2 Ocak 2009 Cuma

Mutluluk

Sabah sabah kuzenle oturup eski günler geyiği yapmak.
Eskileri hatırlamak, hatırladıkça gülmek...
Ortak geçmişte özlenecek pek bir şey bulamamak ama o ortak geçmişin bizi bir araya getirmesine şükretmek :)

(Umut Sarıkaya'nın mutsuzluk tanımlarından feci halde etkilenmiş/esinlenmiş olmam mümkündür :) )

7 kişi de demiş ki:

Yabani Kuzu dedi ki...

bizde konuşuruz ara ara kuzenlerimle geçmişi... Daha dogrusu onlar bana anlatırlar... Ailenin en küçüğü olmak onların içinde büyümekte güzel ama bazen keşke diyorum onların yaşlarında olsaydımda onlarla beraber "aa bunuda yapmıştık hatırlıyormusunuz" diyebilmek istiyorum... Güzel şeydir eskileri yad etmek canım insanın düşüncelerini alır götürür bir anlıkta olsa :)

melankolikdeli dedi ki...

Mutluluk filmiyle ilgili birşey yazdın zannettim ben de (:

sLn dedi ki...

@ yabani kuzu

ben kuzenlerimin hepsinden büyüğüm, yaşı bana en yakın olan bile benden 7 yaş küçük, dolayısıyla hepsinin bebekliklerini çok net hatırlıyorum :) ama yaş farkı çok olunca çok fazla şey paylaşılamıyor ne yazık ki :-/ Hepsinin yaşları birbirine yakın. İleride çok eğlenecekler, biz de "ablalar" olarak dahil olacağız eğlencelerine sanırım, ya da dışlanacağız :p :)) Bahsettiğim kuzenim aslında kuzenim değil, çok sevdiğim bir arkadaşım :) yani kan bağımız yok ama bilmediğimiz bir yerlerden bir akrabalığımız olduğuna eminiz :D aramızdaki bir geyikten sonra kuzen olmaya karar verdik, öyle kaldı :))

@melankolik deli

hayal kırıklığına mı uğrattım :(

melankolikdeli dedi ki...

yok yok (: algıda seçicilik benimkisi. Mutluluk kelimesini görünce film geliyor hep aklıma (:

ne güzel ki küçük şeylerden mutlu olabiliyorsun (:

CaRtMaNtR dedi ki...

Eskilerden muhabbeti aynı frekansta olan biriyle yapabildiğinde insan çok eğlenir. Şu film vardı yada şu espriyi hatırlarmısın diye diye saatleri geçirilebilir :D

sLn dedi ki...

@ Melankolik deli
Başka türlü yaşamak mümkün müdür ki :) Büyük mutluluklar beklersek, hayatımız beklemekle geçebilir :-/

@ Cartmantr
Çok severim o konuşmaları ben :)) Şunu hatırlıyor musun, bunu hatırlıyor musun derken saatler geçer farkına varmadan...

Pilli Cadı dedi ki...

benim de cocukluk arkadasimla böyle bir iliskimiz vardir.

olagan hayatimizda paylastigikmiz fazla birsey yoktur ama eger bi eskilere dalarsak gelemeyiz tekrar gercek hayata.
cok egleniriz. bizi beraber tutan da bu bag herhalde

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?