19 Nisan 2009 Pazar

Gugıl analitiks 8


Yazmışız, taslaklarda kalmış. Bir ara günde 2-3 yazı yazıyordum ya, hâlâ yazıyorum ama artık taslaklarda saklıyorum. Sonra yayınlıyorum. Peki bunu neden yapıyorum? Bir fikrim yok :-/
Bakalım insanlar gugılda ne aramış sonucunda beni bulmuş...


*"insanlarda çiftleşme"
Bu ara bu çiftleşme aramaları türedi. Buna benzer öyle çok arama gelmiş ki... Bunun ödev vs olmadığını tahmin ediyorum. Arayan arkadaşın ne aradığı konusunda tahminlerim var, anne-babaya yakalanırsa ödev araştırıyormuş izlenimi yaratsın diye böyle arıyor olabilir. Ama benimki de sadece tahmin. Harıl harıl arıyor birileri.

*"çiftleşme izle"
Ben de arayıp bakacağım ya ne ayak bu çiftleşme.

*"istanbul acıtır"
Doğrudur.

*"0.75 gözlük numarası ne anlama geliyor"
Gözlerin bozuk, derecesi de 0,75. Fazla derin anlamlar aramaya gerek olduğunu sanmıyorum.

*"2 farklı ayakkabı giydim ayağım acıyor"
Üstüste giymediğine inanmak istiyorum. Geçmiş olsun yavrum.

*"afrikalı kızların koca arayışları"
Dünyanın her tarafında aynı be anacım, ortak derdimiz bu. Deli gibi koca arıyoruz kendimize! Var mı senin yakınında şöyle eli yüzü düzgün bir tip? Varsa bak profilimin altında mail adresi var. Hadi anacım, yap bir iyilik :p

*"ağzımı bantladı"
Vay terbiyesiz!
Benim eski staj yerimdeki öğrenciler de birbirlerini bantlamaya çalışıyorlardı. Sanırım o yazımdan dolayı geldin buralara...

*"bahçelievler otobüsünde kafam güzel"
Bahçelievler otobüsünde içki servisi mi var?

*"ben internet sınırımı geçtiğimi nasıl anlarım"
Hislerine güven bence, hislerin geçtiğini söylüyorsa geçmişsindir. İnsan çiftleşmesi izlersen bütün gün geçersin tabi sınırını. Ayrıca internet sınırı da ilginç olmuş. İnternet insanmış gibi geldi bir an böyle düşününce :) Canım benim, merak ettiğin kotaysa: http://adslkota.ttnet.net.tr

*"binlerce bay ve bayan sizi bekliyor"
Yehuuuuuuu. Niye bekliyorlar, parti mi var?

*"bu sabah bir şey var içimde"
Tövbe estağfurullah :D Ne var yavrum? Ne olduğunu söylersen daha kolay yardımcı olabiliriz sana.

*"demek yalanmış söylediklerin demek rüyaymış gördüklerim"
Hı hı. Ben de öyle dedim. Söylenenler genelde yalandır, görülenler de rüyadır zaten di mi?

*"dünyanın en muhteşem varlığı"
Gugıl, seni seviyorum bebeğim! Bu gelen aramaların en çok bu tarafını seviyorum, gugıl çaktırmadan iltifat ediyor. Bu aramayı yönlendirdiği için de minnettarım kendisine :)

*"en güzel msnye meşgulüm kızdırma diye koymak için resim"
Bu da kendi msnine iltifat ediyor. "En güzel msn". Ya ben kendisine pek iyi davranmıyorum, o da bana yüz vermiyor. Sanırım ilişkimizi gözden geçirmeliyiz. Haa bir de meşgulüm kızdırma diye koymak için resim nasıl olur bilmiyorum, zaten böyle arayarak bulamazsın. İstersen sinirli baktığım fotoğraflardan birini yollarım.

*"fareler ve insanlarda devrik cümleler"
Canım boşuna uğraşıyorsun. Otur, aç, bul. Sana bu ödevi veren öğretmeninden başka kimse böyle bir şey istememiştir kimseden, dolayısıyla nette böyle bir şey bulamazsın. Ayrıca oku, ne güzel. Şahane bir kitaptır bak, ben çok severim. Tavsiyem olsun sana.

