25 Ocak 2009 Pazar

Yaşıyorum!

Teşekkür ederim merak edip "nerelerdesin" diye soranlara, yaşıyorum efendim :)
Sadece son yılların en ağır hastalık haliyle mücadele ediyorum, daha önemli bir şey yok.

Sadece öksürükle başladı, gripmiş gibi yaptı, en son anjin olmaya karar verdi kendisi.
Geçtiğimiz salı günü doktora gittim, gripmiş gibi göründüğü için ona göre ilaçlar verdi, bir kutu antibiyotik bitti, bana mısın demedi bizimki.

Ateş içinde ve bilinçsiz sayılabilecek bir durumda yatıyorum, uyanıkken de pek algılamıyorum dışarıda olan biteni, arada sınava gidip geliyorum, yine yatıyorum, yine ateşim çıkıyor. Böyle salak bir döngü bu.

Antibiyotiğim bittikten sonra yine iyileşemeyince ve ateşim de düşmek istemeyince kendimizi yeniden hastanede bulduk. Doktor boğazıma baktı "oo kötü olmuş" dedi, ki bu tepkiye çocukluğumdan beri alışkınım. İşin tuhaf tarafı doktorlar genelde büyük tepkiler vermezler, hastayı korkutmamak için mi yoksa benzer şeyleri sürekli gördükleri için mi bilemem ama genelde soğuk kanlıdırlar. Bana her defasında 3 aylık ömrüm kalmış gibi baktıklarını düşününce sahiden durumun vahim olduğunu düşünüyorum.

Neyse, "boğazın çok kötü soğuk algınlığı değil bu" dedi, gözlerini kocaman açtı "anjin olmuşsun, anjin olmuşsun" diye tekrarlamaya başladı :D Verdiği tepkiye bakarsanız dünyada ilk anjin olan insan benim, tedavisini falan bilmiyor kimse dersiniz :D

30 kez "anjin olmuşsun" dedikten sonra iğnelerimi ve yeni ilaçlarımı yazdı, şimdi de onlara devam ediyoruz kaldığımız yerden. Bu sefer iyileşebilmeyi umuyorum. 3. iğnemi de yedim ve bir süredir ateşim çıkmıyor, buna da şükür..

Yaşıyorum yani, dönerim yakında :)

Sevgiler...

23 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

geçmiş olsun canım:/
dön yakında...

Besimi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum vodoo.

RedPharos dedi ki...

Canım gene diyiim geçmiş olsuun... Ben de aynı dertten müzdariptm de geçtimsi çokşükür :( herkeşler hasta bu aralar :/

Merve dedi ki...

geçmiş oLsun..ßende yeni iyileştim bu aralar salgın. beter birşey..en kısa zamanda iyileşirsin inşallah.

sLn dedi ki...

Teşekkür ederim hepinize, iyiye gidiyorum, 1-2 güne toparlarım herhalde kendimi :-/

sRkn dedi ki...

geçmiş olsun.
senin huyundur final dönemi hasta olmak ama bu sefer ağır olmuş galiba.
tekrar tekrar geçmiş olsun.

Haşim Arıkan dedi ki...

Son yıllarda bu mikroplar kendilerini bayağı bir aştılar. Eskisi gibi kolay pes etmiyorlar kesinlikle. Geçmiş olsun. Sevgilerimle:))

sLn dedi ki...

@ sRkn
iyi tanıyor beni :D hep ağır geçer benim hastalıklarım ama bu kadar ağırını uzun zamandır geçirmemiştim, durum fena :)

@ Haşim Arıkan
Teşekkür ederim.
Sevgiler :)

melankolikdeli dedi ki...

geçmiş olsun :/ mikroplar korksun sLn'den heheyytt !!

sLn dedi ki...

sağol :) korkmuyorlar benden, hem neden korksunlar hep onlar kazanıyor baksana :P

beenmaya dedi ki...

valla bu aralar ne çok hasta olan var birbirimize mi bulaştırıyoruz bloglar üzerinden anlamadım ki :)) neyse şaka bir yana çok çok geçmiş olsun bir an önce iyileşmen dileğiyle...

CaRtMaNtR dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Tam hastalık mevsimi zaten bu havalar canını okuyor insanın

sLn dedi ki...

@ Beenmaya

Teşekkür ederim :)

Feci bir salgın var sanırım, hastane soğuk algınlığı şikayetiyle gelen insanlarla doluydu :-/ Kendini ne kadar korusan da olmuyor, bulaşıyor bir yerlerden :)

sLn dedi ki...

@ Cartmantr
Aynen öyle valla :-/

Teşekkür ederim, geçecek inşallah artık :)

aahmetcelebii dedi ki...

Klasik yoruldum azıcık dinleneceğim hastalığı işte :)

Geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda kendine gelirsin..

t.u.b.a dedi ki...

geçmiş olsun slncim..

sLn dedi ki...

Teşekkür ederim aahmetcelebi ve t.u.b.a :)

Siminya dedi ki...

geçmiş olsun sln, yaşamasan nasıl yazacaktın belli ki yaşıyosun, ki zaten sende ölmemiş olduğunu belirtmek için yazdın demek ki bu durumda şu çıkıyor 3 fil bir arabaya sığamaz dimi ?

sLn dedi ki...

Zorlarsak sığar belki, denemek lazım.

Sağol ;)

talento dedi ki...

finallerin ilk günü aynı trafikle başladı benim hastalığım da. sadece öksürük, sonrasında ateşlenme, sonrasında doktor, grip başlangıcı tehşisiyle antibiyotik.

anjin boyutuna geçmediği için finallerin ilk haftasıyla atlattım durumu ama zaten bütün sınavlarım ilk haftaydı. final salgını var galiba. geçmiş olsun çok...

sLn dedi ki...

Bu mikroplar/virüsler sınav zamanını seviyor galiba :s

Sana da geçmiş olsun hem hastalık hem de finaller için..

Quaresma7 dedi ki...

Allah sıhat versin inşallah...Amin...

babegazelle dedi ki...

aman aman çok geçmiş olsun dikkat et kendine cnm :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?