6 Nisan 2009 Pazartesi

Cheetos peynirli

Yukarıda gördüğünüz eskiden Cheetos'un ürettiği peynirli-soğanlı cips. Benim günlerdir aklımdan çıkmayan cips. Bir zamanlar deli gibi yerdim, sanırım artık üretmiyorlar ya da ben denk gelmiyor olabilirim. İyi göremedik derseniz büyük resim için şuraya tıklayıverin.

Cheetos olması şart değil herhangi bir firma bunu üretiyorsa ve haberiniz varsa beni de haberdar edin noooluuuuuuur :(

Ya da Cheetos'a seslenelim;
duyun beni, bu cipsten yeniden istiyorum.

Gören, bilen, duyan varsa insaniyet namına şu zavallıya da haber versin.

20 kişi de demiş ki:

nєнιяѕєℓ dedi ki...

bunun bide sapsarı olanları vardı hani sert böööle bi ısırıyosun cıtırrr cıtırrrr =)))

Parisienne dedi ki...

ya şey bunun soğanlı falandıda değilmi? böyle paketinde beyblade çizgi filmi karakterlerimi ne vardı yada digimon ? evet bende görmedim hiç bundan

sLn dedi ki...

evet peynir-soğanlıydı. paketini pek hatırlamıyorum, yakın zamanda görmüştüm bir yerde ama şimdi bulamıyorum :-/

CaRtMaNtR dedi ki...

üretilse keşke bende severdim kendisini

wmina dedi ki...

En son 2 sene önce yedim. Güzeldi, yenilesiydi.. Sonra ortalıktan kalktı.. Bende aramadım..

babegazelle dedi ki...

sln alacağın olsun nası canım istedi yaaaaaa yalandım ekran karşısında bi:D

sLn dedi ki...

ben de günlerdir öyleyim valla :D belki bi bilen çıkar diye yazayım dedim ama henüz çıkmadı :((

raay dedi ki...

ya o değilde biftekli olan varya oda fena.ama oda yok hiçbiyerde hık

Canan dedi ki...

paketi de şu olsa gerek
http://ecx.images-amazon.com/images/I/51jhHpyJ2xL._SL500_AA280_PIbundle-34,TopRight,0,0_AA280_SH20_.jpg

cheetosa mail mi atmalı ne yapmalı bilemedim :-/

@raay
daha dün gördüm bifteklisinden.. büyük marketlerde kolayca bulabilirsin sanırım =)

dimple dedi ki...

bende bir ara doritos'un tavuklu cipsine hastaydım bayılıodum ama tutmadı...keşke tekrar çıksa :p

Finduilas dedi ki...

bu yok galiba ama ruffles'ın soğan-peynirlisi de pek bi güzel. :p

Velvet Vamp dedi ki...

Ahah. çok güzel ya :) bunu görünce özledim ben de şimdi.. çok severdim ben de (:

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

ya artık sadece peynirlisini yapıyorlar ; tat olarak aratmıyor eski versyonlarını haberiniz olsun =) mutlaka görmüşssünüzdür zaten ; turuncu paket .. ama hoş olmayan bir kokuya sahip arkadaş .. :D

demireltuncay dedi ki...

evet arkadaşlar müjdemi isterim benim de özlediğim bu tat yeniden piyasaya sürülmüş fritolay tarafından çerezza markasıyla siyah poşette bugün sabah markete gittiğimde gördüm henüz uyku sersemiydim ve onu görünce bir anda uyandım fritolay a teşekkürlerimi iletiyorum herkese afiyet olsun

evrendeki en mutevazı insan dedi ki...

an itibarı ile kendisini afiyetle yiyorum. Bu cipsin atası 92-92 gibi çitos olarak da piyasaydı, hatta tadı daha bir güzeldi. Az önce kendisine tekrar rastlamam beni çocukluk günlerime götürdü.
"Çerezza Sinema" adıyla satılıyor.

evrendeki en mutevazı insan dedi ki...

http://mutevazisyen.blogspot.com/2009/06/soganl-peynirli-citos.html
adresinden resme bakabilirsiniz.

sLn dedi ki...

@ evrendeki en mütavazı insan

Sonunda ben de yiyorum :) Teşekkür ettim! Özlemişim valla :)

evrendeki en mutevazı insan dedi ki...

afiyet olsun

Azad Aksoy dedi ki...

çerezzada o aromanın aynısı var

Azad Aksoy dedi ki...

çerezzzada o aromadan var

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?