12 Temmuz 2009 Pazar

Gugıl analitiks 9

*Google'ı açıp arama kutucuğuna gitmek istediği sitenin adresini yazan güzel insanlar, ben size ne diyeyim :)

*"uyuz insan"
Bu arama ısrarla bana geliyor. Anladık uyuzum tamam, google da bunu farkında onu da anlıyorum.

*"ben8"
"ben7"
Bu arama neden yapılmış olabilir bilmiyorum.

*"oooooooooooof"
Ah yavrum, bu çok sıkılmış ve anlatacak kimsesi yok :( İyi ki google var!

*"marmara üniversitesi mezuniyet 20 haziran 2009"
Heeey merhaba! Sen de mi oradaydın?

*"1 ekim 2008 çarşamba 12.45"
Bu sanırım bir randevu! Ama kaçırdım ben.. Başka zamana alsak olur mu?

*"2009 dgsye nerde girilicek nası öğrenicez"
Önce yazı yazmayı öğreneceğiz, DGS'ye nerede gireceğimizi sonra öğreniriz. Ayrıca ben bilmiyorum, burada zaman kaybetmişsin..

*Film aramış kendine, bir de yaş aralığı vermiş. 10-12 yaş arası olsunmuş! Allah sizi bildiği gibi yapsın!!! İğrenç yaa!

*"antalya oreironun dizileri"
Yabancı ünlülerin isimlerini ne kadar yanlış yazabileceğimizi gördüğümüz bölümümüze hoş geldiniz! Bu seferki şanslı ünlümüz antalya oreiro!

*"arkadaşlar köpek havlama sesi dinleyemiyorum yardımcı olurmusunuz"
Arkadaşlar dediği google çalışanları sanırım. Ya bir de köpek havlama sesi dinleyememe olayını ben pek anlamadım.

*"bahtsızlık üzerine güzel sözler"
Bu aramayı bana yönlendiren google'ın önünde saygıyla eğiliyorum!

*"bir kıza bakmak görücü hüslü"
:D
Kız istemeye mi gidiyoruz anlamadım ben :)) Bizim oğlanın niyeti ciddi :p

*"bir kızla konuştuğun zaman sorulması gereken sorular"
Yaa boğmayın kardeşim bizi! İş başvurusunda gibi hissettirme karşıdakini..

*"Bizimkisi kafayı sıyırdı ne yapmalıyım"
Ah yavruuum :) Topla eşyalarını annenin evine kaç :p

*"canlı yayında zkcye nasıl mesaj gönderilir"
Ah be güzelim, programın başını dinle, söylüyordur nereye göndereceğini. Her şeyi de google'dan beklemeyin canım!

*"büyüdüm ben"
Aferin sana.

*"disco kralı pink floyd"
O da olur tabi :)

*"dünya denen bu hanede, elbet biri seni anlar translation"
Babanızın çevirmeni mi var burada?

*"dışarıdaki eşyalardan hamile kalınır mı"
Anlayan beri gelsin.

*"ebru gündeş ömer durak düğün fotolarına bak"
Tam yerine geldin dostum ;)

*"erkek kaba davranıyorsa"
Kaba bir erkektir.

*"Ersin Karabulut kalp neden sağda"
Çok aşıkmış ne yaptığını bilememiş :p O resmi çizdiği dönemle dalga geçmişti bir yerlerde, hatta ben de ondan bahseden bir yazı yazmıştım ama ara ki bulasın..

*"fransızca öğretmenliği ataması"
Yok öyle bir şey ;) Merhaba kader arkadaşım!

*"Fransızca öğretmenliği staj raporu"
Daha detaylı bilgi verirsen yardımcı olurum. Gözlem stajı mı yoksa öğretmenlik uygulaması mı? Öğretmenlik uygulamasıysa bir mi iki mi? Daha detaylı bilgi lütfen.

*"garou'nun konser bileti kaç para"
Bilmem.

