10 Haziran 2009 Çarşamba

Aranan cips bulundu :)

Şurada bahsetmiştim cheetos'un eskiden ürettiği peynir-soğanlı cipsi harıl harıl aradığımdan ama bulamadığımdan. Gören-duyan varsa haber versin diyerek gelecek haberleri beklemeye başladım. Gördüm ki benim gibi arayan çokmuş ama bulan pek yok tabi.

Bugün beklediğim haber geldi :)

Evrendeki en mütevazı insan Çerezza sinema'nın aradığım şey olduğunu yazmış yorum olarak. (Teşekkür ederim bir kez daha kendisine.) Yorumu okur okumaz kendimi markete attım!

veee mutlu son :))

Benim gibi o cipsi özleyenler varsa haber vereyim dedim.

"Çerezza Sinema" efendim, olayımız budur!

Şuradan bakıverin isterseniz.

4 kişi de demiş ki:

wmina dedi ki...

bende bulmuştum haber verecektim ama aynen post girmeye vaktim olmadığı gibi yorum falan bırakmaya da vaktim olmamıştı.. neyse mutlu son ya ben ona bakarım.. afiyet olsun...

şirinem dedi ki...

Ne mutlu senin adına sevindim canım ama cipslerin ne kadar sakıncalı olduğunuda söylemeden geçemiyecem :) sevgilerimle

canarino giallo dedi ki...

cips demişken ketçap serisi harika geliyor bana iki firmanında :))
yalnız şöyle bir şey var,aromalarını kısmışlar sanırım eski tad yok hiç bir çeşitte

Bhut_Jolokia dedi ki...

tühh yazıyı geç okudum. 3 saat önce markette göz göze geldim onunla binbir tereddütle vazgeçtim almaktan.yarınki ilk durağımız belli oldu artık :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?