16 Mart 2009 Pazartesi

Gugıl analitiks 7

Bakalım geçen zaman içinde gugılda kim ne aramış da beni bulmuş. Çok feci aramalar var, yurdumun güzel sapıklarının aramalarını yazmayacağım. Yazdıkça geliyor bunlar, o yüzden kullanmayalım daha fazla o kelimeleri :D

*" kısmet açan dualar"
İtiraf edin hoşunuza gidiyor di mi? Ben "Kelin ilacı olsa kendi başına sürer" dedikçe eğleniyorsunuz, aaa yeter be :(

*"Sinir krizi geçirdiğimi nasıl anlarım"
Rahat ol canım geçirmiyorsun. Sinir krizi geçiriyor olsan oturup gugılda arama yapamazdın.

*"özenti kendimiz olma"
Hem özenti olacaksın hem de kendin olacaksın öyle mi? Anacım senin kafan feci karışmış...

* Selda diye biri var, soyadını yazmayacağım. Ehliyet sınavlarına düzenli olarak giriyor, kendi adı soyadı ve girdiği sınavın adını yazarak aratıyor ve her defasında beni bulmayı başarıyor. Farklı sınav isimleri ve aynı insan adıyla yapılmış onlarca aramam var, geçemedi gitti sınavları. Şimdi de yeni bir Selda çıkmış, bu seferki genel muhasebeci.

*"45 dakikada feci şekilde yanan kızın %60 iyileşmiş halinin resmi"
Rakamlar kesindir efendim, aşağısı ya da yukarısı kabul edilmiyor. Kızımız 45 dakikada yanacak, %60 iyileşecek.

*"Benjamin linus john look neden öldürdü"
Sen 5 sezon Lost'u altyazılı izle, John Locke'un adını John Look olarak yaz, sonra da o aramadan hayır bekle. Ay canı istedi öldürdü, Benjamin Linus bu, yaptıklarında mantık aranır mı hiç?!

*"abone dansı"
Göstereyim mi nasıl yapıldığını, noooooluuuuuuuuuuurrrrr :))

*"alyans morisette"
Bravo! Morisette'i düzgün yaz da Alanis yazmayı becereme sen, işe bak :D Alyans Morisette ne yaa :D

*"amatör kız foto"
Nasıl yani?

*"ampec kapat dedi"
E kapat sen de, kızdırma ampeci.

*"arkadaşlarımı aramıyorum"
Aferin sana, utanmadan söylüyorsun bir de.

*"Arkadaşını evlenirken görmek"
Sinir bozucudur, yaşlandığını hissediyor insan.

*"Aşkımı yedim"
Anam yamyam bu :s Afiyet olsun ne diyelim.

*"atlayana lima"
alyans morisette'in ablasıymış meğersem bu. Atlayana lima zıplayana lima hoplayana lima...

*"başkasının yüzüne fotoğraf yapıştır"
Niye? Manyak mıyız biz :s

*"ben ödev yapmak istemiyorum :D"
Aramada çığır açıldı şu saniye. Her cümlenin sonuna gülen surat koymaya öyle alışmış ki canım milletim aramalarda da kullanıyor artık. Sondaki ":D" bana ait değil, arayan güzel insan koymuş.

*"bilgisayarım disko olsun"
Bunu da anlamadı ben.

*"bir erkeğin hoşlandığını nasıl anlarsın dokunma"
Dokunmasından mı nasıl anlarsın?
Dokunmadan mı nasıl anlarsın?
Yoksa erkeğin hoşlandığını anlamamız gerekiyor ama bu arada onun dokunmaması mı gerekiyor?
Yavrum daha açık yapsanıza aramaları, yardımcı olamıyorum içim acıyor bak.

*"Bir gün her şey güzel olacak mı?"
Evet.

*"Bizim ayakkabımız nike"
Onlarınki adidas, diğerlerininki puma, bizimki converse, ne olmuş yani?

*"Boğaç kim"
Hımm şey ben...
Uzun zamandır sana ondan bahsetmek istiyorum aslında, biz sanırım boğaçla birbirimizden hoşlanıyoruz.
Ne bileyim Boğaç kim be!

*"burak kutun şarkısını masa üstüne kopyala"
Canım ya, şarkı böyle indirilmiyor :)

*"can parçan olmak isterdim"
Olur.

*"dünyanın en zengin kaçıncı kişisiyim"
Bence durumun çok parlak değil. Baş sıralarda olsan oturup böyle bir arama yapmakla uğraşmazsın...

