4 Mayıs 2009 Pazartesi

~102~


Fenerbahçe Kulübü'nün her tarafta mazhar-ı takdir olmuş bulunan asarı mesaisini işitmiş ve bu kulübü ziyaret ve erbab-ı himmeti tebrik etmeyi vazife edinmiştim..

Bu vazifenin ifası ancak bugün müyesser olabilmiştir. Takdirat ve tebrikatımı buraya kayd ile mübahiyim.

Ordu Kumandanı Mustafa Kemal


3 Mayıs'ı kaçırdım. Kolumu kımıldatıp yazı yazacak halim yoktu dün. Bugüne kaldı.

Atatürk'ün kulübümüzü ziyaret edişinin yıldönümüydü dün.

Fenerbahçem 102 yaşında!

Demiş ya İslam Çupi zamanında;

"Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü ne de kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz" diye..

Başka bir büyüklük, bambaşka. Her türlü sevdanın ötesinde...

1 kişi de demiş ki:

absalom dedi ki...

sayfanda nefis olmuş...
yazında nefis olmuş...

ben tarihi bilmiyodum bak..kınıyorum kendimi.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?