8 Haziran 2009 Pazartesi

Ne zaman


Ne zaman bir şeyleri kendi ellerimle mahvetsem..

Ne zaman gelecek beni her zamankinden çok korkutsa..

Ne zaman birilerini göz göre göre kırdığımı fark etsem..

Ne zaman birilerine hak ettiklerinden kat kat fazla değer verdiğimi fark etsem ve işleri yoluna sokmak için bir şey yapamasam..

Ne zaman elime yüzüme bulaştırsam bir şeyleri..

Ne zaman yapılacak çok fazla işim olsa..

Ne zaman onları yapacak çok az zamanım olsa..

Ne zaman kendimden korksam..

Ne zaman insanları hayal kırıklığına uğratacağımı hissetsem..

Ne zaman iyiden iyiye zorlaşsa devam etmek..

Ne zaman yaptıklarımdan pişman olsam..

Ne zaman çok fazla kızsam kendime..

Uyumak istiyorum. Günlerce, aylarca..

Uyandığımda her şey normale dönmüş olsun, yaptığım bütün saçma şeyleri herkes unutmuş olsun, derdini tasasını çekmek zorunda olduğum şeyler azalmış olsun istiyorum..

Ama hayatta her şey benim istediğim gibi olmuyor.
Hayatta çok az şey benim istediğim gibi oluyor.

Nerdeyse hiç..

14 kişi de demiş ki:

Beyaz Çiklet dedi ki...

Ne zaman hayal etsem ki senelerdir hayal ediyorum şu ÖSS sınavını kazanmayı ve bu hafta sonu gireceğim.Sınavdan sonra anlayabileceğimi düşünüyorum ki hayatım tamamen değişecek bunu biliyorum.Ne zaman bir şeyler yolunda gitse ben de yoldan çıkıyorum.Umuarım yaşadıklarımızla ve yaşayacaklarımızla hayat bizi yoldan çıkarmaz:)

Çiklet sınava gider:)

raay dedi ki...

Ne zaman mutlu olsam,stresten sinirden kurtulup yatsam yatağıma gelir yine bulur bişeyler beni.Senide bulur.Hayat işte.Herkes gezerken okula gidiyorum mesela hala devam zorunluluğundan..

Raay okula gider :)

melankolikdeli dedi ki...

belki de "gerçek kaçış" olduğu için "uyku" iyi bir "seçenek"tir. "yarı ölüm"dür çünkü.

melankolikdeli uykuya gider (:

İbrahim Ortaç dedi ki...

keşkelerle geçiyor ömür, dejavuları bekliyorsun bazen oturup... şehir hatları vapuru değil ki. çoğunlukla giden geri gelmiyor...

EVOLET dedi ki...

ben de...uyuyorum...değişecekmiş gibi...çaresizlik!

nevinneyinvarsenin dedi ki...

Ama hayatta her şey benim istediğim gibi olmuyor.
Hayatta çok az şey benim istediğim gibi oluyor. (benim hiç)

edie finnerty dedi ki...

ben de hep böyle isterim. uyumak isterim, aylarca, günlerce, haftalarca, hatta yıllarca uyuyayım. ben uyandığımda her şey düzelmiş olsun.

ama olmuyor, şunu biliyorum ki uyumakla ömür geçmiyor çünkü.

sLn dedi ki...

@ Beyaz Çiklet

Çikletimize başarılar sınavda :))

sLn dedi ki...

@ raay

Uykusuz geçen her dakika biraz daha artıyor ya insanın kafasındaki problemler, deli oluyorum. Halbuki yatar yatmaz uyusak, bu kadar düşünüp canımızı sıkmasak :-/

sLn dedi ki...

@ melankolikdeli

kesinlikle bir kaçış :)

İyi uykular efendim :p

sLn dedi ki...

@ İbrahim Ortaç

öyle ama kabullenmesi zor işte..

sLn dedi ki...

@ evolet

kaçmaya çalışıyoruz. Nereye kadar kaçacaksak..

sLn dedi ki...

@ nevinneyinvarsenin

o daha kötü tabi :-/

sLn dedi ki...

@ edie finnerty

kaçtığımızı sanıyoruz uyuyarak galiba. Ama bir yerden sonra yine uyanıp geri dönüyoruz hayata..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?