*"emrah sevdiklerime féminin tümünü izle"
"Emrah sevdiklerime féminin" tüm sinemalarda! "Emrah sevmediklerime masculin" diye de bir devam filmi gelecek, hissediyorum.

*"graham bell'in küçükken başından geçtiği olay"
Cümleye dikkat etmenizi istiyorum, Graham Bell'in başından geçen olayı aramıyoruz, bir olayın başından Graham Bell geçmiş, aradığımız o.

*"ilkokul mezunu kızla evlenmem"
Allah Allah bak sen, bence o da sana bayılmıyordur zaten.

*"İstanbulum olur musun"
Düşünmeliyim. Kimin sorduğuna bağlı. (İstanbul nasıl olunuyor bilmiyorum ama öğrenebilirim.)

*"kaybedilenleri geri kazanmak"
Yeterince istersen o da olur bence. Yolunu öğrenirsen bir daha bir arama yap da bize de anlat olur mu :)

*"kağıthane sahnesi şehir tiyatroları beşiktaştan"
Direkt otobüs var ama numarasını çıkaramadım şimdi.

*"korkmam seni sevmekten"
Yürü be! Ben de seni bekliyordum 23 senedir!

*"kumral ana babadan sarışın çocuk olur mu"
Bence olur, sence?
Yine de tüpçüye dikkat et derim ben.

*"kırmızı rangersın msnsi"
Bizim zamanımızda yoktu tabi msn falan, ben de bilmez miydim siyah ranger msni aramayı. Ahh ahhhhh, gençliğim boşa geçti. Saadetimize engel oldular Adam'ım, siyah rencırım!

*"kızlar altın torbası erkekler çöp tenekesi"
"kızlar altın kesesi" değil miydi ya? Biz öyle söylerdik.

*"Lost hurleynin sıkça söylediği moruk"
Dude.

*"marmara üniversitesi bahar şenlikleri selin asiye"
Staj hocam vardı birinci sınıfta Asiye isminde. Biz o zaman bizim okulun bahar şenliklerinde konser verdik. Ben daha genç olduğum için önce çıkayım dedim, büyüklere saygımız sonsuz. Önce ben çıktım, sonra Asiyecim çıktı assolist olarak. Konserin kapanışını da birlikte yaptık, Marmara Marmara olalı öyle konser görmedi. Bu da böyle bir anımdır.

*"Masallar ölümsüzdür, martılar da"
Sıcak Saatler dizisinin yayınlanan en son bölümünün ismi.

*"merhaba ben lise birinci sınıftayım seneye dil bölümü seçeceğim ama arkeolog olmak istiyorum"

İtiraf ediyorum bu aramayı yıllar önce ben yapmıştım, şimdi aramam dönüp dolaşıp beni buldu :D
Merhaba çocuğum,
sistemde ne gibi değişiklikler oldu son 5 yıl içinde bilmiyorum. 5 yıl önce dil bölümünden arkeoloji kazanamıyorduk, hâlâ öyle midir bilemem. Boşver dil bölümünü sen, git arkeolog ol. Benim yerime de ol :(

Ya bir de mektup yazar gibi arama yapmış, selam vererek başlamış falan, şahane!

*"nevizadede ne yesek"
"istanbulda çiftler nereye gider 2009" aramasını yapan arkadaş bu. Geçen aylarda durmadan öyle aramalar geliyordu, gençler nevizadeye karar vermiş, şimdiki sorun ne yiyecekleri.
Elma dilim patates yiyin, canım istedi benim de bak şimdi.

*"oğlak kadını nasıl aşık olur"
Güzel :) Ruh hastası olma olasılığı yüksek, bence bulaşma. (kendimizden biliyoruz herhalde di mi?)

*"orhan veli şiir kendi kendime güldüğümü düşündüklerinize gülümsüyorum"
ohoooo, kafası feci karışmış bunun.

*"Osmanlıda erkek çocuğa nasıl hamile kalınır"
Dünyanın herhangi bir köşesinde herhangi bir zamanda nasıl kalınıyorsa öyle.

*"oğlak erkeği inatçı"
Bilmez miyim, tamamı böyle bu oğlakların.

*"reşit olmadan evlenilir mi"
Acelen ne?

*"sana anlatmak istediklerimi farklı algılayıp kırıyorsun beni" (çarpı 3)
İşte bu ara duymak istediğim cümle buydu, sağol gugılım. "Adam gibi anlat sen de o zaman bee!" diyorum cümleye cevap olarak.

