19 Mart 2009 Perşembe

Hikaye 2

Soğuk bir kış öğleden sonrası.

Daha doğrusu sonbaharın kışa dönmeye yeni yeni başladığı günler.

Öğlen okuldan çıkmış koşa koşa eve gelmişim. Geldiğini tahmin ettiğim bir maile cevap yazmak için bilgisayarın başına oturmuşum.

Yazmışım cevabını, günün en önemli olayı sanıyorum onu.

O ara başka bir şeye denk gelmişim, tesadüf deyip geçemeyeceğim bir denk geliş. Zaten hayatta hiçbir şey için "tesadüf" demek ki ben.

Gerçek olamaz demişim ilk önce, sonrasında tuhaf şeyler düşünmüşüm, hissetmişim belki de sonrasını. "Yok artık daha neler" demişim.

Sonra gülmüşüm kendime...

Öylesine bir hikaye bu demiştik ya, anlaşılmayan, anlaşılmayacak bir hikaye.

Size hiçbir anlamı yokmuş gibi görünmesi muhtemel cümlelerle notlar düşüyorum kendi tarihime.

Hiç unutmamak üzere!

9 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Hayatın kendisi koca bir tesadüf aslında. Bunu kabullendikçe süpriz olgusunu basitleştiriyor insan sanırım.

Ehhh birde insanın sadece kendine bir şey ifade eden dışardan böyle basit görünen hikayelerinin olması ne güzel :D

sLn dedi ki...

"İnsanlar yazdıklarımı okuyor" psikolojisinden çıkıp ara ara sadece kendine yazmak çok keyifli :))

CaRtMaNtR dedi ki...

ben onun tam tersini yaptım şu blog hayatımda. önce kendime yazarken baktım benim gibiler varmış :D

ama elbette bazı şeyler her daim kişisel kalıyor :D

sLn dedi ki...

Kendime çizdiğim bir sınır var, yazarken onu katiyen aşmıyorum ben de :) İlk zamanlar yazdıklarım hep kendim içinmiş, sonra biraz daha başkalarının okuduğunun bilincinde olarak yazmaya başlamışım. Yazdıklarıma göz atınca böyle bir görüntüyle karşılaşıyorum en azından. Şimdiyse dengelemeye çalışıyorum :))

CaRtMaNtR dedi ki...

ehehe sınır güzel ve mantıklı elbette ama ben öyle özelden ziyade genelden bahsederek bertaraf ediyorum bunu sanırım. gerçi bu yaz baya bir kendime çalıştım yazılarda aslında. o dönem çok ihtiyacım vardı o tür şeyler yazmaya :D

ama senin tarzın gayet güzel aynen böyle devam etmeni dilerim :D

sLn dedi ki...

Bir öyle bir böyle yazıyorum, yazdıklarımda bir dengesizlik görüyorum, eh aynı dengesizlikten bende de olduğunu düşünürsek bu durum normal sanırım :D

CaRtMaNtR dedi ki...

şu denge mevzusunu çok abartıyorlar zaten. denge demek tek düzelik demek beklenmedik bir şey olmaması demek :D

sLn dedi ki...

bence de valla :p ben şikayetçi değilim dengesiz olmaktan :D

Hayalbemol dedi ki...

Ah sln, ben meraklı bir hayalim, sanal tesadüfler merak içinde bırakır beni, uyuyamam. Neyse, sana özeldi demek ki, o da güzel.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?