13 Şubat 2009 Cuma

Sevgililer gününü sevmiyorum


Sevgililer günü yaklaştı ya, her yan kırmızı oldu, her yan kalp doldu yine malum. Günlerdir durmadan mesaj ve maillerle taciz ediliyoruz. Avea bir tek taş zımbırtısı için günlerdir aynı mesajı yollayıp duruyor, sanırım oyun tarzı bir şey. Vodafone henüz bir şey göndermedi. Onu seviyorum. Turkcell'i bilmiyorum.

Bütün mağazalar en güzel hediyenin onlarda olduğunu iddia ediyorlar. Bu noktada D&R'a tüm kalbimle katılıyorum ama diğerleri için yorum yapamıyorum :) (herkesin zevki farklı tabi.)

Az önce de Lipton mail atmış, "14 Şubat'a 2 gün kaldı, hâlâ ne yapacağını bilmiyor musun?" diye. Lipton'dan gelince ilgi çekici oluyor tabi, acaba çay almamı mı tavsiye edecek diye merak ediyor insan. Açtım maili, ifade şudur:

"Merhaba Selin,
Lipton olarak biz de bu özel günü unutmadık ve o yakışıklı çocuğa unutamayacağı bir gün yaşatabilmen için sana birkaç öneri hazırladık"

Allah razı olsun Liptonum, sen olmasan ben ne yapardım?!

Kendini yaşlanmış hisseden bir insan olduğum için "yakışıklı çocuk" deyince tuhaf geldi :) Seneler evvel çok olurdu o tür muhabbetlerimiz tabi, genç hissettim kendimi şimdi :D Hâlâ yapılıyor gerçi ama eskisi kadar değil.

Bakın neler yapabilirmişim.
Sade'in Lovers Rock albümünü dinleyip yemek yiyebilirmişiz, ardından da Mamma Mia izleyecekmişiz. Hediye olaraksa Nintendo Wii Sports pakedi alabilirmişim...

2. öneri: Nilüfer'in sevgililer günü özel konserine gidebilirmişiz. Öncesinde Lacivert'te akşam yemeği yemek kaydıyla ama! (Nerde yemek yiyeceğimden sana ne be Lipton'um, bana İstiklal'de herhangi bir yerde oturmanın keyfini verecek mi Lacivert? He bir de ben Nilüfer dinlemem.) Hediye olarak ise kol saati alacakmışız.

3. öneri: Yakın çevremde manzarası en güzel olan otellerden birine rezervasyon yaptıracakmışım, bir de otelle anlaşıp etkinliklerden birinde bir jest yapmasını sağlayacakmışım. E daha ne olsunmuş!

Yalnız geçireceksem de arkadaşlarımı Ata Demirer'i izlemeye götürebilirmişim.

Şimdi Lipton'um, sevgili insanıyla Ata Demirer izlenmez mi?
Bence izlenir. Hatta yaptığın tavsiyeler içinde tek sevimlisi o. Her neyse.

Bütün tavsiyelerle birlikte link vermiş elbette, ilginç bir reklam şekli olmuş bu da. Sağol, zahmet etmişsin, mail atmışsın.

Ama canım benim, ben en son sevgililer gününü kafama taktığımda 16 ya da 17 yaşındaydım. Artık büyüdüm, önemsemiyorum demek istemiyorum, yaşla ilgisi yok bunun. Kimisi sever kimisi sevmez. Ben sevmeyen taraftayım. Kutlayanlara saygım elbet var, tercih meselesidir ama ben yıllardır tercihimi sevgililer gününü önemsememekten yana kullanıyorum. Doğum günleri ve yıl dönümleri özeldir tabi ama sevgililer gününün bir özelliği yok benim için.

Mevzu birlikte olmaksa, birlikte olduğun her an özeldir zaten. Günün bir ismi olmasına gerek yok.

Hediyeyse mevzu, e insan sevdiği birilerine bir sebep yokken de hediye alır, güzel olan zaten odur. (En azından benim için böyle)

Herkes sevgililer günü yazısı yazmış, ben de eksik kalmadım gördüğünüz gibi :p

20 kişi de demiş ki:

böcük dedi ki...

bende tam böyle düşünenlerdenim. insan sevdiğine çiçek hediye cart curt almak için bir günü beklememeli bir gün ile sınırlı kalmamalı içinden geldiği herhangi bir gün almalı bunları :D

deliye her gün bayram örneğinde olduğu gibi sevene her gün sevgililer günü :Pp

sLn dedi ki...

Ben de yazarken içimden "her gün sevgililer günü seninle" diye şarkı söyleyip durdum, dediğin gibi deliye her gün bayram :D

melankolikdeli dedi ki...

Bir "yalnız" olarak soruyorum. Ata Demirer gösterisi nerede, ne zaman, nasıl, neden ? :D

Sevgililer orayı basmayacaksa giderim de hiç ihtimal vermiyorum :D

sLn dedi ki...

