28 Mayıs 2009 Perşembe

Gugıl Analitiks 9

Ben bunları unutmuşum. Stresli zamanlarda okuması çok eğlenceli oluyordu halbuki :)

Uzun cümleler şeklinde gelen bazı aramalara zaman zaman gülüyorum, sonradan bir yerde duyduğum bir şarkının sözleri tanıdık geliyor, biraz düşününce nerden tanıdığımı buluyorum, "google kayıtlarından". Cahilim bu konuda, evet. Pek bilmem günümüzün popüler şarkılarını. Arada yazdıklarımı okuyup "sen aramayı yapana gülüyorsun ama o şarkı sözü" diyorsunuzdur muhtemelen, açıklamasını yapmış olayım :p

Hadi bakalım bu aralar neler gelmiş..


*"Bahtsız"
Gugıl bana ne demek istiyor?

*"beyaz show mu disco kralı mı"
Sormaya devam ediyor. Disco Kralı canım benim.

*"Erkeğime mektup"
Ufff, yine o :(
Sevgili dostum, benim yazacağım mektup benim erkeğime olur, kendi erkeğine kendin yazacaksın, herkesin erkeği kendine. Erkeğim ne yaa, ıyyy :s

*"voodoo girl slnnn"
Ben sLn'im, voodoo bebeği değilim, voodoo girl bloguma verdiğim isim, daha doğrusu Tim Burton bir şiirine o ismi vermiş, ben de o şiiri çok sevdiğim için bloguma isim olarak o şiirin ismini seçtim.

*"bu sabah bir umut var içimde"
"bu sabah bir ümit var içimde"
"bir umut içimde"
"bir ümit var sanki içimde"
"bu sabah bir t var içimde"
"bu sabah bir umutlar"
"bu sabah olsun içimde nasıl olsa geri gelirsin diye"
"ne oldugunu bilmedigim bir umut va iocimde"
Yorumsuz.

*"Cinselliği düşünen herkes burada"
Nerde? Valla burda değiller. Tövbe yaaa :D

*"red ranger çıplak"
Ben gördüm :p Manyak mısınız kardeşim, çıplak görüp ne yapacaksınız :)

*"noir desir and istanbul and konseri and kişi izledi"
Noir Désir'in İstanbul'daki konserini kaç kişi mi izledi? İnan ben konser verdiklerini bile bilmiyordum.

*"28 ekim videodaki bebek gülme krizine çok girmiş"
Çok mu girmiş :D ne kadar çok? 29 Ekim olsa olmaz mı ayrıca, neden 28 Ekim?

*"7 kat alttan gelen sesler"
Bu kayıt hala mı dolaşıyor? Liseye yeni başlamıştım, bir arkadaşım telefonuna kaydedip getirmişti. Üniversiyeti bitirmek üzereyim, hala aynı kayıt, vay bee..

*"Arda kime aşık"
Azimle sormaya devam ediyorsun dostum. Ne Arda'nın ne Hadise'nin ne Ali Rıza'nın ne de diğerlerinin kime aşık olduğunu bilmiyorum.

*"ayı winnie hadi uyan şarkısı dinle"
Dinle bak söylüyorum. Öhö öhö

Hadi uyan katıl bizlere
Burda tüm dostların
Winnie The Pooh'tur, sever onu herkes
O dostum, Winnie dostumuz
Eğlenir hep bal arılarıyla
Dostum Winnie hep burda
Koşar zıplar o hep
Tırmanır her yere
Eğlence hep bizde, biz maceracıyız
Serüven çoktur bizde
Issız yerlerde, evde kimse yokken
Bir dosta güvenmek çok güzel bir şey
Oooo dostum....

Aklımda böyle kalmış, sallamış olabilirim bazı yerleri :D

*"aşık oğlak kadını"
Geç dalganı bakalım gugıl efendi. Görüşeceğiz seninle.

*"bu sabah uyku yok gözümde nasıl olsa geri gelirsin diye."
Ne yaptın arkadaşım sen yaa

*"cıp skins"
Acaba Gipsy Kings mi..

*"kanka bu akşam napalım"
Fark etmez kanka, ben sana uyarım her türlü.

*"Senin için ölmek ölüm"
Hımm, değişikmiş bu da. "Mourir pour toi n'est pas mourir" diyor Quasimodo ama senin cümleyle tam zıt anlamda bu..

*"Oğlak burcu yorumları ne olacak ev alıyormuyum"
İnşallah yavrum hayırlısıyla başını sokacak bir evin olacak bu ay. Ben sadece oğlak burcu bir insanım, burç yorumu yapmıyorum, isterseniz yapayım ama zerre kadar anlamam o işlerden haberiniz olsun.

*"ağlamaklı sözcükler kullanmıyorum sözcüklerime toz kaçtı sadece"
Uvvvvvvv... Merak ettim ben de aradım ama böyle bir şey bulamadık 8-)

*"aveanın ara ve sev isminde hizmeti var mı"
Umarım yoktur, aklıma hiç hoş şeyler gelmiyor :))

*"ben sadece sıfat tamlamalarına kılıç sallarım"
Anlaşıldı tamam.

*"bir adada yalnız kalsanız yanınıza alacağınız 3 şey"
Bunu da gugılda arayanı ilk kez gördüm..

