10 Mart 2009 Salı

Bu sabah bir umut var içimde!

Mutlu sayılmam belki ama umutlu gibiyim sanki.

Gibi değil kesinlikle umutluyum!

Sanki her şey iyi olacak gibi.

Sanki bu defa hayat yoluna girecek gibi.

Sanki bir kez olsun işlerimiz iyi gidecek gibi.

Bir kez olsun kolay olacak gibi...

Sınavlar şahane geçecek, iki bölüm de bu yıl bitecek gibi.

Sınavdan gereken puan gelecek gibi.

Sanki beklenenler bir yerden çıkıp gelecek gibi.

Küçük güzellikler en umulmadık anlarda karşıma çıkıp hayatı daha çekilir kılacakmış gibi. (Tam şu an bir tanesinin gerçekleşip beni çok eğlendirmesine ne dersiniz misal :) Evet oldu bu.)

Yoruldum olumsuzluklardan, en başta kendi negatifliğimden.

Ben pozitifken hayat da daha güzeldi sanki..

Biraz da böyle deneyelim bakalım.

Yine.

Olur be!

Neden olmasın...

(başlık Vega'nın "bu sabahların bir anlamı olmalı" şarkısından, gün boyu kendi kendime mırıldanıp durdum.)

13 kişi de demiş ki:

Ukturk dedi ki...

Sln İnanırsak olur bence neden olmasın:P:p

DE SOUZA dedi ki...

bu sabah bir umut var içimde;
nasıl olsa geri gelirsin diye
her şey yerli yerinde yine
bu sabahların bir anlamı olmalı...

YA DA;

bu sabah hiç umut yok içimde;
galiba dönmeyeceksin yine
herşey yerinde olsa bile
bu sabahlar yine bir bok olmadı...

pRncfRn dedi ki...

nasıl olsaa yarın gelirsin diye böhühüü

Umutlu olmak, mutlu olmaktan daha iyi bir çok kez!

beenmaya dedi ki...

negatif olduğun ve öyle baktığın müddetçe bütün negatiflikleri de çekiyor gibi oluyorsun sanki bana hep öyle oluyor en azından. bir de bu tarafından bakmalı sahiden :))

Besimi dedi ki...

seni okuduğumda negatif birinin yazılarını okuyormuş hissine kapılmıyorum. dönem dönem herkese gelir hey-heyleri ya da ona benzer geçiş süreçleri...
gerçekten olumsuz düşünen biriyle konuş, kendi hayatının ne kadar daha fazla anlamı olduğunu göreceksin ;)))
nice mutlu sabahlara...

Gülhan dedi ki...

İşallah canım herşey gönlünce olur.

efsa dedi ki...

herşey dönemsel oluyor. 1 hafta sonra yine pozitip olmanı diliyorum ama içim hiç öle demiyor.

sLn dedi ki...

@ ukturk

İnanıyoruz bakalım ne olacak :p

sLn dedi ki...

@ de souza

Birincisini söyleriz inşallah :))

sLn dedi ki...

@ prncfrn

Kesinlikle katılıyorum bu konuda sana.
Umutlu olmak zaman zaman mutlu olmaktan çok daha güzel ve keyifli oluyor..

sLn dedi ki...

@ beenmaya

biraz da böylesini deneyelim =)

sLn dedi ki...

@ Besimi

Şu siyah şablonum insanların gözünde depresif insan imajı çizse bile çabuk değişiyordur herhalde :))

7/24 bunalımda, depresif, karamsar vs bir insan değilim, hiç olmadım, sadece sLn önceden biraz daha umutluydu, yine öyle olmayı denemek istiyorum =)

sLn dedi ki...

@ Efsa
1 dakika sonramız bile belli değil, iyi olacağını düşünmek şu an için mutlu ediyor, ben de bu durumun keyfini çıkarmaya çalışıyorum =)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?