5 Şubat 2009 Perşembe

gece vakti.. bir umut..

1 saat önce aklıma bir şarkı takıldı, tam 1 saattir aralıksız aynı şarkıyı söylüyorum. Okuduğum kitabı bırakmak zorunda kaldım, bir yerden sonra konsantrasyon diye bir şey kalmadı çünkü...

Sevimli zamanlara ait bir şarkı...
Şarkının hemen ardından o şarkıyla alakalı bir de diyalog aklıma düşünce kafamı toplamak imkansızlaştı...

Herkese olur değil mi bu? Bazı şarkılar bazı insanlarla kurduğunuz bağlantıdan ötürü özeldir. Üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin kelimesi kelimesine hatırlar insan bazı konuşmaları. Hatırlamak doğru kelime mi emin değilim, aklından hiç çıkmaz ki bazı şeyler.

Gece vakti nerden geldiğini bilmediğim bir umut var içimde.
Tuhaf.
Çok tuhaf.
Bir sebebi olmaması daha da tuhaf yapıyor bu durumu...

Aynı şarkıyı söylüyorum, sevimli şeyler düşünüyorum ya da hatırlıyorum diyelim.

Yeniden güzel olacak hayat!
Kesinlikle!
Yine...

9 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

bu halini seviyorum:)
bu cümleleri de:)

sLn dedi ki...

:)

n!L dedi ki...

:) bana sürekli olur bu
bunu hiç antamamıştım.
Dile getirdiğin içi çok teşekkürler

Üfürükten Prenses dedi ki...

şimdi,hangi şarkı diye sorsam çok mu meraklı bir kız profili çizerim?

sLn dedi ki...

:)
Yazıyı yazarken şarkının ismini de yazsam mı diye düşündüm, sonra yazmamak daha doğru geldi... Saçma sapan sayılabilecek sebeplerim var bunun için :)

Öztürk dedi ki...

Umut dolu olmana sevindim. Eminim yeniden çok güzel olcaktır hayatın :)

sLn dedi ki...

Umarım :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

küstüm :)

sLn dedi ki...

ama, ama, amaaaaa :(

:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?