13 Ocak 2009 Salı

Sevgi pıtırcıkları için açıklama...

İnsanların dertleri tasaları bitti, sıra yine bana geldi. Özlemiştik di mi :)

Yazıyor oluşum sorun bu defa. Sahi ben yetkili insanlardan izin belgesi almadan nasıl yazmaya başladım, ne cesaret bu benimkisi?

Yüzlerce kez söyledim bu kadar insanın okuyor olması beni fena halde şaşırtıyor diye. Daha da fazla şaşırtan yazdıklarımı paylaşabiliyor oluşum...

Adım, soyadım, okulum, bölümüm her şeyim belli. Okula gelip beni kolaylıkla bulabilirsiniz :) Msn iletimde blog linkim var. Tanıdığım insanlar okuyor, biliyor. Okumasalar bile okuma ihtimalleri olduğunu biliyorum, gözlerine bile sokuyorum belki zaman zaman... Şöyle bir durumda takdir edersiniz ki yazdıklarım %100 gerçektir ve zerre kadar abartı yoktur :)

Ruh halimi anlatırım zaman zaman, duygularımı anlatırım, ama benim özelimin önüne çizgi çekerim, o çizginin ardına geçmem yazarken... Tam olarak söylemek istediğim kadarını söylerim. Fazlası bana kalır...

İnsanların tepkilerini önemserim, söyledikleri güzel şeyler motivasyon olur elbet ama umursamam aşağıdaki sayının kaç olduğunu... Her yazının ayrı ayrı kaç kez okunduğu yazar google analytics'te. "Şu okunmuş bunu yazayım o zaman yine" demem. Öyle olsa disko kralı, aşk tutulması okurdunuz sürekli :) Canım ne istiyorsa onu yazarım, okumak istemeyen okumaz bu kadar basittir. Fikirlere açığımdır elbet ama herkesin de fikri ciddiye alınmaz ki!

Laf sokmak için blogu kullanmam, laf sokmak için hiçbir araç kullanmam, işim olmaz çocukça şeylerle. Canımı sıkan durumları yazarım ben, 3-5 kişinin yaptığı şeyin birleşiminden yeni insanlar tasarlarım kafamda, onu yazarım. Şikayet ettiğim insan kişisi asla x ya da y değildir. Biraz x'tir biraz y, biraz z. X bana böyle yaptı diye ağlamak için kullanmam blogu. X canımı sıkıyorsa, onu x'in yüzüne de söylerim zaten. Lafa gelince "evet söylerim" deyip icraata gelince susup kalanlardan değilim maalesef (!) Sevimsiz olacaksam da olurum. Dert etmem. Kendimi de kandırmam bu konuda.

Özledim derim bazen. Buraya yazarım daha doğrusu. Blog arkadaşlarım vardır elbet, okurlar, güzel yorumlarını da esirgemezler. Kimsenin bir şey söylemesini istemiyorsam yazımı yorumlara kapatırım olur biter.

Ben zannetmiyorum buraya "üzülme sLn, her şey güzel olacak" yazıp, başka bloggerlara gidip "sLn de kendini kandırıyor, ıdı vıdı" gibi sözler ettiklerini :)
Yüzüme "ah canııım" diyip arkamdan iş çevirdiklerini.

"Ne oldu ayrıntıları anlat" demezler mesela. Ben ne kadarını anlatırsam o kadarını okurlar ya da istemezlerse okumazlar. Israr etmezler anlatmam için, gün gelince kullanmazlar o söylenenleri bana karşı. Hatırlamak istemediğimi iyi bildikleri şeyleri hatırlatıp benim keyfimin kaçmasından mutlu olmazlar...

Bütün yazılarımı kenara not edip yeri geldiğinde aleyhimde kullanmaya çalışmazlar, neden çalışsınlar?
"Bak böyle demişti ama böyle yapıyor, bık bık bık ıdı vıdı" diye dedikodumu yapmazlar arkamdan, işin iç yüzünü sormadan dedikodu yapan bazı dostlarımın aksine ;)

Dedim ya anlatmak istediğimi anlatırım diye, okur sonra arkadaşlar, "ne oldu" diye sorarlar, bilirim başıma gelecekleri, susarım. "Bir şey yok!" derim...
24 saat ağlayamam ya insanlara!

