30 Temmuz 2009 Perşembe

There's no reason for living with a broken heart

Queen bir şarkısında der ki;

"I don't want my freedom
There's no reason for living
with a broken heart"

İnsan hiçbir şey istemiyor bazen.

Kırık bir kalple yaşamaya devam etmek için herhangi bir sebep var mı?

Yaşamak saçma sapan bir hal almışken yazmaya devam etmenin bir anlamı var mı peki?

Yok.

Yoruldum...

9 kişi de demiş ki:

bi dost dedi ki...

kırık kalple yaşanmasa dünya üzerinde hiç bi insan kalmazdı emin ol :) herkesin var bi şekilde kırgınlıkları, ciddi şeyler hem de. bazıları şımarıklıktan belki, ama var.

yaşamak saçma sapan bi hal aldıysa da yazmaya daha çok ihtiyaç duyuyor olman lazım. bilmem, ben öyle yapmıştım. yazdıkça normalleştim:)

sLn dedi ki...

Bir kalp aynı yerden tekrar tekrar kırılmayı kaldıramıyor galiba bir yerden sonra, benim sorunum da bu..

Canım hiçbir şey yapmak istemiyor böyle zamanlarda, alıp başımı gitmek istiyorum beni kimsenin tanımadığı yerlere.. Sanırım bir süre kafa dinlemeliyim :-/

dilara dedi ki...

ben keyfin doruklarında olduğumu düşünüyodum. Hatta öyleyim sanırım heryere ilan ederken ve okumayı bıraktığım bir çok şeyi okumaya başlayıp ilk senin bloga tıklayınca üzgün ve kırgın oldugunu görmek beni üzdü.

3 gün önce öküzün teki benim de kalbimi uçan uçağın motoruna attı. benim kalbimle beraber 250 kişi parçalandı. şimdi unuttum olanı. umrumda da değil ya. Hem yazmaya başladım tekrar hem okumaya :). sen de unut bosver yazmak istemesen de yaz artık öyle :)

ya özledim ben seni, sizi... "okul neden bitti ya?" denmesine tek sebeptir herhalde bu....

sLn dedi ki...

1-2 gün önce ben de çok keyifli olduğuma dair şeyler karalayıp duruyordum ama o kadar ince bir çizgi var ki mutlulukla mutsuzluğun arasında, bir an birindeyken kendimi bir anda diğerinde buldum.. Hayat böyle :)

Canım hiçbir şey yapmak istemiyor iki gündür. "Yazmak" da bu istemediğim şeylere dahil şimdilik, bir süre okurum, yorum yazarım başkalarına, ama kendi bloguma tek kelime yazmak istemiyor canım. Belki 1 hafta, belki 1 ay sürer, belki de yarın deliler gibi yazmaya başlarım, bilmiyorum.. Sen yaz, ben seni okuyayım :)

Okulun bittiğini yeni yeni algılamaya başladım ben, dün bir ara okula uğradım, her yer o kadar boştu ki nasıl kaçacağımı bilemedim. Bu kadar hüzünleneceğim aklıma gelmezdi :-/ Özleniyormuş sahiden.. En çok da sizi özledim tabi :-/

dilara dedi ki...

ben de yazmaya yazmaya yazmayı özlemişim zaten :) sende de aynısı olur bir süre sonra..

ben okula daha hiç ugramadım. Ne hissedeceğimi bilmiyorum ben de şu çıkış belgesi için ugramam lazım zira... Girmek ayrı bir dert çıkmak ayrı :) Görüşelim bir ara hatta bakalım sergi mergi varsa etrafta gidelim hepberaber olmadı sinema yapalım.

sLn dedi ki...

yaparız tabi :) Daha birlikte operaya gideceğiz, ama Eda'nın da gidip gelmesi gerek o arada, onsuz gidersek ayıp olur :p

dilara dedi ki...

aaaa o gidiyordu dmiii unutmusum :) olsun gelsin öyle gideriz sorun degil :)

white black cat dedi ki...

özleyen olur, özledim demese bile özler

sLn dedi ki...

@ white black cat

bugün başka biri "söylemek başka bir şeydir, yaşamak başka bir şey" dedi :) öyle galiba..

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?