6 Mart 2009 Cuma

Öyle olsaydı böyle olsaydı

Bu seferki mimimiz Besimi'den, sorularımız var ve cevap veriyoruz. Zor olacak gibi, çünkü henüz herhangi bir cevap şekillendiremedim kafamda. Elimizden geldiğince cevaplamaya çalışalım bakalım :)

1. Doğum tarihinizden yaşınızı çıkartın, o yıl şimdiki yaşınızda olsaydınız adınız ne olurdu?
* 1986-23=1963
1963'te 23 yaşında olmam gerekiyor, yani 1940'ta doğmuşum. Arapça ya da Farsçadan dilimize geçmiş isimlerden birini vermişlerdir bana, söylediğinde karşıdakinin zor anladığı isimlerden (hoş Selin'i de 2 defa tekrarlamam gerekiyor ya neyse.), 7 harfli bir isim mesela. İsim bulmaya çalıştım ama bir şey çıkmadı, sadece içimden şu özelliklere sahip olduğu geçti :))

2. Hangi mesleği yapıyor olurdunuz?
Mürebbiye :P İçinde bulunduğumuz dönemde öğretmenlik fikrinden hoşlanmıyorum ama o dönemlerde yapmak isteyebilirmişim sanki. Yazar olma fikri hoşuma gitti bir de, ne çok anlatılacak şey çıkardı 60'lardan... Ev hanımı olma ihtimalim de var tabi. Ya da "I wish I was a punk rocker with flowers in my hair, 77 and 69 revolution was in the air" :))

3. Nerede yaşamak isterdiniz?
Yine İtalya'da :D

4. İdolünüz kim olurdu?
Ben 17 yaşındayken ölen Humphrey Bogart'ın yasını tutuyorum muhtemelen o dönem ben. (1940 doğumluyum ya hani) 60'larda yaşama ihtimalimin olduğu hayatı kafamda tasvir edemediğim için nasıl biri idolüm olurdu onu kestiremiyorum. Belki çiçek çocuklara uzaktan uzağa hayranlık duyar onlardan birini idol seçerdim kendime, bilmem ki...

5. O yıllara ait bir fotoğraf, şarkı veya söz varsa ekleyiniz.
1963 senesindeyiz, Pink Floyd'un kurulmasına 1 yılımız var, galiba Beatles hayranıyız. Beatles'ın 1963'te çıkan albümünden bir şarkı seçelim ve o seçtiğimiz şarkı Twist and Shout olsun. (içimden öyle geldi :) )



2 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

Olmuş bile :))
Hatta gayet eğlenceli bile olmuş :P
Şarkı seçimin de oldukça tam o devirlerin hovarda havasını yansıtıyo..

sLn dedi ki...

the beatles'ın 63'te çıkan albümüne şöyle bir göz attım, en uygunu buymuş gibi geldi :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?