18 Ocak 2009 Pazar

Niye?

Bir insan ne sıklıkta "ne yapıyorum ben yaa" diye sorar kendisine?

Günde kaç defa alıp başını gitmek ister, sonra bu düşünceye de yabancılaşır?

Her sabah "doğrusunu yapıyorum" diye uyanıp bazen yarım saat bile geçmeden "galiba yanlış yapıyorum" demeye başlaması, bir süre sonra tekrar fikir değiştirmesi nasıl açıklanabilir?

Yarım saat içinde "her şey güzel olacak!"tan "hayattan nefret ediyorum"a gelmesi korkulacak şey midir?

Bir an sevgi pıtırcığı olup az sonra nefretle dolması nasıl bir şeydir?

Ruh hali denen şey sahiden bu derece değişken midir?

Stresli zamanlar için bahaneler vardır da her saniye böyle olan insanın uyduracak bahanesi kalmış mıdır?

Niye her şeyi bir savaşa çevirmeye çalışır insanlar?

Niye zerre kadar umursamazlar senin ne hissedeceğini?

Niye mutsuz olduğunu bile bile daha çok canını yakmaya çalışırlar?

Hesaplar yapmak, ona göre davranmak sahiden kurtarır mı insanların geleceğini?

Susmak çözüm müdür sahi?

Ya da mantık dedikleri şey önemli midir bu derece? Kurtarır mı insanı?

Niye yazıya nefret ederek başladım da şu an yine yumuşadım ben?

Offfffffffffffffffffffff.

(istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz.)

15 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

boş kağıt vermek disiplin suçuydu değil mi ? (:

her insan med-cezirler yaşar, bu normaldir. önemli olan bu anlarda sakin olabilmek.. sakin dedim de aklıma Sakin grubu geldi (:

sLn dedi ki...

gel-git'i aştı maalesef artık, bir geldi gitmiyor yıllardır... can sıkıcı olan da o...

CaRtMaNtR dedi ki...

Bu biraz insanların zamanla her şey daha güzel oluyor söyleminin yalan olduğunu idrak ettiğimiz anlarda olur. Bu durumu kabullendikçe durum daha çekilebilir hale geliyor. Ha bu durum nasıl kabullenilir dersen kimi daha iyiye gitmek için savaşır kimi umursamaz kimisi ise pes eder.

sLn dedi ki...

üçünü de beceremiyorum galiba ben :-/

Besimi dedi ki...

niye olmasın.

sLn dedi ki...

pozitif olamıyorum bu ara,sadece sorguluyorum, niye, neden, niçin, nasıl...

Güllerevurgunum dedi ki...

4+ yıl senden fazla olan dünyadaki varlığım henüz bu yazının sorduklarına cevap bulmama yetmedi. Asla da yetmeyecek sanırım. Bazıları yaşamak bazıları da sorgulamak için gelir. Sorgulamak için gelenlere çok üzülüyorum. Görülüyor ki; senden bizdensin. Ama problem biz kimiz?

sLn dedi ki...

Basit nasıl yaşanır bilmeyen, kendini her şeyi düşünmek, kurcalamak zorunda hisseden ve hatta gördüğü bütün yamuklukları kendi başına düzeltebileceğini sanan umutsuz vakalar olabilir miyiz sence? :-/

Güllerevurgunum dedi ki...

Bahsettiklerin bence sadece ufacık parçası "problem"in.

Ümitsiz romantiklik bizimkisi. Maalesef tedavisi yok. Sana da geçmiş olsun ne diyeyim ;)

sLn dedi ki...

Allah kurtarsın bizi :D

şirinem dedi ki...

hayatın gel gitlerle dolu olduğunu görmek zor insan oğlununda nekadar çabuk karekter ve düşünce değiştirdiğini anlamak ise dahada zor :)

aahmetcelebii dedi ki...

Bütün sorulara aynı cevabı yazma hakkımız var mı?

sLn dedi ki...

@ şirinem
hayat genel olarak zor diyebiliriz o zaman di mi :)

@aahmetçelebi
neden olmasın..

pRncfRn dedi ki...

Ve kaç insanın bu sorulara vereceği cevap mutlu eder adamı??

sLn dedi ki...

bilmemek mutlu etmiyor ondan eminim, bir de diğer türlüsünü denesek, mutlu etmiyor olsa bile bunu gözlerimizle görsek :-/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?