14 Nisan 2009 Salı

Gitsem...

Ne zaman korksam olan bitenden...
ya da olacaklardan...

Ne zaman göz göre göre insanları kırdığımı fark etsem.
Ne zaman bana yapılanı başkasına yapmak zorunda kalsam.
Ne zaman dünyadaki her şeyi çok büyük kendimi çok küçük hissetsem.
Ne zaman kabuğuma çekilip soyutlanmayı istesem tüm dünyadan.
...

Hep aynı şeyi yapmak istiyorum.
Gitmek istiyorum...
Huzurun nasıl bir şey olduğunu öğrendiğim yere...
Koşarak, belki biraz ağlayarak...
Belki mutluluktan ağlayarak.

Koşarak gitmek istiyorum o anlarda buralardan!
Gitmek istiyorum olduğun yer her neresiyse...

Gelmek istiyorum yanıbaşına...

Huzurun nasıl bir şey olduğunu hatırlamak istiyorum.
Hatırlamak istiyorum sana sarıldığımda dünyadaki her şeyin nasıl anlamını yitirdiğini...

Gitmek istiyorum burdan uzağa.
Gidebilmek.
Sadece varlığınla mutlu olup her türlü dertten uzaklaşmak...
Gitmek.
Gitmek...

Niye bu kadar zor her şey?

2 kişi de demiş ki:

wmina dedi ki...

canım yaa.. bayaa dertlenmişsin sen... huzur nerde bulursan bana da haber ver e mi canım...
-Bu pesimist hallerinin geçici olması neşenin yerine gelmesi dileğiyle...

sLn dedi ki...

Kendi huzurumun nerede olduğunu biliyorum da bilmek bir işe yaramıyor gidemedikten sonra :-/

Teşekkürler canım..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?