18 Mart 2009 Çarşamba

Bir kış öğleden sonrası...


İstanbul'a birkaç yıldır kar yağmamasından şikayet ediyoruz ya, aslında yağıyor zaman zaman. Öyle de güzel seçiyor ki zamanını...

Soğuk mu soğuk bir kış öğleden sonrası. Hafif hafif çiseleyen yağmurun altında yürüyorum. Tünelden meydana doğru.

Tanımadığım yüzlerce insan geçiyor sağımdan solumdan, umursamıyorum.

Sinir bozucu müzikler yükseliyor dükkanlardan, umursamıyorum. ("Beyoğlunda dükkanlar artık en çok satanı çalıyor" demişti Murat Çelik)

Yürüyorum sadece.

Liseye yaklaşırken başımı kaldırıp yukarıya bir de bakıyorum ki yağmur damlaları yerini minik kar tanelerine bırakmış.

Gülümsüyorum kendi kendime. Deli olduğumu düşünürlermiş, ne gam!

Gülümsüyorum kar tanelerine.

Adımlarımı ağırlaştırıyorum, yürümeye devam ediyorum meydana doğru.

Beyoğlu'ndayım.

Kar yağıyor.

Düşünüyorum.


(Taslaklarda unutulmuş... bir şubat gününden...)

13 kişi de demiş ki:

feanor dedi ki...

ilk geldiğimde tutmadı; ikinci senemde ben sömestrda Adanadayken tuttu, bu sene gitmedim görmek için; tutmadı yine.

Galiba İstanbuldaki küresel ısınmanın sebebi benim. :'(

sLn dedi ki...

:))

Hayalbemol dedi ki...

Bir keresinde aşırı fırtınayla kar taneleri tüm caddeleri dakikalar içinde kaplarken, yürüyordu. Tüm güzelliğin oluşumunu görmenin müthiş coşkusu vardır içimde. Seninki de böyle olsa gerek.

canarino giallo dedi ki...

tamda ne zaman kar yağacak dediğimiz zamanlardı sanırım :)

civil engineer dedi ki...

Antalya ya yağdırsana o kar ı...

Besimi dedi ki...

sen Sofya'da gülücükler içinde dolaşırsın devamlı o zaman :))
çok hoş yazmışsın sLn. iyi ki de taslakta kalmamış... :)

sLn dedi ki...

@ hayalbemol

seven için sahiden büyük bir keyif :)

sLn dedi ki...

@ canarino giallo

Evet sanırım :) Artık kar yağmaz diye konuşmaya başlamıştık hatta, sonra bir daha görmüştük İstanbul'un havasına güven olmayacağını...

sLn dedi ki...

@ civil engineer

Bugün yine yağıyor burda, göndereyim mi :)

sLn dedi ki...

@ Besimi
Muhtemelen öyle olur :)

civil engineer dedi ki...

Sen getirsen kendi elinden versen sevinirdim ama göndersende olur :)

sufi dedi ki...

İzmirede isteriz. Hava cok soğuk burada da. Ne güzel olurduuuuu.

aahmetcelebii dedi ki...

Yine kar yağıyor sokaklara,
Sana yar, yol bulamıyorum..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?