27 Mart 2009 Cuma

düşerken...


Bugünümün şarkısı bu olsun mu?

Bence olsun.

Nem söylesin, şarkının adı da Melekler Düşerken olsun. Saatlerdir durmadan yağan yağmurun getirdiği melankoliye de uysun.

Hiç konuşmadan, yağmuru izle
Son kez benimle, sessizce
Dünya yanarken
Küller yağarken
Bir tek sen varsın
Tut elimden... Elimden...
Melekler düşerken

Yavaşça izle, son kez benimle
Dünyayı dönerken sessizce... Sessizce...
Melekler düşerken...

6 kişi de demiş ki:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

güzeller...
yağan küller, yanan dünya ve düşen melekler...
elimi tuttuğun için güzeller.. :)

sLn dedi ki...

Mutluluk saçıyorsun bu ara, aman Allah bozmasın :))

melankolikdeli dedi ki...

solistlerinin sesini, asfalt dünya'nın solistinin sesine benzetirim hep. bir ben mi yanılıyorum acep ? (:

cosmos dedi ki...

Paylaşımın için çok teşekkürler sevgili Sln sen de yağmuru seviyorsun belli o halde seni de yağmur dostlarımın arasına ekliyorum kabul edersen eğer..

İyi bir hafta sonu geçirmeni diliyorum..

Sevgilerimle...

sLn dedi ki...

@ melankolik deli

Hımm bilmem, ben benzetmiyorum sanırım, hiç düşünmemiştim yani :)

sLn dedi ki...

@ Cosmos

Teşekkürler :)

Sevgiler...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?