6 Ocak 2009 Salı

Yeter!

Son 2-3 günümü uzun uzun anlatmayı planlamıştım. Eve geldim bilgisayar başına oturdum ve beni aldı bir tiksinme!!!

Sorup soruşturmadan karşıdakini eleştiren salak zihniyet var ya, yüzüme gelip söylemeye bir tarafı yemeyen o salak zihniyet var ya, işte yine türedi!

Oysa ki bu ara elimden geldiğince ılımlı davranmaya çalışıyordum bütün saçma sapan hareketlerine rağmen birilerine!

İşte sırf bu yüzden çok fazla yakın arkadaşım olmayacak benim, sırf bu iki yüzlülüğünüz yüzünden aramızda ölene kadar bir mesafe kalacak.

Bırakalım kalsın.
Olması gereken bu!

6 kişi de demiş ki:

Jojee dedi ki...

aynen benimde çok arkadaşım olmyack aman bırak olmasında
yüzüme gülüp arkamdan kuyumu kazanlara eyvallahım yok benim
inan hiç bişey kaybetmicez biz.
yalan çamurunda yuvarlana dursunlar onlar görmüyorlar belki bulaştıkları pislikleri ama biz görüyoruz!

Perko dedi ki...

ah nasıl denk gelmiş :)
Benim de bi bloguma bakıver..
Havalar bozdu..

CaRtMaNtR dedi ki...

Saçma sapan insanların dediklerine yada yaptıklarına bakıp kendi moralinizi bozmanın alemi yok. Az ama öz arkadaş herkese yeter.

sLn dedi ki...

@ jojee
Yaptıklarını görüyoruz da keşke ona göre davranıp mesafemizi korumayı da becerebilsek :( bak ben beceremiyorum :(

@ Perko
Yazdıktan sonra ben de bloglara göz atarken senin yazını okudum, "yalnız değilmişim, herkes birilerinden şikayetçi" dedim :)

@cartmantr
aynen öyle, az olsun öz olsun :-/

melankolikdeli dedi ki...

valla ben yapmadım örtmenim ! (:

sLn dedi ki...

:))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?