20 Temmuz 2009 Pazartesi

Ortaya Karışık XVI


*Yeni bir blogu takibe aldığınızda "tebrikler artık siz de x'in takipçisisiniz" gibi bir yazı çıkıyor ya ekranda, işte o an kendimi çok mühim bir şey yapmışım gibi hissediyorum ben. Kimsenin yapamadığı bir şeymiş, sanki aylarca çalışmışım ve o blogu izlemeye hak kazanmışım gibi.

*Benim durduğum yerde kendimi sakatlayabilme yeteneğim var. Yatakta yatarken bileğimi burkabilirim mesela ben, ya da bacağımı.. Biraz daha zorlarsam kırabilirim bile. Ben var ya beeen..

*17 senedir öğrenci olan bir insan kendinden bahsederken öğretmen demeye biraz zor alışacak sanırım. Doktor, mühendis, eczacı, bankacı vs demek de tuhaf geliyor olabilir birilerine ama bir gün öğretmenlerle başı belada olan bir öğrenciyken ertesi gün kendine öğretmen demeye başlamak daha tuhaf. Kendimden bahsetmem gerektiğinde meslek kısmında ne söylemeliyim karar veremiyorum şu sıra..

*Ben gözlük kullanmaya alışamadım ve alışamayacağım. Allah korusun numarası büyürse ve sürekli takmak zorunda kalırsam o zaman ne yaparım bilmiyorum. Neredeyse 2 sene oldu kullanmaya başlayalı, hâlâ yüzümde bir fazlalık varmış gibi hissediyorum, gözlük olduğunu unutarak fazla yaklaşıyorum bir şeye, sonrası malum, küt diye çarpıyorum gözlüğü. Masanın altından bir şey almaya uzandığımda daha çok mesafe var sanıyorum, sonra gözlüğü çarpınca aslında çok yakında olduğumu anlıyorum. Böyle bir şey işte..

*Sıkılıyorum. Evde boş boş oturmaya alışkın bir insan değilim, ne yapacağımı şaşırıyorum. Dizi izliyorum, film izliyorum, kitap okuyorum, mutfakta bir şeylerle uğraşıyorum ama zaman bir türlü geçmiyor.. Bütün gün mail forwardlayan, facebookta insanların fotoğraflarının altına yorum yazarak saatlerini geçiren insanları küçük görmeyin, insanın yapacak işinin olmaması çok fenaymış. Gerçi bahsettiğim o insanlar için bunlar yapılacak iş haline gelmiş di mi :-/

*Kendimi mutfak işlerine vereyim, sonra tariflerimle bir yemek blogu açayım diyorum. Nasıl fikir?

*Yukarıdaki madde ciddi değil :) Yok artık Lebron James hatta. Tamam yemek bloglarını seviyorum bütün obur insanlar gibi ama uzaktan..

*Bu belirsizlik beni öldürecek!

*Hâlâ okuldan çıkamadım. Finallerden geçtim, en erken benim işim bitti, büte kalan arkadaşlarım bile çıkışlarını aldılar, ben alamadım! Bu nasıl bir şanssızlıktır anlamadım ki!?

*Cuma günü okula giderken biraz hüzün vardı, "şimdi çıkışımı alacağım ve artık bu okulun öğrencisi olmayacağım" diye düşününce hüzünleniyormuş insan. Sonra çıkışımı o gün de alamayacağımı öğrendim ve kızdım. İnsanoğlu böyle işte. Çıkışını verseler bir dert vermeseler ayrı bir dert..

*İnsan temmuz sıcağında nezle olmamalı, hayır olmamalı!

*Bazen o kadar uzun vadeli planlar yapıyoruz ki korkuyorum kendimden. (planı topluca yapıyoruz, herkes benim gibi korkuyor mu bilmiyorum.)

*Yaz ayları gelince çoğu blogger normal temposunda yazmıyor, farkındayım, ben de onlardan biriyim ama benim bahanem yaz ayları değil. Ya evde misafirim oluyor ya ben birinin evinde misafir oluyorum, "siz iki dakika oturun ben blog yazayım" denmez tabi.. Ama telafi ederim :)

*Herhangi bir giysinize reçine bulaşırsa asetonla çıkarabilirsiniz, aklınızda bulunsun. Ben denedim çıktı. (faydalı bilgiler de verelim di mi..)

*Reçineyi nereden bulduğumu merak ederseniz ona da cevap vereyim. Sevgili kampüsümüzün bahçesindeki banklara oturunca yapışıp kalıyorsunuz.

*Aradan bu kadar zaman geçmesine rağmen hâlâ rüyalarımızda finallere girip çıkıyoruz, hocalarla problemler yaşıyoruz, mezuniyet balosuna gidiyoruz... Sadece ben böyle değilim, sevgili arkadaşlarımın hepsi aynı dertten muzdarip. Psikolojimize nasıl etki etmişse şu son dönem olanlar...

Eh bitsin bu karışık burada..

4 kişi de demiş ki:

Bilgicelli dedi ki...

Gerçekten de karışıkmış.Yazının tamamını okudum anlayamadım,sarhoş etti:)

Sersang dedi ki...

Mesafeyi uzak sanıp da çarpmak ve yakın olduğunu anlamak... Bunlar gözlük numaralarının büyüdüğüne delalet olabilir mi diye düşünüyor insan! :)

sLn dedi ki...

@ Bilgicelli

Ne yapayım, kafam karışık :)

sLn dedi ki...

@ Sersang

Yok yok eskisinden daha iyi görüyorum gözlük takmayınca. Bütün sorun orada bir gözlük olduğunu unutmam :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?