19 Nisan 2009 Pazar

Saat 4

Demiş ki:

What's the time in New York City?
Does it look like rain again?
Did you get the message
That I left for you last night?
What's the time in New York City?
Do you still feel the same again
It's four a.m.
I couldn't sleep
And I'm missing you tonight
Sitting here wondering if you think of me at all

...

Kim demiş?
Garou demiş.

NYC'de kimsem yok, ama Garou'ya katıldım ben de. (NYC yerine yazılacak şehirler bulunur elbet.)

Birlikte bağırıyoruz.

It's four a.m

I couldn't sleep

And I'm missing you tonight!!!!

Şu an da saat 4, şarkıdaki gibi.

Uyuyamadım

ve seni özlüyorum.

Hı hı evet.

8 kişi de demiş ki:

Finduilas dedi ki...

saat 4 ve ben de uyuyamadım, evet..

melankolikdeli dedi ki...

...
saat dört olmuş arıyorsun çaresini
hüznün kederin
acıdan başka dermanı yok ki
boşvermiş bünyenin
Gripin de saat dört'te uyuyamamış anlaşılan (:

sLn dedi ki...

@ Finduilas

Bir yerden sonra alışkanlık yapıyor, dikkat etmek gerek :-/

sLn dedi ki...

@ Melankolik deli

Yazarken benim de aklıma gelmişti o şarkı :)

Görmüyor musun kabuk bağlamıyor kanattığın hiçbir yaran
Hiçbir zaman geri dönmüyor kaybettiğin onca insan...

O şarkının sözleri sağlığa zararlı :)

BlueSilence dedi ki...

Çok enteresandır bazı dönemlerde farkında olmadan insanlar aynı şeyleri yapıyor/düşünüyor.

Dün akşam içtiğim kahvenin etkisinden olsa gerek ben de 4'ü geçirip uyuyabildim. Bugün gözümü açtığımda saat öğlen 1'e geliyordu.

Ve öteki kıtadaki bir insanı düşünüp neden internette değil ki diye üzülüp iç geçiriyordum :(

CaRtMaNtR dedi ki...

öğrenci olduğum dönemlerde sabah derslerim olmadımı maçlarıda izlediğimden sabaha karşı 5 gibi yatıyordum. şimdi ise iş için sabah 6.30da kalkıyorum. hayat bazen çok ironik oluyor :D

eğer sabah işi yoksa insanın geç saatlere kadar uyanık kalmalı bence gece etraf sessizken her şeyi görüp duyan bir tek kendisi gibi hissediyor insan :D

sLn dedi ki...

@ BlueSilence

:(

Bazı şeyleri sadece bizim yaşadığımızı sanırken aslında herkesin ne kadar benzer şeyler yaşadığını blog yazmaya başladıktan sonra daha iyi fark ettim. Ben günün herhangi bir saati oturup hissettiğim şeyi yazıyorum, aynı saatlerde başka insanlar başka yerlerde aynı şeyleri hissediyor olduklarını yazıyorlar, ilginç aslında :)

sLn dedi ki...

@ Cartmantr

Ben de bir ara uykusuzluk işini abartmıştım, gece 3.00-3.30'da yatıp, sabah 6,30da kalkıyordum. Birkaç ay böyle yaşadım :D Gece geç yatmayı seviyorum ama sabah da geç kalkmayı sevmiyorum. Gece geç yatıp sabah erken kalkıyorum, sonra da uykusuz uykusuz dolaşıyorum :) Tuhaf mıyım neyim :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?