*"senin kadar güzel bir kadın tarafından sevilmek ben şanslı bir erkeğim"
cümle neresinden tutsanız elinizde kalıyor ama yine de "Allah beeeeee" demek istiyorum. Bir daha sağol gugılım, seviyorum seni.

*"ya benim yüzümde pıtırcıklar oluşur ne yapmalıyım"
bence gayet sevimli olursun o pıtırcıklarla, pıtırcık dediğin tatlı bir şey neticede.

*"Quasimodo is beautiful to Esmeralda"
Anlayan beri gelsin.

*" aman abi dur.. biz bölünerek çoğalıyoruz unuttun mu"
Nasıl unuturum kardeşim.

*"Anımsayamadığım için geçmişim, önemseyemediğim için geleceğim yoktur"
yürü beeeee!

Şimdilik bu kadar :) Yakın zamanda yepyeni aramalarla karşınızda olmak dileğiyle...

16 kişi de demiş ki:

Last Station dedi ki...

istanbul olman icin 7 tepen olmasi lazim selincim:)))) aramayi yapanin bunu kast etmemis olmasini umuyorum:))

sLn dedi ki...

Buna benzer aramalar çok sık geliyor, şiir ya da şarkı olduğunu tahmin ediyorum, yine de istanbul olmak için neler gerekir çok emin değilim :D Şartları öğrendikten sonra karar veririm ne yapacağıma :p

H.Y. Ergün dedi ki...

Çok iyiydi, acayip eğlendim okurken, iyi ki var şu abuk gogıl aramaları ve senin yorumların:)

sLn dedi ki...

:)

Ben de bu aramaları incelerken ve yazarken çok eğleniyorum.

melankolikdeli dedi ki...

"İstanbulum olur musun"
bence felsefik birşeyler aramış bu arkadaş (:

"alyans morisette" ve "atlayana lima"yı arayan arkadaşlara plaket vermek istiyorum. (:

(işin kötüsü bunları yazdığın için yine sana gelecek bu arkadaşlar (: )

sLn dedi ki...

göze aldık artık ne yapalım :)

Bu güzellikleri kendime saklamayı doğru bulmuyorum :p Herkes görsün, herkes eğlensin :D

feanor dedi ki...

*"graham bell'in küçükken başından geçtiği olay"
Cümleye dikkat etmenizi istiyorum, Graham Bell'in başından geçen olayı aramıyoruz, bir olayın başından Graham Bell geçmiş, aradığımız o.

burası benim koptuğum andır XD

sLn dedi ki...

:))

Besimi dedi ki...

anam listen çok kabarık sLn :))) bir o kadar da eğlenceli kırdı döktü beni. özellikle de "atlayana lima", atlamayana gazoz olayı LOL :DDD
benim benim bloga gayet de düzgün aramalar geliyo hep, adam müzik arıyo müzik buluyo. bende neden böyle eğlenceli aramalar çıkmıyo, hoşuma gitmedi şimdi :))

CaRtMaNtR dedi ki...

atlayana lima ile adriana lima arasında akrabalık var mıdır acaba yoksa bile bir ismi bu kadar deforma edebilecek bir zeka önünde saygı ile eğilirim ben :D

Quaresma7 dedi ki...

*"graham bell'in küçükken başından geçtiği olay"

Kesinlikle harika:) Hatta bunu gugıla yazıp kendi sitemi bir şekilde bulup tıklamak istiyorum:)

Çok eğlenceli olmuş eline sağlık...

sLn dedi ki...

@ Besimi

Her konu hakkında yazıyorum diye geliyor diyeceğim ama hiç yazmadığım şeyler gelip duruyor :-/ Manyak manyağı çekiyor olabilir, ben de bunları çekiyorum herhalde :D

sLn dedi ki...

@ cartmantr

Ben kendisine saygı duydum, fantastik bir isim olmuş "atlayana lima"
:))

sLn dedi ki...

@ Quaresma7

Azmedersen bulursun bence:)) diğer blogumun aramalarında "a" vardı, adam "a" yazıp oralara kadar gelebilmişse biz de yaparız :D

kelebenk dedi ki...

bilgisayım disco olsundan daha yaratıcı olamaz kimse. ıpdıs çaktıs.

sLn dedi ki...

bilgisayar nasıl disco oluyor çok merak ettim ben valla :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?