24 Mayıs 2009 Pazar

Ortaya Karışık XV


*Yine geldi bu AÖF dönemi, pfff..

*KPDS sonuçları siteden açıklandı, 80 yeterdi, 86 oldu, daha ne isteyeyim :) Toplamda 1 (yazıyla -bir-) deneme çözmüş, 5 senedir İngilizce sınavlarından uzak yaşayan bir insan olduğumu düşünerek şükrediyorum duruma..

*Dün bütün gönüllülerin bir anda işi çıkması üzerine küçük çapta bir panik yaşanmış TEGV'de, koşa koşa gittik tabi, zaten çocukları özledim diyip duruyordum. Onlar da beni özlemiş. Hatta etkinlik boyunca beni çıldırtan çocuğum kapının önünden ayrılmadı dün. Özleyince anladı değerimi tabi :P

*Çocuklardan öyle şeyler duydum ki ne tepki vereceğimi şaşırdım. Gönüllülük kişinin bir şeyi kendi isteğiyle yapması değil midir? Eğer bu yönde bir isteğiniz yoksa gönüllü de olmayın kardeşim. Ufacık çocuklara durmadan bağırmak, anlattığınız şeyi anlayıp anlamamalarını önemsememek de nedir yaa?! Mutlu değilsen gelme, seni zorlayan mı var... Gelişme çağındaki bir çocuğa neler söylediğine dikkat etmek zorundasın, çocuğun karakterini çok kolay etkileyebilirsin o yaşlarda. Bağırıp çağırmaya da hakkın yok, kimse sana bu çocukların kafasına zorla bir şeyler sok demiyor ki.. Ayıp yaa, vallahi ayıp..

*3.sınıfların etkinliğine girmem gerekti, yukarı çıktığımı gördüklerinde aralarında geçen diyalog:
-Koşun koşun yeni öğretmen geldi.
-Nasıl güzel mi bari?
-Koş koş bakalım hadi.
-Aaa güzelmiş.
-Aaa evet güzelmiş, hoşgeldiniz öğretmenim.

Bu çocuklar ruh hastası diyorum da inanmıyorsunuz bana di mi :) 9 yaşında çocukların yaptığı muhabbete bak..

*4.sınıflarla olan etkinlikte sınıftaki çocuklardan birine diğerleri takıldı biraz, bir baktım bu gitmiş arkada ağlıyor, onu sakinleştirmeye çalışırken diğerleri pencereden kaçmaya çalıştı. Kabus gibi bir andı, çığlık atarak uzaklaşmak istedim :)

*Çocukları özlemişim! Bir sonraki dönem bir şeyler yapmalıyım..

*Bu haftasonu 10 tane sınavım var, henüz kitaplardan herhangi birinin kapağını bile açmadım. Bu saatten sonra da kaç tanesine çalışılabilir bilmiyorum, artık bütünlemede hallederiz ne yapalım.

*İş arama dönemine girildiğinde mutlaka cv'lerin yazıldığı birkaç site var ya, işte onlardan birine geçen yaz üye olmuştum, sabah bakayım dedim ne yazmışım diye, hem kpds puanımı eklerim diye düşündüm. Açıp baktım ki sitede erkek olarak gözüküyorum. Genelde erkek seçilidir, biz hatun kişileri değiştiririz ya, değiştirmeyi unutmuş olmalıyım. Cinsiyetini doğru yazamayan birine ben olsam ben de iş vermem. 1 senedir erkek olarak gözüküyormuşum sitede, bu sabah kadın oldum bir anda. Şaşırmış olmalılar..

*Forumlara ilk takılmaya başladığım zamanlarda 3-5 manyağa denk gelince (kız görünce mesaj yağdırmaya başlayan sapıkları bilirsiniz) kız olduğumu çaktırmayacak bir kullanıcı adı seçmiştim kendime, hâlâ da pek severim kendisini :) O geldi aklıma bu sabahki olayın üzerine. Bana abi diyenlere alışmıştım da bir yazımın altına "Selin" yazınca Selin diye birine aşık olduğumu düşünen ve benim Selin olduğumu öğrenince şoka giren bir arkadaş olmuştu, en çok ona gülmüştüm :)) Bir erkek ismini kullanıcı adı olarak seçmiş bir ablanın benim kullanıcı adıma şaşırması da ayrı bir ilginçlikti mesela. Ben soyadıma takımımın kuruluş yılını ekledim o kadar, sen seninle ilgisi olmayan bir erkek ismi kullanıyorsun, hangimizin durumu daha ilginç dostum?