*"grup şarap lanetli rapunzel klibi izlemek istiyoruz"
Hepiniz birden mi?

*"gugıl sevgilimle yarın ne yapalım"
Dayaklık bunlar dayaklık!

*"herkeze uyuz oluyorum"
Ben de "herkez" yazanlara uyuz oluyorum.

*"high tension 143 ülkede yasaklanma nedeni"
"Bu kadar kötü bir filmi biz sinemalarımızda göstermeyiz" deyip yasakladıklarını tahmin ediyorum zira zerre kadar korkutuculuğu olmayan ve oldukça kötü bir filmdi. Tek konrkunç yanı herkesin Fransızca konuşması diye bir yorum yapmıştım izlediğimde..

*"hobileriniz sorusuna en güzel cevap"
Bu aramaya yorum yapamıyorum.

*"johnny depp'in gözü ne zamandır bozuk"
ve yine geldik Johnny Depp'in gözlerinin bozuk olması konulu aramalarımıza. Size ne dostum size ne?!

*"kafaya takmamak nasıl öğrenilir"
Kendiliğinden..

*"karımın hayatında biri mi var"
Ben bunu nereden bileyim?

*"kızları nasıl kandırabilirim"
haha, bu saflıkla zor be evladım :))

*"kızları uyuz edecek laflar"
Yaş: 10-11.

*"martıların çiflesmesi hangi aydadır"
Sana ne :))

*"maximillian kohler filmde"
Yok.

*"mecidiyeköy lisesi 2008 mezunlarının isimleri"
Ben 2004 mezunuyum canım, 2008 mezunlarını hiç görmedim. Ama hocaları tanıyorum, 2008 mezunlarının birinden hoşlandığın belli, bana kim olduğunu gösterirsen hocalardan ismini öğrenirim :P

*"notre dame de paris dvd d&r"
Ne d&r'da ne de başka bir yerde yok öyle bir DVD. Ben çok aradım :(

*"oğlak kızlarından kaçın"
Bu aramanın bir "oğlak kızına" yönlendirilmesi ironik değil midir peki?

*"side order of life online izle çabuk"
"Çabuk" yazınca daha hızlı mı arıyor?

*"tıbbiyeli mustafanın oynadığı totem filmi"
İyice "totem filmi" oldu yalnız :) "Aşk Tutulması" efendim. Zaten bu aramayı yaparak ulaştığınız yazıda sorunuzun cevabı vardı.

*"zamanında gelmeyen aşk"
"Gelsin" de zaman önemli değil :)

*"Çok ağlayınca midem bulanıyor"
Sorma benim de..

*"öğretmeninin aşık olduğunu nasıl anlarsın"
Öncelikle sana ne?! Sana aşık olmadığından emin olabilirsin. Ayrıca öğretmen de insandır, bir doktorun, bir çiftçinin, ne bileyim köşedeki bakkalın aşık olduğunu nasıl anlıyorsan öğretmenin aşık olduğunu da öyle anlarsın.

Bitti :)

6 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

ahaha antalya oreiro ne ya (: tey allam (:

diamandi dedi ki...

:)))) süperler yaa :))) gugıl amcanın çalışanlarına sesleneler bayırşldım bundan sora bende aramalarımda "çabuk" kelimesini ekliyeceğim :))

*"dışarıdaki eşyalardan hamile kalınır mı"
Anlayan beri gelsin.
bu ne ya :)) bu neee.... gardolaptan bahsediyor sanırım:)) daha edepsiz şeyler geliyor aklıma ama neyse :)))

Gaia dedi ki...

Ya ben bu google analytics i hala çözemedimde sen böyle yazınca ordakiler gibi googleda salak aramalar içinde bulunmak istedim:D:D

Orijinal Delikanlı dedi ki...

aramalarda her zaman ilginç birşeyler vardır

efsa dedi ki...

martılar ilginçmiş ne yapacak acaba?

Finduilas dedi ki...

O değil de ''görücü hüslü'' nedir ya. :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?