8 Temmuz 2009 Çarşamba

sıcaaaaaakkkkkkkkkk

Sıcak havalarda hasta olmak daha zor.. Dinlenmek ve kendimi toplamak için uyumaya ihtiyacım var ama bu sıcakta uyunmuyor ki!

Yine de mezuniyet balomu zehir etmediği için minnettarım sevgili boğaz ağzıma. Buna da şükür..

Bloglarımı takip edemiyorum, yazılan yorumlara cevap veremiyorum, friendfeed'de ipin ucunu iyice kaçırdım, sanırım geçmişe bakmayıp şu andan sonrasını takip etmeye çalışmalıyım.

Kış uykusuna yatan hayvanlar gibi biz de yazları uyusak, sıcaklar bitince uyansak ne hoş olurdu diye düşünmeden edemiyorum.

Ne evde durabiliyorum ne dışarı çıkabiliriyorum. İşin kötü tarafı yarından itibaren çıkış belgelerimizin peşine düşmek zorundayız..

Bu sıcaklarla başa çıkabilmenin bir yolunu bilen var mı??

Nefes alamıyorummmmmm...

7 kişi de demiş ki:

rectoa dedi ki...

mentos candır.

melankolikdeli dedi ki...

FF'teki o meşhur "burayı sel götürüyor aloo" mesajımdan sonra, ahın mı tuttu nedir bu taraf yağmur yüzü görmedi daha :P

Güllerevurgunum dedi ki...

ya herşeye rağmen sıcak soğuktan iyidir :)

Ama bir de bunu işe gitmesi var. Sonra klimadan hasta olması. DAha işin en eğlenceli kısmına gelmedim bile. Sıcaklarda oruç tutması tabii ki :)

sLn dedi ki...

@ rectoa

Ben de meyveli mentosları bırakıp naneliye geçmeliyim acilen sanırım.

sLn dedi ki...

@ melankolikdeli

Yağmur yağsa benden biliyorsun derler insanlar, benimki biraz ters olsun, "Yağmur yağmasa benden biliyorsun melankolikdeli ne iş :))"

Beddua etmedim, meteoroloji olaylarıyla ilgim yok :p Hem zaten bak balomun olduğu gün deli gibi yağmur yağdı :)) o kadar süslenmişken de yağmur istemiş olamam di mi :p

sLn dedi ki...

@ Güllerevurgunum

Yok yaa, ben kış çocuğuyum, soğuğu daha çok seviyorum :p

Çalışma hayatımın ilk günleri ramazana denk gelecek, hem de bu sıcakta, nasıl heyecanlıyım bilemezsin :))

diamandi dedi ki...

evde sandaliyeyeden kendini dondurup biraz kıvama gelince kalkabilen biri oldum bende yoksa sıvışkan oldum eriyorum :)) akıyorum bazen yerlere kaçan kurtuluyo valla :))...sıcakta uyuyamamakda uyumakda kötü.. kışşşşş..... bence de... nankörlük değil o mevcudkende bu isteğim aşkım sürer :)))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?