21 Şubat 2009 Cumartesi

Sadece sana..

Zaman zaman oluyor böyle. Konuşmak istiyorum. Söyleyeceklerimin önemi yok, yeter ki birkaç kelime edeyim. Edebileyim...

Kendimi tutuyorum sonra, tutmamalıyım belki.
Belki de en iyisini yapıyorum.
Bilemem.
Bilmiyorum.
Kahretsin bilmiyorum!

Ne çok şey var oysa ki söylemek istediğim. Tam şu an. Gecenin şu saatinde...

Söyleyebilsem aklımdan geçen ne varsa... Ama bilirsin, yapamam.

Dilime bir şarkı takılıyor sonra.

"writing to reach you"

Şarkıdaki gibi,

Kafamın içindekiler hiçbir yere gitmiyor!

Yine şarkıdaki gibi,

burda olduğunu bilmek güzel!

İyi olduğunu bilmek güzel!

İyi olmadığımı bildiğini bilmek bile güzel...

Tıpkı şarkıdaki gibi,

sana yazıyorum.

Sadece sana.

Yazdıklarımın ulaşmasını umut ederek yazıyorum.

Hiçbir zaman ulaşamayabilirim. Olsun.

İyi olduğunu bilmek güzel...

(şarkı "travis-writing to reach you")

5 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

eski bazı hatıraları çağrıştırdı travis bak şimdi...
ooff ki ne offf.

Hayalbemol dedi ki...

Travis'e bayılırım. Ne olursa olsun, olumlu beklentilerle yaşamak güzeldir. Ben tam olarak bunu başaramıyorum ama bir arkadaşım var çok değer verdiğim. Sadece bir hayatı var. Kimse onu pek sevmiyor, biraz aptal gibi diyorlar ama o yine de gülüyor. Onun farklı beklentileri var çünkü, ama insanlardan değil. Yeri gelmişken anlatayım dedim.

sLn dedi ki...

@ Besimi

katılıyorum, off offff ve hatta offffffff :(

sLn dedi ki...

@hayalbemol

Olumlu beklentilerle yaşamayı çoğunlukla beceremiyorum, olumsuzluklar muhakkak çıkıyor bir yerlerden. Biraz daha pozitif olabilmeyi isterdim...

Arkadaşın yaşadığı hayattan gerçekten keyif alıyor olmalı. İnsanların yaptıklarına anlam verememesinin nasıl bir his olduğunu biliyorum, sıkça yaşıyorum bu ara ve galiba bundan memnunum :)

Hissettiğim şey ya da yaşadığım şey her neyse, önemli olan bana kendimi iyi hissettirmesi, insanlar aptallık olarak görse bile takmamak gerek :))

_zAhİr_ dedi ki...

yetinmek...yetmese de hep yetinmek...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?