*"bir kızı havalara uçuracak bir iltifat"
Önemli olan iltifatın içeriği değil kimden geldiği ;)

*"büyüyünce nasıl gerdeğe girilir foto ile anlat"
Fazla merak iyi değildir çocuğum.

*"garp mantığıyla araba yaptık ama"
Garp kafasıyla araba yaptık şark kafasıyla benzin koymayı unuttuk.

*"henri potır"
Tanıdınız mı henriyi?

*"hiç ingilizce de konuşasım gelmiyor abi türk bir arkadaşımla ama hadi bakalım"
Gugılla sohbetler serimiz devam ediyor. Gugılla dertleşiyoruz hep birlikte.

*"hocamız sınavlarımızı okumuyor"
Dövelim mi?

*"ilkokul mezunu kızla evlenen üniversite mezunu erkek"
Aşk engel tanımaz dememiş miydik?

*"İnsanın en yakın arkadaşı evlenirse"
Dünyanın sonu değil canım, hepimizin en yakın arkadaşları var ve evleniyorlar. Bak daha bir hafta önce evlendirdik biz..

*"johnny depp gözleri bozuk"
Aman illa bir yerden çamur atacaksınız adama di mi? Dünyanın en yakışıklı adamı kendisi (benim için öyle), gözleri bozuk olsa da öyle, gözlük takınca da öyle. Hem benim de gözlerim bozuk, bak coni bir ortak noktamız daha oldu canım.
Haa Vanessa gibi bir hatuna aşık olduğuna göre gözleri görmüyor olmalı anlamında yaptıysan aramayı işte o vakit ben susarım :)

*"kahramanım erkeğime mektup"
Erkeğimin bir üst modeli "kahramanım erkeğim".

*"kaldırımlar benim meskenim, acı tatlı geçer günlerim"
Eyvah, bizi yine buldu!

*"kopyala hayatımı yapıştır hayatına"
İnsanların senin hayatından kopyala-yapıştır yapıp birebir aynı hayatı yaşamaya çalışmaları bence iğrenç! Sence de öyle değil mi 8-)

*"küçük emrah gibi hissetmek"
Ah canım yaa yazııııık :)

*"o kişinin beni beğendiğini nasıl anlarsın"
Bu, o kişi ve senin aranda, onun seni beğenmesinden bana ne?!

*"okuyorum ama yazı yazmasını beceremiyorum"
Becermişsin işte..

*"papatyalarla seviyor sevmiyor oyunu"
Biz ona papatya falı diyoruz..

*"vesikalık çektirmeden ne kadar önce traş olmalı"
Hımm, bence 3 gün yeterli. (dostum burası gelebileceğin en yanlış yerlerden biri..)

*Var mısın yok musun'da bir arkadaşım yarıştı geçtiğimiz zamanlarda, bloga bununla ilgili hiçbir şey yazmadım, hatta genel olarak yarışmadan bahsettiğimi hatırlamıyorum herhangi bir yazımda.. Biri Var mısın yok musun'da yarışan arkadaşımın hikayesini aramış ve benim bloguma gelmiş.. Bravo vallahi ne diyeyim 8-) Gel anlatayım sana hikayesini bu kadar merak ettiysen..

*"öğretmenimi seviyorum, bakışıyoruz ne yapmalıyım"
Sana öyle geliyor çocuğum :D Öğretmenin kendinden yaşça o kadar küçük birine ve hatta bir öğrencisine asılacak türde bir insan olabilir tabi, bilemem. Ama senin o bakışma sandığın şey bence gayet normal, sıradan bir bakışma. Öğretmenler tek tek öğrencilerine bakarlar ders sırasında kontrolü sağlamak için ;)
İmza: Güzin Abla

*"ünlü matematikçi cahit alf fotoğrafı"
10 tl'lik banknotun üzerinde görebilirsin. Ayrıca Alf değil Arf. Alf dediğin bu.

Şimdilik bitti :)

7 kişi de demiş ki:

Damat Ferit dedi ki...

Tü ilginç tipler buraya akmış sanki huhehe:))) Ama öğretmenimi seviyorum, bakışıyoruz ne yapmalıyım sorusu süper:)) öğretmeni çocuğun duyugularıyla oynamasın burdan sesleniyorum:)) :D

Canan dedi ki...

*"kaldırımlar benim meskenim, acı tatlı geçer günlerim"
Eyvah, bizi yine buldu!

gülmekten ölüyorum sanırım puhahahahahahaahaaha :D

sLn dedi ki...

@ Damat Ferit

İnanır mısın bu öğretmenler hep böyle :P Bakarlar bakarlar, sonra sınıf kontrolü derler :p

sLn dedi ki...

@ Canan

Gülmesene be :( "Kaçabilirsin ama saklanamazsın" sözü gerçekmiş, nereye kaçsak buluyor bizi :((

:D

Quaresma7 dedi ki...

hahahaha Alf süpermiş=)

Orijinal Delikanlı dedi ki...

benimkindede çok abzürt şeyler çıkıyor
mayıs ayında şimdiye kadar
google yaklaşık olarak
5,600 farklı kelimeden
36,000 kişi göndermiş

melankolikdeli dedi ki...

kelime kelime arayıp da gelenleri anlarım da, senin dediğin gibi, google'la dertleşmek nasıl bir psikolojidir yahu ? :D

"cıp skins" : sağır duymaz uydurur diye ben buna derim :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?