30 Mayıs 2009 Cumartesi

Ama bu sarışııııın

-Bu fotoğraftaki siz misiniz?
-Evet.
-Ama bunun saçları sarııı.
-6-7 senelik o fotoğraf, değiştik tabi..(Saçlarım hâlâ güneşe çıktığımda açılıyor, ciddi bir renk değişikliği oluyor hatta, kış aylarında da koyulaşıyor, saçımın doğal rengini sevdiğim için şu ana kadar hiç boyatmadım. Doğallıktan yana olmak geyiğiyle ilgisi yok, sadece bu rengi seviyorum. Ama şimdi bu kadar şeyi sana nasıl anlatayım be amca.)
-Hıı saçlarının rengini değiştirdin.
-Öyle diyorsan öyle olsun..

Her sınav fotoğraftaki hallerime benzemememle alakalı durumlar yaşıyorum. Bu da bugünküydü. O fotoğraf yaz aylarında çekildiği için saçlarım normal halinden daha sarı. Hem zaten çok tuhaf bir şey de değil ki saç rengimin tutmaması. İnsanlar 2 ayda bir renk değiştiriyorlar, belki ben de değiştiriyorum..

Yine de bu muhabbeti yaptığımız amca şu ana kadar denk geldiğim en sevimli sınav gözetmenlerinden biriydi..

Sınav hikayeleri anlatmayı seviyorum, bir ara anlatacağım ama yarın 4 sınavım var ve hiçbirine çalışmadım. Biraz baksam fena olmaz :)

Bir de az önce Finduilas'ın yazısını okuyunca kota durumuma bir bakayım dedim, durum vahim :) 1 mbps bağlantıyla dünyaları indirmişim resmen. Buyrun bakın. Download manyağı olmuşum haberim yok..

5 kişi de demiş ki:

Damat Ferit dedi ki...

Geçen sene KPDS de beni de tanımamışlardı:))
- gözetmen bu sana benzemiyor.
- nasıl benzemiyor bak aynı ben:))
- başka kimliğiniz var mı
- ehliyet,okul, hatta hatıra diye sakladığım hürriyet çocuk klübü kartımı da çıkardım
- Tamam yeterli sizmişsiniz ama emin değildi hala:))

Hürriyet çocuk klübü kartı kurtardı işi bence huehe:))

MeLankoLia dedi ki...

Uuuuww!! sLn..
Herbişei indirmissin kuzum :D

sLn dedi ki...

@ Damat Ferit

Benim çocuk külübü kartım da yok :(( öğrenci kimliğimle idare ediyorum şimdilik :P

sLn dedi ki...

@ Melankolia

Biri beni durdurmalı :))

MeLankoLia dedi ki...

Bencede
Biri sLn'i durdursun yahuu :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?