4 Şubat 2009 Çarşamba

Oh la la!

Sabah uyanır uyanmaz telefonumda beni sevinçten havalara uçuracak mesajlar bulmanın nasıl bir his olduğunu an itibarıyla hatırlamış bulunuyorum.
Üst üste 2 tane gelmesi ayrı bir güzellik elbet :)

Bu dönem de bitti efendim, üzerimizde en çok stres yaratan iki sınavdan daha geçtiğimiz haberini aldık bu sabah, uçtuk, uçtuk, uçtuk :)))

Hayat bir yandan sevimsiz yüzünü göstermeye ısrarla devam etse de arada güzel şeyler olmuyor değil...

Bu dönemi de kazasız belasız atlattık :)

Sömestrimiz yok, dolayısıyla bütünleme haftasına sömestr tatili muamelesi yapacağım :)

Darısı ikinci döneme ve final notlarını bekleyen herkese tabi :))

11 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun o halde .)))

Besimi dedi ki...

özgürlüğün tadını çıkar derim. tabi bi sonraki akademik işgale kadar :-))

sLn dedi ki...

Teşekkürler :))

sinem dedi ki...

öğrencilik yılları güzeldi kıymeti bilinsin derim...

melankolikdeli dedi ki...

e hayırlı olsun bakalım (: öğrencilik yıllarım aklıma geldi. yaşlanmışım be (:

sLn dedi ki...

@ Besimi
Sadece 1 haftam var, filmlerim, kitaplarım ve dizilerim beni bekliyor, haa bir de istiklal, cihangir, kısacası istanbul :)

@ Sinem
Elimden geldiği kadar tadını çıkarmaya çalışıyorum ama zaman zaman tahammül edilmez bir hal alabiliyor tabi...

@melankolikdeli
Gençsin daha ya :p

gribulut dedi ki...

sınav zamanı bile ayrı bi güzeldi hey gidi öğrencilik hey :)

a.nur... dedi ki...

e haydi hayırlı olsun:))
çok güzel bir duygudur kendileri:)

feanor dedi ki...

benim de bugün bittii =)

iyi eğlenceler ve iyi tatiller hepimize! :)

talento dedi ki...

eğer fizik hocam insaflı biriyse üniversite hayatımın son sınavından 6 saat önce çıktım. hayırlı olsun hepimize...

Th€ immortALance dedi ki...

USIS denen bilgi sistemine genelde korkarak girerdim ki bu dönem 3.0 vurarak rahatlıkla bol bol izledim çıktım. Anladım ki okula gittiğim haftada 2 günü iki haftada 2 güne düşürmek gerekliymiş....

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?