26 Mayıs 2009 Salı

Geç olsa da

Geç olmuş olabilir ama ben bu ara Fransızcayı sevmeye başladığımı fark ediyorum..

Tuhaf tabi.

Yine de Fransızcayla ilgili bir iş yapabilir miyim bilmiyorum. Bugün epey düşündüm ne yapabilirim, ne yapmak istiyorum diye.. İstediklerimi yapmak ne derece mümkün olur bilmesem de her türlü olasılığı düşünmeye çalışıyorum işte.

Kafam öyle karışık ki...

Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin, ne diyelim..

Hem bak imkansız diye bir şey yok. Fransızcayı sevdiğimi söylüyorum, okulun bitmesi beni hüzünlendiriyor, özleyeceğimi hissediyorum.. Bak olmaz dediklerim oluyor yine..

Hayat tuhaf..

Ben de tuhaf sayılırım.

10 kişi de demiş ki:

mr.zgr dedi ki...

kpds den aldıgın puana göre ingilizcen baya bi iyi olsa gerek...
ben ne kadar taıdıgım ingiliz varsa hepsi fransızcaya meraklı ve ögreniyolar nedense...
yani diyecem o ki senin ingilizlerle felan bi akrabalıgın felan var mı ?
eğer yeni bir dil öğrenmek istiyorsan ispanyolca derim ben...

CaRtMaNtR dedi ki...

Okul bitmek üzereyse ondan dolayı bu durum kaynaklanıyordur. Özelliklede ne iş yapacağım ben endişesi tam o dönemin sorunudur. Çıkışı alıp kepi havaya attığında rahatlıyor insan :D

melankolikdeli dedi ki...

ya benim gibi hayata "fransız" kalıp da fransızca bilmeyenler ne yapsın ? (:

sLn dedi ki...

@ mr.zgr

Fransızca değişik geliyor insanlara, öğrenmeyi istediğini söyleyen çok insan tanıyorum ama gidip öğrenmeye başlayanına çok denk gelmedim ben :) Eğer fırsatım olursa İtalyanca öğrenmeyi istiyorum, onun ardından da aklımda İspanyolca var :) Dil öğrenmeyi seviyorum, senelerce böyle devam edeceğim galiba..

sLn dedi ki...

@ Cartmantr

Okul bitmek üzere :) Bütün gerginliğimin sebebi de o zaten. Ne iş yapmak istediğim bile çok net değil kafamda :-/

Kepi atınca rahatlayacak mıyım yoksa daha mı çok gerileceğim zaman gösterecek :))

sLn dedi ki...

@ melankolikdeli

Emin ol benim de tercihim değildi Fransızca öğrenmek, hiç öğrenmeseydim de eksikliğini hissetmezdim :))

diamandi dedi ki...

bir yola gireresin yol başta biraz karmaşık gelir, anlamadığın şeylerin olduğunu düşünürsün," galaba korkuyorum, yapamayacağım" dersin. yolun başında söylenmiş olan bu sözlerin gazıyla devam edersin yola ve gerçekten bazı güzellikleri görmez olursun devam edersin sadece. sonunan geldiğinde yolun birde akmşsın ki geçtiğin yolda aslında korkmaya da gerek olm ayan güzel şeyler yaşanmıştır. hayat bu sonucuna yaklaştığın hgerşeyi devamında belki de belirsizlik olacağını düşündürdüğü için sonlara doğru bir alternatif olarak düşündürür insana.
sanırım sonda olmanın biraz duygusal düşüncelerinden biri olsa gerek... ama fransızca sevilesi bir dil :)

a.nur... dedi ki...

Ben Fransız yapımı film izlemeye bayılıyorum, böyle telaffuzları çok hoşuma gidiyor:)Bence Fransızcayı sevmeliydin zaten:P Bir de elbet işinde onunla haşır ve de neşir olmalısın, yakışır ki:)

sLn dedi ki...

@ diamandi

kesinlikle sona gelmenin duygusallığı olmalı bu, ben de başka şekilde açıklayamıyorum :)

sLn dedi ki...

@ a.nur

Benim eskiden de kulağıma hoş gelmezdi Fransızcanın telaffuzları, 5 senede ancak alıştım diyebilirim :)) Dün Fransızcayla alakalı bir şeylerle uğraşırsam da eğlenebileceğimi hissettim ilk defa :) kader-kısmet, belli mi olur ne yapacağımız :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?