4 Mayıs 2009 Pazartesi

Bu fotoğraftaki sana benzemiyor!?


Ne oldu he?

Benim kendi fotoğrafımı adam gibi fotoğrafçıda çektirmeme izin vermediniz, kendiniz dandik bir webcamla çektiniz, daha mı iyi oldu? (Hikayesini okumak isterseniz buyrun.)

Sınava gittim, salon görevlisi sınav kağıdındaki karanlık tipe bakıyor, nüfus kağıdındaki genç ve hayat dolu ufaklığa bakıyor (abartıyorum tabi biraz, sadece 6 sene önceydi.), sınav kitapçığının başında oturan uykusuz, bezgin, mutsuz kıza bakıyor ve 3'ünü birbirine benzetemiyor doğal olarak.

Baktı, baktı, baktı, baktı, baktı...

En son "ehliyet falan var mıydı acaba" dedi. "Okul kimliğim var" dedim, onu gösterdim ve ikna oldu.

İzin verseydiniz de ben fotoğrafçıda Safiye abla pozu verseydim, tanınmam daha kolay olsaydı, hepimiz daha mutlu olmaz mıydık öseyeme?

Saçımı toplayınca inanılmaz bir değişiklik gerçekleşmiyor. Yakın gözlüğü muamelesi yaptığım uzak gözlüğümü de isteseydin çıkarabilirdim. Bu kadar sancı çekmene değdi mi salon görevlim?

Haa bir de uzak gözlüğünü normalde kullanmadığımdan sık sık bahsediyorum. Sınava girince taktım, sınav bitince çıkardım yine. Sağdan soldan kopya çekmek için mi yapıyorum anlamadım ki :D (Sağımda solumda kopya çekilecek insan varmış gibi..)

Ayrıca sınava başkasının yerine giriyorum diyelim.
Fotoğraftakine benzemeye çalışırım di mi? Neden saçımı toplayıp gözlük takayım?

Fotoğraf krizi aşıldı, daha öncekilerden epey daha zor bir sınav hazırladığı için öseyemeye selamlar gönderildi, 5 sene önceki alışkanlığın atılamadığı görüldü. (yds zamanı denemelerde en zor sorularım hep doğru çıkardı, bütün hatalarım en kolaylardan çıkardı. Yine aynısını yaptım, evet :D )

Bu da böyle atlatıldı.

Hayırlısı olsun bakalım :)

Asıl bomba fotoğraf kpss'de. Başıma gelecekleri heyecanla bekliyorum :D

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?