28 Temmuz 2009 Salı

Bu bir özlem yazısıdır!


Okuyacağınız yazı özlem duygusunun epey baskın olduğu bir yazıdır, isterseniz kaçabilirsiniz.

Birkaç gündür "yaa bilgisayarda Malt yokmuş, acaba cd nerede" diye sesli düşünüp düşünüp cdyi aramaya üşeniyordum. Az önce bir karıştırayım cdleri dedim ve buldum. Şimdi de dinliyorum ve kafama bir soru takıldı..

"Nerede yahu bu Malt?"

Neden sesleri çıkmıyor, neden, nedennn?

Çıkıyor da ben mi duymuyorum ya da?

Ne güzel müzikler yapıyorlar, ne güzel sözler yazıyorlar. Ben yeni yeni şarkılarını dinlemek istiyorum artık! Türkiye'de hâlâ birileri "hakkını vererek" rock müzik yapıyor, Malt bunun en güzel örneklerinden biri.. Hani diyorum, yakın zamanda bir albüm yapsalar, şöyle keyifle dinlesek.. Hoş olmaz mı?

Kimdir bu Malt, bilmeyenler bakabilir:






Ben dinlemeye devam ediyorum..

Maymundan geldiğim şüpheli belkiiii
Yaşlandıkça katıra gidiyorum en azından orası belliiiiiii


8 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

Sadece malt mı kimseden ses çıkmıyor sanki, dinleyecek adam kalmadı, hep aynı şeyler, aynıları...

Türk rock adına konuşuyorum tabii...
Ya da çıkıyor da haberdar mı değilim acaba?

sLn dedi ki...

Ben bu ara çok takip edemiyorum ama yeni pek bir şey de yok sanırım :-/ Bulutsuzluk Özlemi'nin Zamska'sı var yakın zamandan, Zardanadam var, Demir Demirkan'ın konser kayıtlarını bir araya topladığı "Gerçek" var. Aklıma gelen başka da bir şey yok şu an :-/ (vardır kesin unuttuğum ama..)

forumsuzluk bize yaramadı, ne güzel haberimiz olurdu eskiden :)

Chain Rule dedi ki...

malt ı severim
severek dinleriz

a.nur... dedi ki...

bulutsuzluk özlemi ilgimi çekmiyor da Demir Demirkan'ınkine ulaşayım, Zardanadam'ı eskittim bile, çok dinlemişim bir müddet uzak dursam iyi olur:P
(teşekkürler bu arada)

sitemiz evet, çok farklıydı her yönden!

Finduilas dedi ki...

sahiden nerdeler ya...

StummScream dedi ki...

Anabantha-Manantial farklı birşey arıyorsan dinle =)

white black cat dedi ki...

ahh evet o malt albümünü feci severim ben bişeyler yapıyor olmalılar ihtiyaç var çünküü

tunchay dedi ki...

sanırım malt bir şehir efsanesi olarak sonsuzluga kavusacak.

güzel olur be..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?