4 Haziran 2009 Perşembe

Güne yağmurla başlamak..

Genelde yağmurlu havalar insanların canını sıkar ama bende hep tam tersi bir etki yapmıştır. Yağmurlu havalarda mutlu olurum ben!

Bugün yine yağmur yağacak gibi.. Yine kendimi uyandığımdan beri iyi hissediyorum.

Kış çocuğu olmanın getirisi herhalde yaz aylarını sevmemek. İnsanlar öyle der, doğru mu bilemem.

Bugün hava kapalı ve yağmur yağabilir, benim dışarı çıkmam gerek ve bu yüzden mutluyum :)

Birkaç gündür bir şarkıyı çok fazla dinliyorum. Almora dinleyicisi değilim ama galiba bu şarkıdan sonra olabilirim. İsmi sonbahar..

Diyor ki;

Issız gecede, sinsi yalnızlık
Kızıl gökte yorgun bir çığlık

Güz masalları derin uykuda
Kıyamet rüzgarları artık kapımda.

Uyan, uyan
Bak ağlıyor martılar!
Uyan!
Matemde tüm yıldızlar.
Aşk artık bir sonbahar..

Etkileniyorum işte öyle..

Orda da yağıyor mu yağmur 8-)

Günaydın diyelim herkese..

Güzel bir gün olsun!


10 kişi de demiş ki:

şirinem dedi ki...

Yağmuru seviyorum ama bunalım olmaktan hoşlanmıyorum havanın kapalı ve sıkıcı olması beni kasıyor :)

beenmaya dedi ki...

sadece duraktan işyerime çok kısa bir mesafe yürüdüm ama işe vardığımda sıçana dönmüştüm. hani bu nedenle olsa gerek ben bugünkü yağmuru sevemedim :))))

melankolikdeli dedi ki...

yağmur mu yağmış bu sabah :p

hafif yağan yağmurun altında yürümek her zaman güzeldir ama bardaktan boşanırcasına yağarsa.. aman yarabbi ! (:

Finduilas dedi ki...

almora çok güzeldir. :)

Witchie of Stars dedi ki...

Yağmuru, kokusunu ve hatta gri bulutları bile çok seviyorum. Ama Bonn'da geçirdiğim 1,5 boyunca gökte Güneş'i görebildiğim gün sayısı o kadar azdı ki, sevmez olmuştum yağmuru. Şimdi yeniden seviyorum, hem de çok!
Alomra'ya gelince, bu şarkısını pek sevemedim ama Shehrazad süper bişiy, çok süper! Tarzı bundan oldukça farklı olsa da onu da mutlaka dinlemelisin bence.

sLn dedi ki...

@ Şirinem

Havanın kapalı olması bana sıkıntı vermiyor, tam aksine mutlu oluyorum, o yüzden de severim öyle havaları :)

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Ben hızlı yağdığı zamana denk gelmedim, gerçi ıslanmayı da seviyorum :) Ara ara düşen minik damlaların altında yürümesi keyif ama hızla yağan yağmurda yürümek pek keyifli olmayabiliyor tabi :))

sLn dedi ki...

@ melankolik del,

Yağdı tabi, kaçırdın mı sen :p

sLn dedi ki...

@ Finduilas

Güzelmiş evet :)

sLn dedi ki...

@ Witchie of Stars

Yavaş yavaş diğer şarkılara da bakmaya başladım zaten :) Tavsiyen dikkate alınacak canım, sağol ;)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?