*"gece 12 1 gösterise gece sokaları kızlar neyapar yabanvı ülke"
Aynen böyle yazılmış bir arama. Sen yazarken aman harfleri yanlış yazmayayım, aman Türkçem yettiğince doğru yazayım, aman imla hatalarına dikkat edeyim diye kas. Gelen aramaya bak. Hangi kelimemiz ortak bilemedim valla. Yabancı ülkelerde yaşayan kızların inanılmaz rahat olduğunu duymuş bizimki, merak etmiş bu kızlar saat 12'de 1'de sokaklarda neler yapıyorlar diye.

*"googleda birşeylere bakalım"
Bu da gugıl aramaları tarihinde apayrı bir yeri hak ediyor kesinlikle.

*"girl for frind chip in istanbul"
Friendship için arasaydı bulacaktı, frind chip için arayınca bula bula beni buldu, yazık :) Benden arkadaş falan olmaz sana yavrum.

*"heroes güzel bir dizimi"
Evet.

*"hemşire iğne yapıyor"
Hemşirelerin görevleri budur be güzelim.

*"kendi okulumuza doğrunun yeni bölümünü izleye bilir miyim"
Bence bir sakıncası yok, tabi ki izleye bilir sin. (Yüklemi birkaç parçaya daha bölseydin)

*"köpekten hamile kalınmaz"
Hah işte, bundan önceki 7 aramada midemizi bulandıran ve merak etmemize sebep olan o aramalara yetkili bir merciden cevap geldi. Kalınmaz efendim, olmaz öyle şey.

*"lens takan erkekler"
Hımm, çok tuhaf bir şey göremedim ben bu durumda. Gözleri bozuktur, gözlük yerine lens kullanıyordur ya da rengini sevmiyordur, farklı renk lens takıyordur. Ne var bunda?

*"martıları neden severiz"
Gugıl bu aramayı bana yönlendirmekle ne ima ettiğini sorabilir miyim sana? Doğru adrestesiniz efendim :) Martıları severiz, martılar diğer kuşların aksine romantik çağrışımlar yaparlar bize, deniz kenarında takılmaları da daha bir romantizm katar duruma. Kendileri hakkında anlatılan sevimli efsaneler vardır, her birine ayrı ayrı inanabilirsiniz. Bir parça simit karşılığında yanınıza gelirler ve kalırlar, siz o arada kendilerine bir şeyler anlatabilirsiniz, onlar dinliyormuş gibi yaparlar, akılları simittedir ama olsun. Ha bir de sevdiğiniz insanlarla ilgili durumlar olabilir ama biz blogta o kadar özele inmiyoruz değil mi :)

*"okulların bitmesinde istiyorsunuz o zaman bitsin artık bu çile yazıp 9999a gönderin"
Süper fikir. Bayılıyorum bu gugıla espri yapanlara.

*"oğlak kadını aşık olurmu"
Olmaz mı :)) Olmaz olmaz, oldu mu da fena olur... Daha önceki yazımızda uyarmıştık, kaçın oğlak kadınından diye :p

*"oğlak kadını güzel oluyor"
Gugıl gel öpüjemm. Evet oğlağım ben, merhaba!

*"oğlak kime aşık olur"
Oğlağa :)) İki inatçı sürünüp gidebilirler. Herhangi birine aşık olabilir aslında tabi...

*"resimlerimi puzzle yap otobüs duraklarına yapıştır"
Manyak :s İnsanlar duvarlara kalpler filan çiziyorlar hâlâ, teknolojinin bu kadar ilerlediği ve çok farklı şekillerde jestler yapabilecekleri bir çağda. Ama gördüm ki o bir şey değilmiş. Resimlerden puzzle yapıp duraklara asmak he? İlginç fikir. Ya bir de sipariş mi veriyoruz "benim için şunu yaaaaaap" diye. Bu mudur olay?

*"sen de aramıza katılmalısın"
Olur. Ama önce bilgi verin, ne yaparsınız, kimsiniz.

*"seni özlüyorum ve özledikçe seviyorum"
Bu aramayı ben mi yaptım acaba 8-) Kısır bir döngü bu di mi? Girdin mi çıkamıyorsun.

*"seviyorum deyişin ağız alışkanlığı mı??? açıklaması ne acaba,"
İnsan ağız alışkanlığından seviyorum demez be. Der mi yoksa? Ben diyemem.