Mutluymuş gibi yaparım bazen, bazen dünyayı umursamam, nereye çekerlerse oraya giderim. Ama bütün gün "ühüüü ben mutsuzum böyle böyle oldu" diye ağlayamam kimseye, ağlamam! (Ağlamaktan kastım sürekli mutsuz olduğunu anlatmak.)
Yanlarında ağlamıyor oluşum çok mutlu olduğum anlamına gelmez ama kendilerine bir şey belli etmemek istediğim anlamına gelebilir pekâlâ ya da anlatmak istemediğim anlamına gelebilir.

Ben buraya "üzgünüm" yazdıktan sonra onlara bir şey yokmuş gibi davranıyorsam bu kendileriyle bir şeyleri paylaşmak istemediğim anlamına da gelebilir elbet. Nasıl emin olabilirsiniz ki hayatımdaki yerinizden?! Size olan güvenimden?

Ama dünyanın en güvenilir insanı ya herkes, anlam veremezler onlarla bazı şeyleri paylaşmak istemeyeceğime!

"sLn bir şey yokmuş gibi davranıyor o zaman blogta ilgi çekmek için sallıyor olabilir."

Hayır efendim öyle değil! Gayet sıradan konulardan bahsediyorum, canım ne isterse ondan bahsediyorum, canım isterse aynı yazıdan 10 kere yazıyorum x1, x2, x3 diye. Kimseden izin alma ihtiyacı duymuyorum bunun için.

sLn kendi özelini "sadece" kendisi biliyor, bazı duygularını fazla özele girmeden yazıyor ve rahatlıyor. Sana anlatmıyor çünkü seni ciddiye almıyor, çünkü sana güvenmiyor, çünkü seni düşündüğün kadar mükemmel bulmuyor...

Kulağa hiç de tuhaf gelmiyor di mi ;)

Ayırdım ben insanlarımı aylar önce kafamda. Rahat olun siz. Kime nasıl davranacağımı gördüm. Kimlerin iki yüzlü olduğunu da...

(son 2-3 ay içinde dolaylı olarak söylenen ya da direkt olarak söylenen bazı şeylere karşı ortak bir açıklama olsun bu, ben sizi ciddiye almamayı öğrendim ama siz ne zaman fark edeceksiniz küçük dağları yaratanın siz olmadığınızı bilmem! Cesaretiniz olsa keşke insanların yüzüne söylemeye...)

Sevgiler...

7 kişi de demiş ki:

Witchie of Stars dedi ki...

en çok bu yazını sevdim sanırım. bi de..seni de çok sevdim SLN!

beenmaya dedi ki...

burası gerçekten tuhaf bir yer aslında. hiç önemsenmeyecek şeylerin ciddiye alınıp, önemli noktaların gözardı edildiği tuhaf bir yer. yazdıklarından sana dair kişilik analizi yapma yeteneğine ahip insanların cirit attığı bir yer hem de...gerçekte neyse burada da o aslında öyle değil mi...

t.u.b.a dedi ki...

moral bozmaktan özellikle zevk alan insanlar var. bundan garip bir haz alıyorlar, anlayamıyorum hiçbirini :((

Ukturk dedi ki...

Valla ben tüm yazılarını okuyorum nerede sorun bulmuşlar anlamıyorum:P:p blog teması siyah ama yazılar bembeyaz benim gözümde..:D

sLn dedi ki...

Feci halde can sıkan arkadaşlar var, günlük hayatımda da görüştüğüm insanlar bu arkadaşlar, beni zerre kadar tanımayan arkadaşlar, bir gün iyi bir hareketlerini göremediğim sadece can sıkmaya yarayan arkadaşlar...

idil Ttotay dedi ki...

İnsanların ağzı torba değil.. Büzemiyosun.. Konuşuyolar boş boş çoğu zaman.. aNlamadan.. anlamaya çalışmadan... Dinlemeye değmez pek dinleyip de dert etmeye değmez daha doğrusu...Sen kendini biliyorsun.. Biz seni(yazdığın kadar) biliyoruz .. yetmez mi? :)

muharrem(murat) dedi ki...

benim yazılarından anladığım sen kendin gibi yaşayıp insanların istediği gibi yaşamıyorsun buda sorun oluyor.sen bildiğin gibi yaşa bildiğin gibi yaz takdir edende olur kızanda onun için kendin olmak önemlidir çok cesaret isteyen yazıların var insanlarkendilerince yorumlayıp ders çıkarmalılar.başarılar zaman herşeyin ilacı

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?