*Adım soyadım şeklinde olan msn adresimi de yine benzer sapıklardan ötürü isim geçmeyen bir adresle değiştirmiştim. Dangalağın birinin asılmasına karşılık vermeyince oraya buraya yazmış msnimi, sonra biri beni bu durumdan haberdar edince adresimi değiştirmiştim. Fransızca konuşan Faslı gençler ekleyip duruyor şu ankini o kadar, başka bir sapığımız yok çok şükür.

*Blogumu açtıktan birkaç saniye sonra otomatik olarak blograzzi'ye yönlendirilme durumu oluyormuş, sabah öğrendim. (Haber verdiği için BlueSilence'a teşekkürler.. )Bende bir problem yok ama bu tür bir problemle karşılaşan başkaları da varsa bana bir haber verebilirler mi?

(Sanırım hallettim, yine de bir sorun olursa haber verin lütfen.)

*Bir de keyifliyim bu aralar, size de bulaştırayım mı ister misiniz :)

*Konudan konuya atladığımız, ordan girip ordan çıktığımız bir ortaya karışığın daha sonuna geldik.

Sevgiler..

10 kişi de demiş ki:

BlueSilence dedi ki...

Rica ederim. Şu an düzelmiş gibi. Eline sağlık.

alık balık dedi ki...

ya benim de blograzziye yönlendiriliyormuş ama ben beceremedim sorunu halletmeyi zaar yetenekisizim biraz...
açıklarsan sevinirim :)

MeLankoLia dedi ki...

''Adım soyadım şeklinde olan msn adresimi de yine benzer sapıklardan ötürü isim geçmeyen bir adresle değiştirmiştim. Dangalağın birinin asılmasına karşılık vermeyince oraya buraya yazmış msnimi, sonra biri beni bu durumdan haberdar edince adresimi değiştirmiştim. Fransızca konuşan Faslı gençler ekleyip duruyor şu ankini o kadar, başka bir sapığımız yok çok şükür.''

süpr süpr :D

sLn dedi ki...

@ BlueSilence

:)

sLn dedi ki...

@ alık balık

Şablonumda blograzzi kodu kalmış bir tane, sorun ondan kaynaklanıyormuş, silince düzeldi. İşin tuhaf yanı bende böyle bir sorun olmaması, ben açınca yönlendirmiyor yani :S

Senin bloguna da yazdım canım ne yaptığımı..

sLn dedi ki...

@ meLankoLia

Gel bir de bana sor :p Fransızca bir siteye bir gün üye oldum, ertesi gün hemen üyeliğimi sildim, 4 sene oldu hâlâ ekliyor gençler :) Faslı gençlerin toplandığı bir site açmışlar, 1-2 aydır da durmadan oraya davet ediyorlar :))

CaRtMaNtR dedi ki...

Sanal alemi farklı görüp orada farklı bir isim kullanmak gerekiyor sanırım. O nedenle forum üyeliklerim yada benzer şeylerde hiç adımı kullanmam ki bunuda herkese tavsiye ederim. Hoş memleketimizde erkek üyeye mesaj atalım diyen kızlar yok ama sanal alemde avlanan dolandırıcı sayısınında az olmadığı gerçeğini unutmamak lazım :D

sLn dedi ki...

Erkek üyeye mesaj atan kızlar yok mu :p

Ben çok fazla foruma üye olmadım, içeriği görüntülemek için üye olduklarım çoktur ama bir kez girip sonra unutmuşumdur çoğunu. Onların dışında üye olduğum birkaç forumda erkek üyeleri mesajlarıyla taciz eden kız üyeler olduğunu biliyorum :D Şükürler olsun ki erkek tarafındanız tabi :P Bahsettiğim kızları tanımıyorum ama neler yaptıklarını biliyorum. Aman dikkat derim yani :P

Witchie of Stars dedi ki...

Geçenlerde birkaç kişi bana da söyle Blograzzi'ye yönlendirildiğini ama ben hiçbişiyi düzeltmedim, kendiliğinden düzeldi sanırım. Bir günlük garip bir blogspot hatası olsa gerek :P

sLn dedi ki...

Ortak sorunumuzdu demek ki :)) Neden kaynaklanabileceğini bulmak için sağı solu kurcalarken şablonda gereksiz bir blograzzi kodu buldum, blograzzi diye bir şey kalmadı ama kodu hâlâ duruyor :p Sildim, hem sorundan kurtuldum hem de gereksiz bir koddan :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?