*"alyans dışında yüzük takan erkeklere bakış"
Ben sevmiyorum ama seven vardır muhakkak :)

*"antuanın günlüğü"
Aaaaaa, bu antuan yoksa bizim antuan mı? (Kim bu antuan diyorsanız bkz. Bir mürebbiye adayının güncesi serisi)
Bizim antuan da günlük mü tutuyormuş? Yoksa blog mu yazıyormuş. Ya yazdıklarıma denk gelirse, ufff çok korkunç :-/

*"bir erkeğin bir kıza heyecanlandırıyorsun beni"
Cümle böyle bitmez canım. Eksiltili cümle diye bir şey var güzel dilimizde ama bu eksiltili de olmamış. Ne olmuş bu? Bir erkek bir kıza heyecanlandırıyorsun beni diyorsa güzel şeyler vardır ya da olacaktır, hadi iyi eğlenceler.

*"demir demirkan sevgililer gününde"
Bu cümle burda biter mi?
Bir cümle böyle biter mi?
Demir Demirkan sevgililer gününde ne yapmış bir anlat. Demir Demirkan sevgililer gününü umursayan bir adamsa hayal kırıklığına uğrayacağım ben :( Gerçi onu öyle de sevebilirim :)

*"dünyadaki tüm siyah saçlı yeşil gözlü emo girl"
Hepsini birden bulabileceğine inanıyor musun? Hem de bu şekilde. Bulursan bize de haber ver. Merak etmiyorum emoları, sadece böyle bulup bulamadığını merak ediyorum :)

*"hangi arkadaşlık sitelerinde duygu anıl ismiyle kayıtlı olan insanlar var"
Yavrum ya, sadece adını soyadını yazsan da çıkardı, arama yapmak için uzun cümleler kurmana gerek yok :))

Eh bitsin bakalım burda...

(Yazının başındaki karikatür Cartmantr'ye gelsin, Umut Sarıkaya sözümüz vardı :p Şarkı armağan ediyorum sanki :D )

6 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

bende teşekkürümü umut sarıkaya'nın sık kullandoğı gülme efektlerinden olan ehe mehe ile yapayım efendim :D

bu ara tüm şu emo kızları bulan arayan şahıs bulduğunda emo erkekleride toplayıp toptan bunları bir mağaraya filan kapatsa insanlığa büyük hizmet yapmış olacak :D

Heroes hakkaten güzel dizi geçmişi filanda açıkladılar son hafta iyice güzelleşti hatta :D

sLn dedi ki...

:))

Bak emoları o amaç için topluyor olabileceğini ben düşünmemiştim :D İyi fikirmiş o zaman.

Heroes'un bu sezonu muhteşem başladı, ilerleyen bölümlerde bırakma noktasına kadar geldim, şu an yine çok iyi gidiyor, aman böyle kalsın :D

CaRtMaNtR dedi ki...

Heroes'ın genel sezon işleyişi öyle oluyor. Çok sıkı bir gişir ortalara doğru ciddi bayıklaşma. Final kısmından önce geçmişe giderek olayların gelişimini anlatma son bölümden önce gerilimi tavan yaptırma ondan sonradan beklenenden daha az gerilimli bir final ve ucu açık kalan gelişmeler :D

sLn dedi ki...

Ben ilk iki sezonu bir kerede izlediğim için genel gidişatı çok bilmiyorum tabi :P Arka arkaya 3-4 bölüm izleyince biri kötü olsa diğeriyle idare ediyorsun :))

aresin dedi ki...

Böylesi arama terimlerini yazı haline getirmek hakikaten iyi fikirmiş; ben kendim bakıp kendim gülüyordum... Üzerine yazı yazıp keyfini katlamanız ve biz fanilerle paylaşmanızı çok beğendim özellikle; çok eğlendim. Üstüne ekleyecek bir şey bırakmamışsınız teşekkür etmekten başka...

sLn dedi ki...

Teşekkür ederim yorumunuz için, ama bu aramaları yayınlama fikri bana ait değil, takip ettiğim blogların neredeyse hepsinde yapılan bir şey ve fikrin kime ait olduğunu açıkçası bilmiyorum. Onu da söylemeden geçmeyeyim :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?