9 Haziran 2009 Salı

Jack Nicholson destekledi de biz mi oynamadık?!

Sabah kahvaltı sırasında haberlerde duyduğum ve yediklerimi boğazıma dizen haber: (durumumun sebebi tamamen kıskançlık!)

NBA final serisi ikinci maçında 22 sayı, 6 ribaunt ve 4 asistlik performansına rağmen takımı Orlando Magic'in, Los Angeles karşısında 2-0 geriye düşmesine engel olamayan milli basketbolcu Hidayet Türkoğlu'nu maç sonunda Amerikalı ünlü aktör Jack Nicholson teselli etti.


Hidayet demiş ki:
9 senedir NBA'de oynadığım için aramızda iyi bir diyalog var. Maçtan sonra da beni tebrik etti ve gayet iyi oynadığımı söyledi. Orlando'da başarılar diledi.

Şimdi efendim Hidayet'in başarılı olmasıyla gururlandığımız muhakkak. Ama işin içine Jack Nicholson girince ben bir kıskandım. Sen sahada mücadele ederken tribünde Jack Nicholson tezahürat yapıyor, düşünmesi bile güzel be :)

Bu yaştan sonra yeniden elime basketbol topu alsaaaam, yıllarca sakladığım potansiyel bir anda açığa çıksaaaaa diye düşünüyorum ama her şeyi geçin cinsiyetten kaybediyorum :-/ NBA bana haram :( (WNBA var demeyin lütfen, benim derdim oynamak değil Jack Nicholson'ın izleyici olarak tribünde oturması. Çok pis hayranınım babaaa!)

Ne olurdu şu zavallı hayranı sahada oynarken Jack Nicholson destek verseydi, kaybedince omuzuna elini koyup "üzülme evlat, sonraki maçı alacağınıza inanıyorum" deseydi. Ne olurdu he?

Şu zavallı hayran var ya sırf tribünde Jack Nicholson oturuyor diye canını dişine takar oynardı be!

Aaaaaah ahhhhhh..

Voleybol takımında oynadığımız günlerde tribünde bir Jack Nicholson oturmuyordu ki şov yapalım. Sesleri yeni kalınlaşmaya başlamış, sinir bozucu ergen arkadaşlarım vardı tribünde. Onlara mı şov yapayım?

Basketboluysa tamamen amatör olarak oynadığımız için izleyici falan hak getire tabi..

Bugün şahane bir sporcu olamadıysam bütün sebebi Jack Nicholson'ın beni oynarken izlemeyişidir!
(Nasıl yalan..)

Büyük hayranınım be abi, bir kere "honey I'm home" de yeter :)) (O ne mi? Tıkla bak.)

Johnny Depp gelseydi ona da hayır demezdim bak.Doğumgünü işte bugün onun bir de. Nice nice yıllara diyelim. Uzun uzun yaşasın, biz de onu izleme keyfini yaşamaya yıllarca devam edelim. Seviyorum efendim.

5 kişi de demiş ki:

Canan dedi ki...

voleybol kariyerinden bahsetmeli mi bilemedim bak şimdi :P

absalom dedi ki...

pöh 22 sayı 6 ribaunt 4 asistmiş...
winona rayder gelsin beni seyretsin mesela...
222 sayı 166 ribaunt yapmazsam ne olayım :(

yalnız şahane oynadı hakkaten hido...
hele son maç son blog muhteşemdi...

koltuklarımız kabardı hakikaten :)
tamşu saatte de devam ediyo şahane oynamaya...

CaRtMaNtR dedi ki...

Honey I'm home yerine Here' Johnny derse kötü olur yanlız :D

Birde gazete belirtmemiş ama Jack Baba çok sıkı bir Lakers taraftarıdır eğer maçı Lakers kaybetseydi Hedo'yu tebrik filan etmeyebilirdi. Kendisinin Lakers aleyhine verilen kararlar yüzünden hakemlerin üzerine yürümüşlüğü vardır :D

Ha yinede Staples Center'da iş bulma umudu her daim vardır :D

sLn dedi ki...

Jack Nicholson'ın taraftarlığından bahsetmişti ama ben o kısmı kopyalamadım :))

Taraftar dediğin öyle olur zaten, bak bir kez daha sevdim şimdi :p

Besimi dedi ki...

bu geceki seriyi kaçırma o zaman. aslında yarın sabah 4:00'te de bu geceymiş gibime geldi ilk başta :))
Hedo, Jack'i de takımını da tekrardan deviricek. benden söylemesi ;))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?