2 Şubat 2009 Pazartesi

Sabaha karşı

Kağıdımı kalemimi aldım yine.
Uzun zamandır sadece kendim için yazmamışım, eh gecenin bu saatinden daha uygun zaman mı olur...

Kendisi için yazmalı insan ara sıra, kendi kendine konuşur gibi. Duymasa da kimse...

Kim demiş kendi kendine konuşmak deliliktir diye? Yaptığım daha bir sürü şey delilik değil mi hem birilerine göre? Varsın bir de kendi kendime konuşuyorum diye deli desinler...

Yazacağım bu gece.
Varolan bütün kelimelerle.
Bildiğim bütün kelimelerle...


Öyle işte.

3 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

kıskandın galiba :)
neyse yaz sen bol bol yaz.
paylaşamayacak olsan bile yaz.
yazmak bi çeşit terapidir derim ben.
iyi seanslar sana 8-)

pRncfRn dedi ki...

Üşüdüm...

sLn dedi ki...

@sRkn
:)
Aylar önce blog yazmaya başladığımda aynı cümleyi ben de tekrar tekrar kurmuştum blog içinde bir yerlerde. Rahatlatıyor mu artık emin değilim ama.

@prncfrn
Bu ara bana da oluyor sık sık...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?