21 Mayıs 2009 Perşembe

Düz mantık


Zaman: Bir önceki yazımda bahsettiğim düğünün ertesi günü.

Kişiler:

S: evde kaldığı imalarıyla sürekli karşı karşıya kalan zavallı sLn kişisi.
K: Ablasını uyuz etme isteği gözlerinden okunan küçük kuzen kişisi.

K: sLn abla, sen mi daha büyüksün Sena abla mı?
S: Sena ablan daha büyük.
K: Kaç yaş var aranızda?
S: 9 ay var, 1 yaş sayılır işte.
K: Hıı sen de seneye evleneceksin o zaman. (yüzündeki ifadenin söylediği: o zaman senin de seneye evlenmen gerek ama sende hâlâ bir hareket yok, ne iş :D )

Küçük çocukların maymunu oldum!

:))

10 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

bknz:Beyaz atlı prensin atına bir şey olma durumu, ya da yürümeyi tercih ettiği haller:P

CaRtMaNtR dedi ki...

kuzene hakkımı sana devrettim deseydin. üç gün kendine gelemezdi o laftan sonra :D

beenmaya dedi ki...

ahaha sen sadece kuzenden yana şanssızsın. benim şanssızlığım şehirlerarası :)))

nous dedi ki...

beyaz atlı prens diye bişey yok malesef. kurbağa var sadece. sen öpüp prens yapıyosun onu 62'den tavşan yapar gibi. oldu oldu, olmadı kurbağanın mayası bozukmuş demektir.

sLn dedi ki...

@ a.nur

istanbul trafiği malum, belki atla geçemiyor adam o kadar arabanın arasından. Trafik kilitlendi kaldı bir yerde belki. Olamaz mı, bence olur :p Belki inmiştir attan dediğin gibi, yürüyerek gelmeye çalışıyordur. of ki ne of :D

sLn dedi ki...

@ cartmantr


velet yaa, oturmuş dalga geçiyor utanmadan :D büyüsün biraz, onu da göreceğiz :p

sLn dedi ki...

@ beenmaya

:))

o yaşta çocuğun maymunu oldum ya ona yanarım :P

sLn dedi ki...

@ nous

bozukluk mayada mı bilemem ama prense dönüşmesini istediklerimiz kurbağa olarak kalmakta ısrar eder, prense dönüşmek isteyenlerin kurbağa olarak kalmasını biz isteriz.. Bu nasıl iş anlamadım :))

melankolikdeli dedi ki...

kuzen fenaymış yahu (: çok canlar yakar o ileride (:

senin evde kalma mevzuuna hiç girmiyorum dikkat edersen :p

sLn dedi ki...

@ melankolik deli

ama ben daha gencim yaa :( niye herkes bana durmadan evlilik muhabbeti yapıyor anlamadım ki :-/ Bu kadar mı bıktınız benden :(

:p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?