20 Mart 2009 Cuma

Bahtsızım bahtsız!

Eti'nin Çay Keyfi muffinlerinden hiç yediniz mi bilmiyorum. Bir fındıklısı bir de orman meyvelisi var. Ben kek sever bir insan olarak bunları da seviyorum. Uzun zamandır yememiştim, baktım evde varmış, yiyeyim dedim.

Yediğimi-içtiğimi anlatmak niyetinde değilim. Anlatacağım şey başka bir şey, konuya giriş yapıyorum şu an.

Yediğim orman meyveli kekin içinden meyve çıkmadı! Daha doğrusu orman meyveli olması gereken kek meyvesiz çıktı.

Bu kadar mı şanssızım Allahım :( %5 oranında yabanmersini olmalı bunun içinde, öyle yazmışsınız, ama yok yok yok :(((

(Fotoğraf aradım bulamadım, teker teker paketlenmiş olanlarından bu. Mini muffin dediklerinden değil.)

5 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

fındıklısı çok daha güzel.
ayrıca ben de yedim orman meyveli benimkinin içinde de meyve yoktu :)
şok olmuştum.

Hamamböceği dedi ki...

bende bayılıyorum onlaraa süper oluyolar!

sLn dedi ki...

@ srkn
damak zevki denen şey insandan insana değişiyor tabi, ben de meyveliyi seviyorum :)

Daha önce hiç meyvesiz çıkmamıştı bana :-/

sLn dedi ki...

@ hamamböceği

Evet öyle :)

efsa dedi ki...

:)) şansa bak, bari bir tanecik çıksaymış. halbuki etiyi çok seviyorum ama meyveli yemedim.
Bende kekte, meyveli değil de browniyi daha çok seviyorum kekte.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?