17 Haziran 2009 Çarşamba

Dediğim gibi..

Bugün konuşurken "dediğim gibi" ifadesini ne çok kullandığım dikkatimi çekti. İşin tuhaf tarafı konuştuğum insan yeni tanıştığım bir insandı ve aslında o konu üzerine daha önce hiç konuşmamıştık.

Durmadan "dediğim gibi" dememi gerektirecek bir durum yoktu yani.

Hoşlanmadım bu durumdan.

Bir ara da durmadan "şey.. nedir adı" derdim. Herhangi bir şey aklıma gelmediğinde hep o düşünme arasında "şeyyyy nedir adı" diyormuşum, fark edince bırakmıştım.

Sırada "dediğim gibi" var. Bu kadar çok kullanmaya sanırım gerek yok di mi?

10 kişi de demiş ki:

EVOLET dedi ki...

:))))çok güldüm buna:))çünkü bana da çok olur.takıldığım kelimeleri bulup kendime yasaklarım.benim de sıradaki kelimem "gerçekten":)bi tane arkadaşım var o da bi ara "açıkcası" kelimesini çok kullanırdı farkettiğinde de ilk dediği "bu açıkcasını da bir daha kullanmayacağım açıkcası"olduu:)))çok gülmüştük zamanında,aklıma geldi:))kurtulman dileğiyle..

Ophelia dedi ki...

Ahkam kesmeye geldim .)
Ben de bi ara "gayet" demeye başladım sürekli, hatta o kadar çok "gayet" dedim ki, bi hafta o kelimeyi kullanmamam koşuluyla bana bi kutu çikolata teklif ettiler :o

Kurtulmak istiyosan iddiaya falan gir arkadaşlarınla :)

kIrmIzILI dedi ki...

evet walla dediğin gibi :)

owl dedi ki...

biriyle konuşurken aklım başka biryerdeyse çok kullanırım bu kelimeyi :) şeyy kelimesine ise hayranım :))

efsa dedi ki...

bende de "ondan sonra" çok vardır :)))

birşey anlatırken geçmiş zamandan bahsediyorsam, ondan sonra şöyle oldu böyle oldu diyorum :))

sLn dedi ki...

@ Evolet

Bütün problem fark edene kadar, fark ettikten sonra yavaş yavaş bırakıyorum :) Yani daha önce öyle olmuştu, umarım yine olur :))

sLn dedi ki...

@ Ophelia

Kullandıkça kendime kızma yöntemini deniyorum, o da işe yarıyor :P

sLn dedi ki...

@ kırmızılı

Ben de öyle dedim :))

sLn dedi ki...

@ owl

şey demem çok fazla.. yani sanırım.. dur bir de ona dikkat edeyim bakalım diyor muyum :)) hızlı konuşma huyum olduğu için arada "şeyyyyy" diyecek zamanım kalmıyor galiba benim :D

sLn dedi ki...

@ efsa

"ondan sonra" da sıkça kullanılan ifadeler arasında sanırım :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?