2 Temmuz 2009 Perşembe

Neymişim, ne değilmişim, ne olacakmışım?

persona noN grata'nın şu yazısı üzerine testlere bir daldım, çıkamıyorum :)

Önce ben de a.nur gibi hangi aşk romanı yazarı olduğuma baktım.

Sonuç: Halit Ziya Uşaklıgil.
Aşk romanı yazsam şöyle biri olurmuşum:
Aşkta kötücül hatta şeytani yön arayan bir yazar olurmuşum. Aşkla ahlak arasındaki gerilimi yansıtmayı istermişim. Aşkın ne denli devrimci ve güçlü bir duygu olduğunu vurgularmışım. (bak bu hoşuma gitti.) Ama günlük hayatın dar çemberinden bakanlar bunu korkutucu da görebilirmiş. (Bilmez miyim.) Aşk hikayelerim macera, gerilim ve heyecan yüklü olurmuş. Ayrıca tadından yenmezmiş :p


Nasıl bir ihtiyar olacaksınız?

Tatlı.

Tatlı bir ihtiyar olacağınıza şüphe yok. Şefkat katsayınız yaşınızla doğru orantılı yükselecek. Öyle bir noktaya geleceksiniz ki kendinizden daha çok düşünecek, önemseyeceksiniz çocukların, gençlerin ihtiyaçlarını. En çok gülümsemeleri için uğraşacaksınız. Tatlı mı tatlı bir gülüş uyduracaksınız kendinize, çok yakışacak. Onu yanınıza alıp gittiğiniz her yere ışıklar götüreceksiniz. Sizsiz akşam yemekleri kuru, lezzetsiz gelecek çocuklarınıza torunlarınıza. Hikayelerinizi anlattıkça çoğalacak, tatlı dilinizle umulmaz yaralara çare olacaksınız.

Ama bu benim tam da hayal ettiğim şey! Tatlı dil bana uzak bir şey ama gerisi tamamen hayal ettiğim şey..


Deli misiniz?
Testin adı bu. Bu da sonuç:

Zırdeli

Siz üst kademeden çifte gömlekle bağlanması gereken bir delisiniz. Bir deliliğin sizin tarafınızdan idrak edilmesi için aklınıza gelmesi kâfi. Her ne gerekiyorsa yapıyor, size bakıp "aaa delinin zoruna bak" diyenlere en kıyağından bir nanik çekiyorsunuz. Eğlenmek için gelmişsiniz dünyaya. Hiçbir şey sizi ömrünüzün bir dakikasını bile delice olmayan bir şey için vakfetmekten alıkoymaya değmiyor. Dağlara tırmanmalı, paraşütle atlamalı, kanatsız uçmalı, mağaraların derinliklerinde gizemli yolculuklar yapmalısınız. Hikâyelerinizi dinlemeye bayılan onca insan sizin kadar deli olmak için feda edemedikleri her şeyin ağırlığıyla yaşayıp gidiyorlar.

Test için buraya lütfen..

Komik bu yaa :))


Aşkın hangi zamanındasınız?

Şimdiki zaman

Aşk gelince, gönül ne söz dinler ne bahane..

İşte siz tam da aşkı böyle yaşıyorsunuz. İçinde bulunduğunuz ilişkiye ve kişiye kendinizi tamamen bırakıp aşkın kâh durgun kâh dalgalı suları içerisinde akıp gidiyorsunuz. Aşk sizin yaşam besininiz. Ne geçmiş ne gelecek sizi bugün var olan bir aşk kadar etkileyemez. Hep böyle doyasıya yaşamaya devam edin, keyfini sürün, keyfini saçın... Bugünün aşkını elinizden bırakmayın.

Olur 8-)


veee son test :)

Aşkınız hangi efsanede anlatılıyor?

Cevap: Romeo ve Juliet (Ee benim cevaplarımda düşman aileler yoktu ama)

Sizin hikayeniz, aşkın insana özgü diğer bütün duygulardan daha güçlü bir duygu olduğuna örnek. Aşk, insanı zorluklara ve engellere karşı dirençli kılabilir. Tıpkı Romeo ve Juliet'in hikayesinde olduğu gibi. Romeo ve Juliet birbirine düşman iki ailenin çocuklarıdır. Aşklarını onaylamayan tüm kurallara karşı çıkarlar. Bu arada kendi sonlarını hazırladıklarından habersizlerdir. Kader onları nefretin kurbanı olarak seçer ve ölümleri iki aile arasındaki düşmanlığın sona ermesinin bedeli olur. Bu hikaye aşıklara engel olmaya kalkanların eninde sonunda pişman olacağını anlatır.

Çok güzel ama ben engel olma durumuyla ilgili herhangi bir şık işaretlemedim ki, kim engel oluyor yahu?


Arada can sıkıntısından kurtulamak için birebir böyle şeyler :p

7 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

test manyağı olmuşun sen yahu. ben ilkini yaptım halit ziya çıktım senin gibi ama diğerlerini yapamadım valla :)))

a.nur... dedi ki...

@beenmaya
Bu daha test manyaklığı değil bence ben bir keresinde7-8 tane yaptıydım:P

(sLn'in yorum hanesinde başkasına yorum iyi mi, haddimi bileyim:P)

* * *
sLn valla can sıkıntısına birebir olduğu kesin. Şu yaşlıyı ben yapmadım bak şimdi onu da yapsam iyi olacak:P

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Zaman geçirecek bir şeylere ihtiyacım vardı :) Bir de bir takıldın mı bütün hepsini yapmak istiyorsun :p

sLn dedi ki...

@ a.nur

Senin yorum hanen benim yorum hanem mi var canım, ha senin ha benim ne fark eder, aşk olsun :p

Bak bakalım sen de yaşlanınca nasıl biri olacakmışsın :) Bekliyorum sonucu :p

a.nur... dedi ki...

Baştan söyleyeyim sonucuma çok şaşırdım. Hayır, ben iyiden iyiye ciddi biri olmaya başladım bu testlerde. Birçok testin sonucu benim mantığımla hareket ettiğimi söylüyor ki çok şaşırtıcı hatta bazıları külliyen yalan:P
Neyse bilge bir nine görürsen ilerde o benim:P

Bilge
Ağır başlı, bilge bir ihtiyar olacaksınız. Konuşarak değil, susarak anlatacaksınız. Hareketleriniz yavaşlayacak ama güç kaybettiğiniz için değil. İhtiyarladıkça zamanın ve içinden geçilen mekânların farkına varmak için bir miktar yavaşlamak gerektiğini anlayacaksınız. Şimdilerde aldığınız o hızlı, anlık kararların yerini iyiden iyiye düşünülüp, tecrübeyle pişirilmiş nasihatler alacak. Sizin bu halinizi görenler gözlerine inanmakta zorlanacaklar. Siz içten içe onların şaşkınlıklarına bakıp eğleneceksiniz. Ama belli etmeyeceksiniz hislerini, karizmanız iyiden iyiye serpilsin diye bilgeliğinizi biraz gizemle örteceksiniz

a.nur... dedi ki...

Hızımı alamayıp deli misiniz testini de yaptım evet, test bana "serseri" dedi:P

sLn dedi ki...

Aa o da güzelmiş :)) Yaşlılık konusunda hep güzel şeyler söyleyip bizi kandırıyor mu yoksa bu :D

Serseriye de çok güldüm :D Bana da zırdeli dedi işte :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?