14 Haziran 2009 Pazar

Güzellik :)


Fotoğrafta gördüğünüz çiçek bir hercai menekşe. Yol kenarlarında, parklarda her rengini görmeniz mümkün. Benim de çok sevdiğim bir çiçektir. (Aslında ben çiçeklerin büyük çoğunluğunu severim zaten.) Parklarda sıkışık sıkışık ekilmesine, insanlar tarafından durmadan zarar verilmesine rağmen gayet güzel görünürler. Aynı çiçekten evinizde saksıda yetiştirmeye kalktığınızda her nedense birkaç günde yapraklarının rengi değişir, böceklenir, kurur vs.

Sanırım zoru seven bir arkadaş kendisi.

Gördüğünüz fotoğrafları da ben çektim. Nereden ve nasıl geldiğini bilmediğim bir tohum kendine kapı-duvar-zemin üçgeninde bir yer bulmuş, bu çiçek de oradan çıktı. Önce birkaç yaprak çıktı, bir-iki gün önce de gördüğünüz çiçek açtı.

Bu sevimli şeyi görmenizi istedim :)

5 kişi de demiş ki:

Damat Ferit dedi ki...

Bizim karşı komşu teyze de bize bakalım diye menekşe vermişti ama bu hercai olanlar değil. Böyle biliğimiz sıradan menekşe kuruma aşamasına gelmişti şimi bir sulayayım onu iyi hatırlattın:)))

sLn dedi ki...

sula da teyze kızmasın :))

İbrahim Ortaç dedi ki...

çelikleme olmuş. sokakta çıplak gezen çingene çocukları hasta olmaz evde bizim yeğenler anında grip... umut aşıladı yüreğimize hercai menekşe. bizim için öpün gözlerinden:)

efsa dedi ki...

Ne güzel ya. yaşamın bize heryerde olabileceğini gösteriyor.
her şeye rağmen umut hep var der gibi. sen yeterki iste.

şirinem dedi ki...

:) zoru başarmak kadar güzel bir şey var mı acaba başaran nasılda gururla açmış çiçeğini :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?