2 Mart 2009 Pazartesi

Güldüklerim..

Uzun sayılabilecek bir süredir sıkı bir Penguen takipçisiyim, yayınlanmaya başladığı haftadan beri de Uykusuz takibi ekledim Penguen'in yanına. Son zamanlardaki komedi filmleri hakkında bık bık yapıp duruyorum durmadan diye hiçbir şeye gülmeyen suratsız bir insan sanmayın beni :)

Suratsızım ama o kadar da değil. Deliler gibi gülüyorum mizah dergilerine. Herkesin güldükleri farklı tabi.

Yıllardır Yiğit Özgür hayranıyım. Çizdiği karikatürlerin çoğunu ezbere bilecek boyutta bir hayranlık. Sabit bir şeydi hayatımda Yiğit Özgür hayranlığı. Son zamanlarda eskisi gibi hayran olmadığımı fark ediyorum.

Bir dönem Ersin Karabulut hayranı olma yolunda da ilerliyordum, hatta blogun muhtelif yerlerinde kendisiyle ilgili yazılar bulmanız mümkün. Sonra durdum. Yaklaşık 3 aydır okumuyorum.

Yeni şeylere sarıyorum tabi, boş durur muyum :)

Hayatımın hatasıymış Umut Sarıkaya'yla bu kadar geç tanışmam. Uzun bir süre dergide onun sayfasını atladım. Aradan biraz zaman geçti, neler kaçırdığımı fark ettim, sonra kendimi nette eski karikatürlerini ararken buldum. Bir insanın küçük ayrıntılara bu derece dikkat etmesi ve unutmayıp çizmesi inanılmaz :)) "Aaa evet böyle bir şey vardı" diyip duruyorum hep, ben de fark etmişim o ayrıntıları ama hep aklımdan çıkmış gitmişler.

Son zamanlarda dergilerimi alır almaz baktığım ilk şey Uğur Gürsoy'un sayfası. Koca kafalı adamlarına bu ara çok gülüyorum. Ama favorim kesinlikle "FAİK". Ölüyorum bitiyorum onun o hallerine. Daha önce de seslenmiştim kendisine, duymadı, tekrar seslenmek istiyorum. "Faik gel yavrum, gel canım, 1 lira değil 5 lira vereceğim sana, gel :D" Fırat'ın cümlesini Faik için söylemek istiyorum: "Beslenir ki bu" :)) Geçen hafta söylediği "o kadar az miktarda paraya ihtiyacım var ki hiç vermesen bile yetiyor" cümlesi aklıma geldikçe güldürüyor beni :))

Eh tabi ki o Fırat denen yaratığa bayılanlardanım. Bu hafta külotlu çorap içindeki halini görünce 5 dakika gülmüş olmalıyım.

Yeni keşfettiklerimden biri Cihan Ceylan. Hava durumu sunan tipine uzun zamandır hastayım. Hele bir de geçen iki sayıda "Sevgili kızlar nasıl olucak" başlıklı karikatürlerine gülmekten öldüm. Birini geçen hafta taramıştım ama şu an ikincisini taramaya üşeniyorum. Elimizdekiyle yetinmeyi bilmeliyiz. Buyrun bu birincisi:
Devam etmeli Cihan Ceylan bunlara :))

B.Üstün'ün hayvanına bayılmaya tam gaz devam ediyorum.

"Gittin gideli bebek beraber ıslanamaz olduk yağan yağmurda, neydi öyle sıçan gibi ıslanmalar. Artık kafam rahat" :D

Oky'nin İpek'iyle Burak'ını da ilgiyle takip ediyorum. Çok yakında kitapları da çıkıyor...

Geçelim Penguen'e.
Met Üst'ü seviyoruz.

Okumayı bıraktıklarımdan biri de Penguen'de. "Alpay Erdem". Bir sebebi yok sanırım. Zaman zaman olur böyle...

Yeni yeni sevmeye başladıklarımdan biri "Serkan Yılmaz".
Seyit Ali Aral'ı okumayı seviyorum. Şahane tavsiyeleri oluyor :)

Eh bir de Erdil Yaşaroğlu ve Selçuk Erdem var tabi ki. Okuyorum, seviyorum.

Bu ara onlara gülüyorum ben :)) Öyle bir bahsetmek istedim.

Siz de gülüyor musunuz bunlara :))

7 kişi de demiş ki:

karalamaca dedi ki...

FIRAT!
fırat ve fıratttt
hadi peşine de umut sarıkaya'yı ekleyelim baree:)

CaRtMaNtR dedi ki...

Umut Sarıkaya ve Serkan Altuniğne derim ve kenara çekilirim :D

_zAhİr_ dedi ki...

Fırat tabi allamyareppim :)

Abraxas dedi ki...

Çok hoş yaaa :) Süper eğlendim bu yazıyı okurken. Faik dedin mi koptum.
Sevgiler.

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Fırat mııı yeak yeaa :P Çok seviyorum Fırat'ı, külotlu çoraplı haline bayıldım bu hafta :)))

penguenden de dudullu postası :)) basına saldırı.. makinelerimizi kırdılar :P

melankolikdeli dedi ki...

Fırat, tek geçerim (: Fırat'ın, ekşisözlükte "beslenir ki bu" adlı teması yapıldı ve çok popüler oldu, o derece yani (:

Finduilas dedi ki...

eneee en birinci fırat ya fırat. :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?