15 Ocak 2009 Perşembe

Çok şükür!

Öyle insanlar var ki benim gibi kendini sevmeyen bir insan bile onlara bakınca şükrediyor haline.

Bazı insanları şartlar zorlar kabul ediyorum ama bazı durumlar vardır, şartların öyle gelişmiş olmasıyla açıklayamazsınız.

"Ben seni aldattım ama vallahi şartlar böyle gerektirdi" dese misal karşınızdaki?

"Ben sizin aranızı bozdum, laf taşıyorum, hatta laf taşımıyorum direkt yalan yanlış şeyler söylüyorum aranız bozulsun diye ama vallahi şartlar böyle gerektirdi" diye bir açıklama olabilir mi?

Haa tamam anladım seni, şartlar öyle gerektirmiş diyip geçebilir misiniz böyle bir durumda?

Sabah yeni sevgilisiyle mutlu mutlu gezerken gördüğünüz insan akşam gelse ağlasa eski sevgilisi için defetmez misiniz başınızdan? O kadar üzülen insan hemen yenisini mi bulur diye sormaz mısınız?

Ne olur ne olmaz yenisini buldum ben ama eskisini de geri almak için elimden gelen numarayı yapayım, fazla mal göz çıkarmaz mantığı midenizi bulandırmaz mı?

Herkesin karakteri muhakkak kendisini ilgilendirir ama karakter bozuklukları senin hayatına bile zarar verince rahatsız olmamak mümkün değil...

Belki yanlış, bilmiyorum.
ama bazılarına bakınca kendimi seviyorum ben!
Yine de hayatımda olmamalarını tercih ederim.

2 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Ondan sonra ilişkiler gereğinden fazla değer verilmiş bir şey dedim mi etrafımdakiler kızıyor. Ama buna benzer örnekler etrafta o kadar çok ki insan ister istemez lanet olsun diyor.

sLn dedi ki...

Çok güzel şeyler yaşayan insanlar da var ama bazılarına bakınca insan sahiden lanet olsun diyor :-/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?