29 Mayıs 2009 Cuma

aman bee

"Marmara Üniversitesi bölündü" başlığının beni hüzünlendirdiğini söylesem duygusal durumumun ne kadar kötü olduğunu tahmin edebilir misiniz?

Haber burada. Okulumun başına kötü bir şey gelmedi bu arada.

Paği ön, paği dö, pari tuuğa vb. gibi Fransız üniversitesi isimleri komik gelirdi. (trois derken çıkardığımız sesi yazamadım iyi mi :)) )

Marmara da Marmara 1, Marmara 2 olabilirmiş. Biraz da kendi okuluma güleceğim demek ki artık. İsim mi kalmadı dostum başka..

Haa bir de hâlâ kontenjan arttırıyorlar sanki mezunlar iş bulabiliyormuş gibi... Daha çok insan mezun olsun, daha çok diplomalı işsizimiz olsun oley!

Neyse durum benim ruh halimin saçma sapan oluşuydu değil mi?

Yaramaz çocuklar gibiyim. Ders çalışmamak için her şeyi yapıyorum. Solitaire'e takıldım yarım saat kadar, varın siz düşünün gerisini..

Pfffff...

8 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

vay be okuluma bak en dağınık okul olma nişanını bırakıp toparlanıyor demek ki artık :)))

CaRtMaNtR dedi ki...

2-3 senede bir bu üniversiteler bölünecek mevzusu gündeme düşer. Sonunda o okulların öğrencileri ve akademisyenleri organize olup bunu engeller. Bu seferde öyle olur umarım. İstanbul Üniversiteli olarak fakülteleri İÜ 1, İÜ 2, İÜ x gibi isimlerlerle anılmasını istemem herhalde

melankolikdeli dedi ki...

Başlığı okuduğumdan beri, Ayşen'in "Aman be" şarkısı dolandı dilime (:

!reDanDark! dedi ki...

çok fakülteli üniler bölüncek olayını bende duydum da ne gerek var yani bölücülüğe karşiyiz biz:P
Ben daha çok şu kontenjan artımına deli oluyorum daha kimi alican üniversiteye yaa amfiler doluyo insanlar merdivenlere koridorlara taşıyor da çok mu birşey değişiyor.. Türkiye'de üniversite kontenjanı arttırmaktan fazlası gerek...

sLn dedi ki...

@ beenmaya

toplanıyor mu yoksa tamamen mi dağılıyor bilemiyorum ama oluyor bir şeyler :))

sLn dedi ki...

@ Cartmantr

Bu sefer olacak gibi görünüyor ama göreceğiz artık..

sLn dedi ki...

@ melankolikdeli

Yazarken aklıma bile gelmedi, dolayısıyla durumun suçlusu da ben değilim :p

sLn dedi ki...

@ !ReDanDark!

Gel de anlat işte :-/

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?