1 Ocak 2009 Perşembe

yılın ilk mimi

Yeni yılın ilk mimi Yabani Kuzumuzdan geldi :)

2009 için yapılacaklar listemizi oluşturmamızı istemiş. Kafamda bir listem açıkçası yok, daha doğrusu 2009 için yok. Hayatımın geri kalanı için yapılacaklar listem hep var tabi...

*Sınavlara çalışma işi son günlere bırakılmayacak, durduk yere okulu uzatmamak gerek.

*İnsanlara biraz daha temkinli yaklaşılacak, 2008'de büyük bir ders aldım bu konuda.

*2008'in son günlerinde 252130552. kez alınmış bir karara göre artık biraz daha sağlıklı beslenilecek! Meyvelerle barışılacak.

*Saatler biraz daha idareli kullanılacak. Hiçbir şey yetişmiyor diye sızlanmama gerek kalmayacak.

*Gönüllü öğretmenlik yapmaya bu dönem artık başlanacak. (bu kez bir aksilik olmasın lütfeeeeeennnnn :( )

*Arkadaşlar daha az ihmal edilecek. (3 günde bir düzenli olarak alınır bu karar, henüz uygulandığını görmedim. Daha az ihmal edilecek derken, asla ihmal etmeyeceğim dersem kocaman bir yalan olur, onun farkındayım, yapmaya çalıştığım biraz daha fazla zaman ayırmak... Çünkü bazı insanları ihmal etmek beni fazlasıyla üzüyor.)

*Artık bir ajanda alınacak bu yıl!

*Staj raporu son ana bırakılmayacak, böylece sLn insanı sıkışmayacak.

*Edebiyat ödevi de aynı şekilde. (daha doğrusu Edebiyat kitabı o. 2 sene önce aynı ödevi verdiğinde 70-80 sayfalık bir ödev vermiştim kendisine.)

*Biraz daha pozitif olunacak.

*Biraz daha sabırlı ayrıca...

*Aöf sınavları biraz daha fazla ciddiye alınacak. Bitsin bu sene...

İlk 6 ay için plan yapabiliyorum az da olsa ama ikinci 6 ay nerede ne yapıyor olacağım hakkında bir fikrim olmadığı için plan da yapamıyorum... (okulum bitebilir, bitmeyebilir; ingilizce öğretmenliği için bir yıl daha okulda kalabilirim, kalmayabilirim; aöf bitebilir, bitmeyebilir;
öğretmen olabilirim, olmayabilirim; çalışıyor olabilirim, olmayabilirim vs. İlk 6 ay belli az çok ama ikinci 6 ay tam bir muamma...)

Bunların dediğim gibi yeni bir yıla girilmesiyle aslında ilgisi yok, geçen günlerde düşünürken aklıma gelen şeylerdi. Uygulama çalışmalarına başlamıştım 2008'de. 2009 için de geçerliler tabii...

Mimi planlarını paylaşmak isteyen varsa ona paslıyorum :)

4 kişi de demiş ki:

Yabani Kuzu dedi ki...

tşkler canım benim cevapadığın için. Bide tırnak açmak istiyorumki benimkilerde yeni yıl diye değildi aslında 2008de başlamıştım bunları düşünmeye paylaşmak 2009aymış öptüm seni muck:)

sLn dedi ki...

ben teşekkür ederim cnm yolladığın için :))
2009la birlikte uygulamaya başlayabiliriz inşş kafamızdakileri :)

pRncfRn dedi ki...

Kolay gelsin efendim, mutlu yıllar diliyorum!

sLn dedi ki...

Teşekkür ederiz efendim :) Sana da mutlu yıllar!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?