Sakin çiftlerle sorunum yok ama vıcık vıcık tiplere ne 14 şubatta ne de başka bir gün tahammül edemiyorum ben :D
Ata'yı izlemeye hangi tür çiftler gelir bilemem ama birileri muhakkak gelir :D

Bana gelen maildeki link budur:
http://www.biletix.com/event.htm?id=KTAT1&pr=BK

melankolikdeli dedi ki...

pahalıymış (: öğrenci de olmadığım için vazgeçtim. evde oturacağım ben :D

bu arada yiğit özgür yine şahane çizmiş (:

orcun eray dedi ki...

ayıp etmiş lipton... sırf istanbul'a mı bu sevgililer günü. izmirde yada başka şehirde yaşayana neden öneri yok. nasıl bir adam kayırmacılık, nasıl bir taraf tutmacılıktır bu :))

gerçi şu an kişiye özel bir mail olabileceği için bu şekilde olmuştur diyerek kendi kendimle çelişmekteyim...

neyse seven sevmeyen herkes güzel bir gün geçirir umarım...

Pilli-Cadi dedi ki...

ben de hic sevmiyorum sevgililer gününü:)
sevgilim oldugu halde sevmiyorum nedeni belki sevgililer gününde hic bir arada olmayisimizdir.

ama olsakta sever miydim acaba??

!reDanDark! dedi ki...

hiç sevemedim sevgililer gününü sevememiş olmaktan da mutluyum ayrıca..Sevmeyince yaşi bi önemi olmuyor be selincim ha 16 17 ha 25 30... Zaten elin çapkın bi adamının doğum günü.. bize ne.. her çapkının doğum günü sevgililer günü olsaydı hakkaten hergün bayram olurdu bizim de deli olmamıza gerek kalmazdı=P

Güllerevurgunum dedi ki...

sevgilisi olan var olmayan var di mi ya:P ne diye olanlara ayrıcalık sağlanıp onları günü kutlanıyor:P

Sevgilisizler günü diye bişi var mı yaw? yoksa 30 şubatı ilan ettim gittiii...

t.u.b.a dedi ki...

özellikle bi gıcığım yok 14 şubata ama insanın sevgilisi olmayınca pek oralı olası gelmiyor :)) hele etrafta elele mutlu mesut dolaşan çiftleri görünce hafiften imrenip kıl olmaya bile başlıyor diyebilirim :D

orcun eray dedi ki...

bu arada tebrikler mimlendiniz :))

_zAhİr_ dedi ki...

günün anlamsızlığına katılanlardanım ama bir fikrim var :) bence arkadaşlarını Ata izlemeye götür beni de unutma :)

tatlısukırosu dedi ki...

hehe karikatür süpermiş:) bak sevgililer günü de bitti gitti işte.

Yabani Kuzu dedi ki...

Canım ödlünün seni bekliyor bizim blogta :)

caprice dedi ki...

bende hiç kutlamaktan yana değilim ama insanın sevgilisi de öyle düşünmeliymiş.Ben dün baya bi ezik hissettim de kendimi seninde başına gelmesin diye sölimm dedim

caprice dedi ki...

bende hiç kutlamaktan yana değilim ama insanın sevgilisi de öyle düşünmeliymiş.Ben dün baya bi ezik hissettim de kendimi seninde başına gelmesin diye sölimm dedim

sLn dedi ki...

@ orçun eray
maile "selin" diye başladıklarına göre muhtemelen dediğin gibi kişiye özeldir :))

@Pillicadı
hayatında birinin olması ya da olmamasıyla ilgisi yok sanırım, sevmeyince sevmiyorsun :)

sLn dedi ki...

!ReDanDark!

Hayat sevgililer gününü sevmeyince de güzel di mi :p

@Güllerevurgunum
Var mı bilmiyorum valla ama olsa ona da bir tavır alacağım kesin :p Gerçi kalp yastıklar havada uçuşmadığı, kırmızı gül satışlarında patlama yaşanmadığı, herkes kendini birilerine hediye almak zorunda hissetmediği sürece umursamayabilirim de, bilmiyorum :D

sLn dedi ki...

@t.u.b.a.

dün ne kadar çok insandan "çiftlerden nefret ediyorum" cümlesi duyduğumu inan hatırlamıyorum :D

@orçun eray
teşekkür ederiz, ilgileniyoruz hemen :p

@zahir
Bu sene gidemedik Ata'ya, başka zaman artık :D

sLn dedi ki...

@tatlısukırosu
bitsin gitsin tabi, gereksiz bir gün zaten :p

@yabani kuzu
teşekkür ettim kuzum, baktım bile :p

@caprice
Böyle konularda tavrını baştan koymak gerekebiliyor, "bak kardeşim ben sevgililer günü denen şeyden hoşlanmıyorum" diye başlarız, kalbini de kırmamak için" birlikte olduğumuz her an güzel, hem biz başka zamanlar birbirimize hediye alalım ki diğerlerinden farkımız olsun" dersek zannediyorum ki sorun çözülür :p :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?