31 Mart 2009 Salı

yumurta kapıya geldi, şimdi çalışma zamanı!

Tembel öğrenci modeli nasıl olur görmek için bana bakabilirsiniz.
"Yumurta kapıya gelince" deyişinin manasını her sınav zamanı tekrar tekrar öğrenmekten, uygulamalı olarak yaşamaktan bıktım. Ama insanoğlu ders almıyor. Genelleme yapmayalım tabi yine de, "Selin insanı ders almıyor" diyelim.

Henüz çalışmaya başlamadığım dersler bile var, cumartesi günü 6, pazar günü 4 sınavım var ve olur da hepsinden geçer not alırsam bir kez daha mucize denen şeyin gerçekliğine inanacağım!

Feci sıkışmış durumdayım, yandaki güzel kızcağız gibi okuldan nefret ediyorum.

3 adet mimi de gördüm, aklımın bir köşesinde duruyorlar, kafam biraz daha rahat olur olmaz yazacağım.

Uzun zamandır beklediğimiz güzel havalar tam sınav zamanımı buldu gelmek için. Güneşli hava görünce kendini sokağa atan bir tip değilim aslında. Bugün 2 saat güneş görünce başım ağrımaya başladı yine. Benim havalarım kesinlikle yağmurlu havalar! Yine de kampüsümün çimlerine yayılıp okuldaki son fotoğraflarımızı çekmek fena olmazdı ders çalışmak yerine. Her yan rengârenk, ne güzel :-/

Hadi ben dersime döneyim...

Sevgiler...

(kullandığım resmin kaynağını bu sefer biliyorum, çok nadir olan bir durum bu, o yüzden hemen resmin kaynağını paylaşmak istiyorum. Jeanne Willis ve Tony Rose'un I Hate School kitabının Fransızca baskısının kapağıdır efendim kendisi.)

4 kişi de demiş ki:

Irmak dedi ki...

yalnız olmadığını bilmeni istedim. :) bugün açıklanmış bulunan bir sınav programım var ki ben de sinir krizi geçirme eşiğinde yer almaktayım. hala da blog blog gezmekte, müzik dinlemekte, uğraşmaktayım. hatta kendime derse oturana kadar bir sürü anlamsız ve normal bi zamanda hayatta yapmıcağım işler çıkarıyorum. çamaşır makinasını çalıştırıyorum örneğin. bu gibi anlamsız şeyler. he ne gerek var bunlara, paylaşmak istedim :)
kolay gelsin bu arada, başarılar diliyorum :)

sLn dedi ki...

Teşekkürler, hepimize kolay gelsin :)

Normalde asla yapmadıkları şeyleri sınav zamanları yaparak zaman geçirmek bütün öğrencilerin hastalığı sanırım, ben de bol bol iş buluyorum kendime. Ders çalışmak dışında her şeyi yapıyorum :-/

CaRtMaNtR dedi ki...

tembel öğrenci sınava çalışmayı geciktirdikçe sınavla arasına mesafe koyabileceğini sanıyor :D

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

off diyorum sln, hakkaten off. çalışsana be kardeşim sıkıntı edineceğine, hala birde post giriyosun.. hatırlatayım, c.tesi 6, pazar günü 4 sınavın var, nolu çalış ve idare eder notlar al en azından...
kolay gelsin.. :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?