28 Mart 2009 Cumartesi

Duysan


Herhangi bir pazar:

"Kal" dedim.
"Olmaz" dedi.

Herhangi bir pazartesi:

"Bıktım" diyemedim.
O da duyamadı.

Herhangi bir salı:

"Özledim" diyemedim.
Bir şey demedi.

Herhangi bir çarşamba:

"Özledim" dedim.
Duymadı.

Herhangi bir perşembe:

"Özledim" dedim.
Duydu.

Herhangi bir cuma:

Kalan bütün gücümle bağırdım.
Olanca sabırsızlığımla.

Sustu.
Olanca sabrıyla.

Herhangi bir cumartesi:

"Kızayım" dedim, olmadı. "Susayım" dedim, olmadı. "Konuşayım" dedim, o da olmadı.
Yok olmak istedim.

Oysa hep vardı, var olacaktı.
Ya da hiç yoktu.

Ben hiç yoktum.
Belki hep vardım.
Varım.

Başka pazartesiler, başka salılar, başka çarşambalar... geliyor, geçiyor, yeniden geliyor, yeniden geçiyor...

Susuyorum hâlâ.

(2 şubattan kalmış.)

5 kişi de demiş ki:

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

sıkıntılarıda kalmış mı, yoksa toz olup rüzgara mı bırakmış kendini sLnciim :)

www.capricemoda.com dedi ki...

Canim yine cok guzel bir yazi olmus ozelliklede haftanin gunlerine dagilimi cok begendim.
Opuyorum seni kocaman kendine cok iyi bak

efsa dedi ki...

yani benim 3 ayda yaşadıklarımın kısa bir hafta özeti gibi olmuş yazdıkların. güzeldi.

raay dedi ki...

Herhangi bir gün
Anlatamadım,oda dinlemedi..

Güzelmiş.

UFUK CANLI dedi ki...

Harika Yazmışsın...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?