15 Nisan 2009 Çarşamba

Fal...


Sınavdan çıkmış iki insan denize bakarak düşünmekte, üzülmekte, söylenmektedir...

Deniz kenarında huzurla oturmak mümkün müdür peki?
Elbette hayır!

Önce elinde kırmızı güllerle bir kadın gelir. Kızlar çiçek falan istemez. Kadın anlatır, kızlar dinler. Kadın son numarasını çeker, içimden geldi hediye etmek istiyorum çiçekleri diye. Kızlar yine istemezler.

Sonra kadın 9 aylık çocuktan bahsetmeye başlayınca kızlar dayanamaz tabi. Çiçekleri yine almazlar ama. Kadın dua ede ede gider...

Kimin duası kabul olur bilinmez ki...

Sonra diğer teyze gelir, "manken gözlü kızım" diye, ruh halleri izin vermez "manken göz ne be" sorgulamasına. Teyze sLn kişisini çok sever(!), ısrarla fal bakmak ister. sLn istemez, o ısrar eder. 5 dakikalık inatlaşma sonucu sLn pes eder...

Deniz kenarında 20'li yaşlarda 2 kız 5 karış suratla oturuyorlarsa dertleri ne olabilir?
İlk tahmin elbette ki "aşk".

Teyze: Sen üzülmüşsün çok.
sLn: ...
T: Sen sevgilinden ayrılmışsın ama onu çok seviyormuşsun, hâlâ da seviyorsun gözlerinden anladım ben.
sLn: ...
T: Bir kız arkadaşınız dedikodu yapmış aranızı bozmak için.
sLn: ...
T: Ama sen çok seviyormuşsun onu.
sLn: (iç ses: Tamam teyze burayı geçmiştik)
T: Daha yeni oldu di mi?
sLn: I ıh.
T: 3-4 ay mı?
sLn: I ıh.
T: 1 sene?
sLn: ...
T: bu güzel kız kim? Neyin oluyor?
sLn: Arkadaşım.
T: Bak bu kız iyi bir kız, bir şey olduğunda buna anlat, başka bir kız var ona anlatma.
sLn: hı hı...
T: Ben getireyim mi onu ister misin? Bak bana çok dua edersin sonra...
sLn: Tamam teyzecim yeterli bu kadar.
T: Ama getiririm bak istersen.
sLn: (iç ses: Tövbe estağfurullah yaaa.) Tamam teyze yeter daha fazla bakmana gerek yok, sağol.

Sonra Selda'nın eli yakalanır, Selda'nın peşindeki fabrikatör (!) Selda'nın avucunun içinde beliriverir :) Lisede de bunların birine yakalanmıştık bir yerde, o teyze avucumun içinde Swisshotel'deki düğünümü görmüştü, yerini bile gördü bee. Ben bakıyorum, çizgiden başka bir şey yok. Vallahi bravo :))

İkinci teyze de yollanır, üçüncüye yakalanmadan hızlı hızlı kaçılır...

Bu yaşlarda herkesin dertleri aynı herhalde. Atıyorlar tutuyor. Hayır bir de şeyi merak ediyorum. "Getir" deseydim? (Getirebileceğine inananlar var mıdır sahi acaba?)

4 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

Falcı-çiçekçi fonksiyonları olan bu kompak teyzeler sağolsun deniz kenarında oturulmaz oldu.

Bu arada bloda ciddi bir yiğit özgür harekatı başladı sanki, umut sarıkaya ile devamda eder umarım :D

melankolikdeli dedi ki...

neyi ya da kimi getireceğini çok merak ettiğim için ben "Getir" derdim :D

(bak şurada kuş var görüyor musun ? yola çıkacan sen. aha burada da karartı var. için kararmış senin kızım)(:

sLn dedi ki...

@ Cartmantr

Sen söyleyince fark ettim yau son iki yazıda Yiğit Özgür karitakütü kullandığımı :)) İçerikle alakalı bir Umut Sarıkaya karikatürü olunca seve seve ekleriz :p Gerçi Umut Sarıkaya'nın her şeyle ilgili bir karikatürü vardır tabi :D

sLn dedi ki...

@ Melankolik deli

Taa oralardan görünüyor di mi içimin karardığı :(( (Sanki çok uzaktaymışız gibi :p )

Ben teyzenin neyi getireceğini biliyorum da nasıl getireceğini merak etmedim desem yalan olur :D Getirmenin çok kolay bir yolu varmış da ben bilmiyormuşum, teyze biliyormuş :p Olur tabi böyle şeyler, neden olmasın :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?