16 Mart 2009 Pazartesi

Ortaya Karışık XII

*Bir hocamız anlattı, üniversite öğrencileri arasında bir anket yapılmış, onları en çok neyin kaygılandırdığı sorulmuş.

En çok ne kaygılandırıyormuş biliyor musunuz üniversite öğrencisi kızlarımızı.

Evlilik!

Acaba evlenemeyecek miyiz diye düşünüp uykularını kaçırmaktalarmış.

İnanırım.

Biz bütün gün aramızda ne konuşuyoruz sanıyorsunuz :p


*18 gün, 10 farklı ders, 57 ünite, (derslerin sadece 2 tanesine aşinayım, biriyle ilişkimi 7-8 yıl önce kesmiştim, diğerleriyle yeni tanışıyorum.) Türkçe-Fransızca çeviri sunumu, o, bu, şu... Kafam o kadar dolu ki... Az önce 3-4 tane yorumu kazara sildim. Bu ara idare ediyormuş gibi yapın lütfen. Toplanırım yakında.

*Bir de Ukturk ne demiş bir kulak verin bakalım, okumak için tıklayınız.

*Yaşlı teyzeler dizilerdeki kötü adamları/kadınları yolda görünce sözle taciz ediyor, hakaretler yağdırıyorlar ya hani, Elveda Rumeli'deki Abdül'ü yolda görürsem daha beterlerini yaparım. O kadar söyleyeyim. Yaşlanınca korkun benden!

*Amerikadaki postcrossing arkadaşlarımdan birine geçenlerde hava çok soğuk ama bir türlü kar yağmıyor diye şikayet ettim azıcık. Karı çok sevdiğimi falan anlattım. Onun bulunduğu yerde çok kar yağıyormuş bu ara. Sen burada olsaydın çok hoşuna giderdi, keşke burada olsaydın mealinde bir şeyler yazmış bana. Çok romantik bir mesajlaşma oldu doğrusu. Hiç tanımadığım bir insandan ne niyetle söylemiş olursa olsun "keşke burada olsaydın" cümlesi duymak tuhaf bir his :)

How I wish you were here!...

*Bu ara her sabah kalktığımda telefonumda muhakkak bir mesaj buluyorum. Heyecanla açıyorum ve yine o! Yine belediye başkan adayımız! Sabahın 8.30'unda mesaj atıp şu zavallıyı durduk yere heyecanlandırıyorsunuz ya acayip günaha giriyorsunuz ben size söyleyeyim.

Sabah uyanır uyanmaz bana mesaj atıp o gün neler yapacağını söyleyen bir belediye başkan adayımız var, kızlar genelde erkek arkadaşlarının bunu yapmamasından şikayet ederler ya bakın kızlar, bunu yapan erkekler varmış :D

Başkan seçilince beni unutursan dünyayı başına yıkarım, haberin olsun.

*Haftalarca uyumak istiyorum.
Ne zaman sınavlar yaklaşsa bu his ortaya çıkıyor :-/

6 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Bende neden bu kadar evlilik ve izdivaç programı var diyordum. Meğerse üniversitede okuyan kızlar bile evlenebilir miyim diye dert edermiş. Medyamız bu yaraya merhem olmuş :D

Bu başkan adayının eşi şanslıymış. Kocasının nerde ne zaman olduğundan haberdar sürekli. Ama başkan olursa yoğun iş programı ile mesajlar aksamaya başlar. Önce iki günde bir sonra haftada bir sonra ayda bir sonrada ... :D

Bu arada her öğrenci sınavlardan kaçma psikolojisi ile sürekli uyumak isteyebilir. Ben uyurken geçse gitse şu sınavlar der bilinçaltımız :D

Besimi dedi ki...

bu ortaya karışık serini roma rakamlarıyla numaralandırıyosun ya oldukça gotik oluyo :)) öyle gördüm, bi de söyliim dedim..

sLn dedi ki...

@ cartmantr

Yakın zamanda onlardan birine katılmanın hayalini kuruyorum :) Çıkınca el sallayacağım ordan her birinize ayrı ayrı :p

sLn dedi ki...

@ Besimi

Ben görüntü olarak çok seviyorum Roma rakamlarını :))

LaLe dedi ki...

kar seven değerli insan bünyesi seni erzuruma beklerim valla:D şu an bile istemeyeceğin kadar çok var:D

aahmetcelebii dedi ki...

Off of ne olacak bu işler, ne zaman dinlenmeye fırsat olacak, kar ne zaman yağacak, ne zaman daha az büyüyeceğiz, ne zaman hiçbirşey düşünmeden bomboş bir zihinle yürüyebileceğiz..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?