28 Haziran 2009 Pazar

500!

Aslında bu yazı 500. değil 501. yazı!

Aralık ya da Ocak ayında gelen-giden sayısını gösteren o zımbırtıyı oraya koyduğumda 10.000, 25.000 gibi sayılarda teşekkür yazıları yazarım diye planlamıştım ben de herkes gibi. Tabi ki unuttum, daha doğrusu sık sık baksam fark ederdim belki ama ara ara gözüm takılınca baktığım için kaçırdım önemli sayıları..

Birinci yıl dolunca okuyanlara teşekkür ederim demiştim, aklımdaydı, sonra bir de baktım ki 10 gün geçmiş üstünden. Eeeh geç oldu artık dedim.

İzleyici sayısına da bakıp görmemişler gibi sevinecektim, onda da hem 100'ü hem 200'ü kaçırmışım :p

Bir süredir beş yüzüncü yazıyı yakalamaya uğraşıyorum. Bugün bir de baktım ki bir önceki yazı yayınladığım 500. yazı olmuş. Blogger önemli sayılarda konfetiler falan atsa, balonlar uçursa fark edeceğim ama yapmıyor ki...

Önemsediğim bir yazıya denk gelmiş, bu da güzel tabi..

Neyse efendim, laf kalabalığı yapmayayım.

500 tane yazı yazmışım, birileri hep okumuş, birileri bir dönem okumuş, sonra bırakmış, birileri okumaya yeni başlamış falan filan..

Sağolun yaa, kendi kendine konuşmadığını bilmek insana kendini iyi hissettiriyormuş!

Bazı yazdıklarım yoğun mesaj kaygısıyla yazılmıştı, bazıları içimde kalmamasını istediğim şeylerdi, bazen yazdıklarım benden başka kimseye herhangi bir şey ifade etmeyecek şeylerdi, öyleydi böyleydi. 500 yapmışız işte bu arada.

Teşekkür ederim kendi kendime konuşmadığımı hissettiren herkese!

Sevgiler..

7 kişi de demiş ki:

tmrshl dedi ki...

rica :))

KırmızıBeyaz dedi ki...

Hayırlı olsun,nice 500lere.

melankolikdeli dedi ki...

eski bir okuyucun değilim ama olsun (: nice 500'lere... (:

Okechukwu dedi ki...

darısı 1000'in 1500'ün başına...)

Ukturk dedi ki...

Ben eski bir okuyucu sayılırım:P seviyorum:P 1000 lere inşallah selin:P

Finduilas dedi ki...

Bizim için zevkti. (:

efsa dedi ki...

ne olursa olsun mutlaka her izlediğim kişinin yazısını okuyorum gecikmeli de olsa.

seni okumayı da seviniyorum.

Asıl ben okurken; çok az bulduğum zevki tatttırdığın için teşekkür ederim sana.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?