7 Haziran 2009 Pazar

Masaüstüm -mim-

Finduilas merak etmiş masaüstümün ne durumda olduğunu. Durum budur:


Tıklarsanız büyür.

Masaüstüm için seçtiğim resimler genelde koyu renkli olur, siyah gibi, diğer renkler gözümü yoruyor. Sık sık değiştiririm aslında ama uzun sayılabilecek bir süredir bu resim var.

Resimde gördüğünüz adam Gregory House. Masaüstüm genelde düzenlidir. Fazla kalabalık olmaz. Hatta dosyalarımın da ne kadar düzenli olduğunu göstermek isterdim şimdi ama benden nefret edebilirsiniz :p

Sık kullandığım şeylerin elimin altında olmasını severim. "Ödev, sunum vs" gibi, "sınav" gibi klasörler görüyorsunuz, düzenli bir öğrenci olduğumun kanıtı onlar :p

"sLn" içinde özel şeyler sakladığım dosyam :) Yazılar, fotoğraflar vs. Bilgisayarı kardeşimle birlikte kullandığımız dönemde "sLn" isminde bir klasör olması anlamlıydı ama uzun süredir tek başıma kullanıyorum ve içindeki her şey benimken "sLn" diye klasörüm olması bana da bazen tuhaf geliyor :)

Öyle işte :) Başka da merak edilecek bir şey yok sanırım.

Mim gelmeyeli epey olmuştu, özlemişim valla, Finduilas'a teşekkürler :)

7 kişi de demiş ki:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Benim de favori arkaplan rengim siyahtır. Dediğin gibi gözü pek yormuyor siyah veya beyaz...

melankolikdeli dedi ki...

güncelleme gelmiş :p kaspersky'dan nefret ederim :p

Finduilas dedi ki...

böyle düzenli masaüstleri görünce utanıyorum kendimden ya. :D

CaRtMaNtR dedi ki...

arkaplanda manzara daha huzur verici oluyor bence. insan bakınca hayallere dalabiliyor. bu arada hakikaten düzen intizam had safhada

sLn dedi ki...

@ melankolikdeli

kaspersky benim bilgisayarımın olmazsa olmazı :D onsuz yaşayamam :p

sLn dedi ki...

@ finduilas

klasörlerimin içini görsen benden korkarsın :D kütüphane gibi, hem konu ayrımları hem tarih ayrımları yapılıyor her şeyin :p manyak gibi düzenliyorum durmadan :D

sLn dedi ki...

@ cartmantr

Sakin sakin oturan House'a bakınca ben de sakinleşiyorum bu ara :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?